Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: enumaelish #94523:
ten sa páči aj mne.. Preto nechápem, prečo začali všetko dávať do náteru LBC... Ak sa bude ďalej pokračovať týmto systémom, za chvíľu máme vozový park 50:50 v náteroch LBC a SPP... či to je ako celok vkusné, nech posúdi každý sám..
Hoci rozlúèkovú jazdu s Ikarusmi 280 už máme zasebou, nieko¾kými vetami sa knej ešte vrátim. Medzi organizátormi tejto akcie nechýbal ani Dopravný Podnik Bratislava. Ten mal zabezpeèiť pro propagáciu tohto podujatia prostredníctvom plagátov s programom tohto podujatia. otázka znie, èi to urobil dostatoène. Na predajných miestach DPB totiž o òom nemali žiadne informaèné materiály, ba dokonca samotní pracovníci o òom ani nevedeli. Hoci sa úèastníci podujatia stretli stretávali už od 9:30 - tak ako to naplánovali organizátori, plánovaný odchod autobusovej linky è. 105 sa z 10:00 posunul na cca 10:15. To bolo spôsobené aj tým, že pár minút pred desiatou bol èakal na Hlavnej stanici len 1 z troch autobusov. To spôsobilo meškanie tejto linky, následkom èoho premávala linka è. 105 len po zastávku Rybnièná a linka è. 117 až od zastávky Rybnièná (vynechala sa trasa Rybnièná - Mäsokombinát - Rybnièná). Spomeniem ešte fakt, že poh¾adnice s Ikarusmi 280 bli k dispozícii vždy len v 1 vozidle Ikarusu, takže nie všetci k ním mali prístup. Program podujatia sa spolu s pamätnými cestovnými lístkami rozdávali iba na linke è. 105 a to po odchode zo zastávky ŽST Vinohrady. Hoci poèas jazdy sa jeden z autobusov pokazil, podarilo sa ho nahradiť druhým. Na záver už môžem iba konštatovať, že napriek drobným nedostatkom sa táto akcia pomerne dobre vydarila. Zúèastnili sa na nej nielen rodoèia s deťmi, ale aj bývalí a terajší pracovníci DPB. Všetci si zaspoínali na staré èasy, keï tieto legendárne 34 roèné Ikarusy pravidelne jazdili na linkách MHD.

Záverom tohto príspevku mám ešte otázku: Neviete èi sa bude konať aj rozlúèková jazda s Ikarusmi 283? Díky moc.
Reakcia na: _ERIC #94502:
Podľa mňa najlepší náter majú trolejbusy - čierna, červená a biela ?
Reakcia na: hoppusmark01 #94497:
Alebo by tá reklama SPP mohla byť aj v tzv. "obrátenom garde" aspoň invertovať farby, nech to je pestrejšie alebo vymyslieť nejaký plynulý prechod farieb medzi zelenou a žltou nech to má vyššiu úroveň.
Reakcia na: marysha #94518:
? ludia boli hajzlici vzdy
Reakcia na: marysha #94518:

Oprava ? , najstarsich bratislavskych novin. Sorry
Taky maly mily off topic ? :

Jedna z krátkych správ z najstarších novín Pressburger Zeitung.

Čudné móresy

Naša električková doprava robí pokroky. Najnovšie premáva na trati Trhové námestie (Námestie SNP) na železničnú stanicu Nové Mesto (Karadžičova) len jeden vagón. Možno sa dočkáme toho, že električkový spoj dvakrát týždenne zmešká aj Orient expres.

Vôbec sa nám nezdá, že by zamestnanci robili radosť akcionárom dopravnej spoločnosti. Veď len čo zbadá vodič i sprievodca blížiť sa električku inej trate, z ktorej by chcel daktorý cestujúci prestúpiť, už odštartujú ako strelení. Cestujúci potom môže svoj prestupný lístok zahodiť a ísť pešo. 16. 1. 1900
Reakcia na: zakaznik #94489:
Hlavne v čase poladovice by bola oceľová lávka schodnejšia. ?
riešite tu v diskusíí všetky druhy dopravy, lodnú, železničnú, leteckú, alebo len mestskú?díki.
Reakcia na: S499.1023 #94451:
To, že sa Prasu (či komu) už podarilo skonštruovať trakčný podvozok pod kĺbom na 1000mm, je pre mňa nová informácia, a ak to tak je, som rád 😉 S tými zdvihákmi - veď práve, že keď to ide na K2, T3 a T6 zároveň, musí to ísť aj na K3 🙂 Veď som aj napísal, že to nie je neriešiteľné, a rovnako verím, že Š.L. zaúraduje 😉
Reakcia na: hoppusmark01 #94510:
Ja si myslím, že to je tá unifikácia. Keď je Karosa na zemný plyn, tak nech je žlto-zelená.
ikarus č.4850 neviete čo snim je
? ? a napiste
Reakcia na: Solider #94509:
Aj to je v poriadku. Barter bude vzdy existovat. Funguje v televiznych spolocnostiach preco nie v DPB.
Budem radi, ze monopol si objednava nejaku reklamu.
No myslim si, ze DPB by mal pozadovat za CVRku na voze tolko penazi aby to pokrylo naklady na PHM vozu, ci platy vodicov,...
na rok stoji reklama na klbovy voz 276tis. vela - malo?? posudte...
Reakcia na: Solider #94509:
len by ma zaujímalo, že načo SPP tú reklamu vôbec potrebuje.. Má ju už na vyše 100 vozidlách, takže už všetci dobre vedia, že SPP "jazdí na zemný plyn" ? Dokonca si myslím, že na čím viac vozidlách tá reklama je, tým viac sa stratí a už ju má každý na háku..
Reakcia na: Ámos #94507:
Nechcem tu zavádzať a šíriť neoverené fámy, ale ku mne sa dostala taká informejšn, že SPP si za tú reklamu neplatí plnú sadzbu, ale len nejakú polovicu, že zvyšok sa nejak "vybartruje" na zemnom plyne. Proste ty nám dáš reklamu na 150 vozidiel a my Ti dáme zľavu na 200 000 m3 CNG. 🙂
Reakcia na: Solider #94505:
a presne preto, ze kazdy ma iny vkus, cestujuci si nevybera, cestujuci iba zvazi ci sluzby v danej kvalite pri istej cene vyuzije alebo nie.
Reakcia na: hoppusmark01 #94499:
ak si niekto objedna reklamu na vsetky vozidla tak neviem preco by ju nemal dostat. Aj keby boli vozidla skutocne ruzove.
Reakcia na: Solider #94505:
a ja ze bambus aj je unimobunka na kolesach ?
Reakcia na: hoppusmark01 #94499:
Väčšine substrátu je absolútne jedno, aké vozidlo príde a s akým náterom. Hlavne, nech to ide načas, je to čisté a správne označené. Môj osobný názor je taký, že SPP reklama je oveľa krajšia ako reklama LBC, taký tambus v prevedení LBC s nálepkami vyzerá ako polepená unimobunka.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.