Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Ámos #93950:
Predstavte si, ze podla Zahradnika horel Solaris aj v Prahe 😃
Reakcia na: Lubomir #93945:
K tym ostatnym horiacim autobusom, okrem Solarisu to boli este ake busy, ktore boli rok stare? Pokial by novy Solaris stal tolko ako 15 rocny TAM, tak potom sa to moze porovnavat... ?
Reakcia na: S499.1023 #93943:
Nemyslis si, ze to stoji za pokus spojazdnit ten voz aj keby to malo trvat dalsich 10 rokov?
Reakcia na: Lubomir #93945:
Hej, úplný súhlas. Inak ale proti SOR-u nič nemám.
Reakcia na: kecho #93937:
V headline je
"Dopravný podnik sa bude v tomto roku sústreďovať na nákup dlhých osemnásťmetrových veľkokapacitných kĺbových autobusov, ako aj klasických dvanásťmetrových vozidiel."

"Obnova menších autobusov bola prakticky ukončená..." - tym mysli midibusy cize BN 9,5
Budem sa mylit ak poviem ze pan poslanec Ing. R. Kadnar je ta ista osoba ako pan gen. riaditel DPB ? Lebo pan poslanec prave nedavno dopomohol firme J&T k pozemkom pri Karloveskom ramene za taku cenu, ze to bola v podstate kradez...

A nie je to nahodou firma J&T, ktora v roku 2005 vstupila do SORky ?

A zaujimave ze sa tender na dodavku klbakov nedal vybavit skor nez SORka zacala 18metrove busy vyrabat a u nas ho otestovala...

Spomenutie Sorky v rozhovore je tiez velmi zaujimavy fakt, ktory rozptyluje akekolvek pochybnosti o tom, ze tender bude iba pro forma...

A zaujimave je tiez, ze okolo ostatnych horiacich busov v BA nie je taky rozruch ako okolo Solarisov, ktore by mali pri svojej variabilite najvacsiu sancu konkurovat Sorke ?

A mam dojem ze vyjadrenie zastupcov Solarisu tiez bolo vo velmi podobnom duchu ako moja uvaha...

Verte alebo nie... vitazom tendra bude SOR. A urcite bude uplne "transparentny" a "nezaujaty" ?
Reakcia na: Ámos #93939:
Héééj? Aj 06T bola tichá?
Reakcia na: Lubomir #93935:
OerliKon. A myslíš, že Oerlikon používal presne také stykače ako ČKD alebo si ich DPB vyrobí od A do Z?
Reakcia na: Ámos #93941:
*oprava tych druhych 50% islo do rozpoctu mesta
Reakcia na: AAA #93938:
tych druhych 50% islo z mesta. Ved samozrejme ze klame ten ko**t. Je to tunel ako hrom. Ako je mozne, ze neinformuju verejnost, ze predavaju mestsku firmu!!!
Nevravim, ze to nie je spravny krok, ale malo to ist cez tender!
Reakcia na: kecho #93936:
hnus. spolocnost ktora po celom meste stavia nelegalne svoj bigboardy a mesto mu dovoli bacovat vo svojej firme!
Reakcia na: S499.1023 #93930:
? nech pouziju asynchronu a budeto tiche ? Avsak myslim si ze nakresy Oerlikonu y sa v archivoch vo Svajci mali najst. Len by to bola makacka 🙂

Re #93935 Lubomir: ? ? Dufam, ze je to pravda.
Reakcia na: kecho #93936:
Ak dobre rozumiem, doteraz mal DPB v Recare 100%. Potom ale nechápem kam mizlo 50% z výnosov z reklamy a ako niekto môže predávať firmu, ktorá prináša zisk za úradnú cenu. Žeby zas nejaky tunelík ❓ ❓ ❓
http://www.bratislavskenoviny.sk/74314/doprava/o-novych-autobusoch-ma-rozhodnut-verejna-sutaz

"Obnova menších autobusov bola prakticky ukončená..." takže nové 12m busy už nehrozia, veď stašia 9,5metrové....
končia Ikarusy 208? zaujímavá info... "ktoré boli známe svojou hlučnosťou, nespoľahlivosťou, slabým prispôsobením sa terénnym nerovnostiam na komunikáciách a silným dymením z výfuku"... zaujímavé, že pri predvlaňajších zimách boli najspoľahlivejšie 🙂 a do článku dať "Podľa informácií českého výrobcu autobusov SOR Libchavy začala táto spoločnosť v priebehu roku 2007 vyrábať nové kĺbové nízkopodlažné autobusy NB 12 City, ktoré majú dĺžku 18 750 mm a prepravnú kapacitu až 175 cestujúcich. " je nezaujatosť ako vyšitá 🙂

http://www.bratislavskenoviny.sk/74310/sluzby/novy-partner-by-mal-priniest-vyssi-vynos
Vazeni. Oerlicon mohol byt uz davno hotovy. Ked sme sa hrabali s kolegom v archivoch, nasli sme tam KOMPLETNU dokumentaciu k trolejbusu Oerlicon. Bola tam aj kompletna dokumentacia k stykacovej vyzbroji, ktoru by urcite zvladli dat dokopy aj pracovnici UD.

Nalez dokumentacie sme ohlasili Ing. K. K. a ten si ju nasledne vzal na podpis k sebe a vraj ze pojde do trezora, ci kde. Pokial je to tak, tak tu dokumentaciu podnik ma, takze prosim tlacte na to, aby sa "nestratila" a pouzila. Pojazdny Oerlicon by bol isto unikat! My na to nemame paky.

Lubomir Meszaros, MD.NET
No takze tunel ak sa bude opravovat tak najskor az na jesen a mozno to potrva dva roky ? a popritom aj Mileticka, Zahradnicka ?
http://bratislava.sme.sk/c/3682302/Tunel-dosluhuje-obnovia-ho.html
Reakcia na: _ERIC #93920:
Ja som zas v Solarise na L88 zažil také, že hoc autobus stál na zatávkach šusetkova, Lachova a Námestie hraničiarov tak furt hlásil, že nasleduje Šustekova a zastávka na ktorej sme : Šustekova, čiže behom jedného kola bolo hlásenie aktuálne 2x 😛 čiže taký zrakovo postihnutý človek nevie kde má ísť dole...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.