Keď sme boli minule s J. B. v Kneipe, tak hovoril, že ten argument s "nedostatočne historickým výzorom" je od Výťahára, keď za ním bol, aby dal peniaze na GO.
Na jednej strane musím potvrdiť, že obzvlášť dôchodcovia sú schopní na šotoakcii s 9Tr liezť do trolejbusu bez najmenšieho zaváhania s tým, že to je bežné vozidlo.
Na druhej strane je zase fakt, že v čase, keď už by Sanos vyzeral dostatočne hystericky, už nebude čo rekonštruovať, lebo už bude instantný.
Ako mozu na hentej ceste takto naburat??? Ved maju obaja bratislavske ECV cize to by tam tu cestu mohli poznat... navyse ta krizovatka je sice velmi hlupo riesena, no je prehladna... dufam ze vinnikovi nehody zratali aj to zdrazanie elektriciek
V správe o nehode bolo, že vodič bol v šoku a neschopný výpovede. O výpovedi vodiča sa nehovorilo ani neskôr, aspoň som si to nevšimol. Ale hneď po nehode, keď ešte vodič údajne nebol schopný výpovede, vypustilo záhradníctvo informáciu o mikrospánku vodiča. To sa mi nepáči.
Inac pred par dnami som sa viezol v 6601 a zistil som zaujimavu vec, akusticke hlasenie zastavok hlasi len Nasleduje zastavka: a za tym nic, najlepsia hlaska bola Nasleduje zastavka: prosim pozor zastavka je na znamenie ? http://ebus.yw.sk/6601/6601_zastavky.amr
to vobec nie je zly napad, na chate mam taku staru V3Sku, ktora uz tiez vyzera dost historicky tak by sme to mohli zapriahnut za nu a mali by sme jazdu dvomi historickymi vozidlami naraz ?
Re #93918 Ámos: ano spojazdnit to chceli, len podla mojich informacii zatial nedoslo k realizacii resp. k dokonceniu. Mala sa vyrobit uplne nova vyzbroj podla starych schem, co tam planovali dat ako motor to neviem.
Re #93914 _ERIC: Chýbajúca elektrovýzbroj nie je prekážkou. Zapriahneme za LIAZku a to bude atrakcia. A komu by bolo veľa za to niečim prispieť, ten sa povezie v LIAZke. ?
Je znama vypoved vodica potvrdzujuca udaje ciernej skrinky a palubaku...
Pri vozovni chyba stlp, na ktorom bola krabica so zobrazenim postavenia jazykov vyhybky - prestavnik tiez nefunguje. Zrejme ma to obmedzenie suvis s docasnym uchytenim trolejoveho vedenia (ako napr. pred rokom aj nieco pred Rybarskym cechom - 10 km/h).
Ou, este som si vravel ci tam napisem ze ci je pojazdny, ale kedze v katalogu nebolo ze je nepojazdny ratal som s tym ze je pojazdny Tak sorry, za omyl.
predstav si, ze v roku 2030 zacne Bratislava stavat svoju prvu rychlodraznu elektrickovu trat do Petrzalky. Pri slavostnom prvom vykope, generalny riaditel DPBVeoliaConnex prislubi ze do piatich rokov zacne podnik s opravami historickych trolejbusov a autobusov. Konecne sa tak dostanu do dielni rozpadnute torza vozidiel Sanos, 9Tr, IkaRusov (nie vsak radu 400 tie budu stale v prevadzke) a inych...
Neviete niekto ci nebude nejaka akcia pri ktorej by sa mohli v premavke objavit vozidla 53 a 80? Skoda, ze historicke jazdy su vacsinou len na elektrickach... myslim ze taka Skoda RTO (pokial viem naposledy premavala pocas kazdorocneho zrazu na Rendezi) a tieto troliky by ludi potesili rovnako
OT: V ramci "šengénskom" dohovore dnes na bratislavskom useku Dunaja operoval motorovy cln rakuskej policie ? len aby to nebol predvoj ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
_ERIC
Re #93918 Ámos: ano spojazdnit to chceli, len podla mojich informacii zatial nedoslo k realizacii resp. k dokonceniu. Mala sa vyrobit uplne nova vyzbroj podla starych schem, co tam planovali dat ako motor to neviem.