predstav si, ze v roku 2030 zacne Bratislava stavat svoju prvu rychlodraznu elektrickovu trat do Petrzalky. Pri slavostnom prvom vykope, generalny riaditel DPBVeoliaConnex prislubi ze do piatich rokov zacne podnik s opravami historickych trolejbusov a autobusov. Konecne sa tak dostanu do dielni rozpadnute torza vozidiel Sanos, 9Tr, IkaRusov (nie vsak radu 400 tie budu stale v prevadzke) a inych...
Neviete niekto ci nebude nejaka akcia pri ktorej by sa mohli v premavke objavit vozidla 53 a 80? Skoda, ze historicke jazdy su vacsinou len na elektrickach... myslim ze taka Skoda RTO (pokial viem naposledy premavala pocas kazdorocneho zrazu na Rendezi) a tieto troliky by ludi potesili rovnako
No, a to bolo podstatou môjho pôvodného príspevku. Že príčinu zázračne rýchlo hodili na "mikrospánok" (čiže chybu vodiča). Voči zamestnancovi by bolo korektné do skončenia vyšetrovania sa nevyjadrovať.
mne ako trochu všímavejšiemu obyčajnému cestujúcemu sa zdá, že tak pomaly sa tam jazdí od tej vianočnej autonehody, odkedy je za zastávkou voz. Krasňany o jeden trolejový stožiar menej. Tiež by ma to zaujímalo, keďže tade cestujem pravidelne - ak sa mýlim, budem rád, ak to niekto vysvetlí. ?
Jasne, suhlasim. Malo by sa radsej uviest "nahla zdravotna indispozicia", pretoze mikrospanok je len jednym z variantov. Ovsem konkretne priciny moze objasnit lekarske vysetrenie vodica (aj ked nie celkom, nahla strata vedomia a mikrospanok su klinicky neodlisitelne).
No to je mi jasné, že asi nebol na karte zaznamenaný zásah do riadenia, ale ako z toho jednoznačne vyplýva MIKROSPÁNOK? Mohla tam byť náhla nevoľnosť, odpadnutie, kolika a bohviečo ešte.
Vedel by mi niekto vysvetliť, prečo sa na v lete zrekonštruovanom úseku medzi vozovňou Krasňany a druhým viaduktom zasa jazdí rýchlosťou chromej kravy?
No, ja som si zasa vravel, že keď v ozname nie je žiadna informácia o cene, že to bude stáť horentnú sumu. Dvojciferné cestovné by bolo fakt za facku a skutočne neviem, prečo to toľkým ľuďom vadí.
Pokial viem, je to mestsky areal, sidli tam odtahovka DPB. A Sanosy sa udajne nerokonstruuju preto, lebo "nevyzeraju velmi historicky" Asi treba dotiahnut nejaky trolejbus Daimler-Stoll Alebo pockat, kym budu cele hrdzave, to uz mozno historicke bude... A hlavne nakladnejsia oprava.
Mňa by inak zaujímalo, že akú prevádzku má DPB v miestach, kde sú tie vozy umiestnené.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Papyr