Akože o 19:00 sa v KV zrazili električky, 19:02 sa začínajú na Dopravnom dispečingu žhaviť červené telefóny, o 19:05 v BB, ZV, PO, TT, ZA... štartujú prvé autobusy a zvolávajú vodičov, nečinne sa povaľujúcich doma, na pomoc a okolo 21:00 začínajú tie prvé (z Trnavy) riešiť náhradnú dopravu? Šototuši na iMHD kritizujú. že vodiči nepoznajú trasy a majú mnoho podnetných myšlienok, ako by to šlo lepšie.
Myslím, že tentokrát ste to prehnali.
Prosím adminov o vytvorenie fora pre pravych inteligentov co vedia o doprave vsetko.Nech je forum uzamknute iba pre naozaj najpravejsich inteligentov co vedia o doprave a mhd Ba uplne vsetko,ti to budu musiet dokazat vypisom z testu iq kopiou z maturitneho vysvecka iba na same 1 a troma titulmi z VŠ a štatnicou z bratislavskej dopravy a mhd ...
a teraz som zvedavy ako som uderil klinec po hlavicke a aky tu maju zmysel pre humor admini ?
A Ty myslíš, že to bolo kvôli tomu, že tam liezol substrát? Verejné osvetlenie v tuneli je vypnuté pre jeho havarijný stav a po rekonštrukcii bude tunel, samozrejme, osvetlený, pokiaľ si ing. Konárik nevymyslí nejakú hovädzinu.
Aby sme boli presnejší: Zrušili všetku jednu električkovú linku, ktorá vzhľadom na zmenené podmienky, svoje trasovanie a kvalitu trate i vozidiel z konce osemdesiatyhc rokov bola prakticky zbytočná. S trolejbusmi je to síce horšie ale nezrušili ani zďaleka všetky linky a, nakoniec, to je problém EÚ, že podporuje takéto momotiny a navyše dovoľuje nakupovať za eurofondy autobusy u Lukašenka.
Aký problém? Kúpiš si 2 x GT6 a jednu máš na ND. Okrem toho to sú väčšinou stykačové vozy a to, predpokladám, Rumuni opravia bez problémov.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023