Obyvatelia sa sami sebou nazývajú Blaváci a takto ich označuje aj zvyšok Slovenska. Blavákov je v Bratislave mrte. Proti označeniu Blavák sa vymedzujú tzv. Bratislavčania, ktorí v Bratislave majú aj trvalý pobyt a nežijú v prenajatom byte, ale vlastnom, zaťaženom hypotékou na ďalších 60 rokov. Pre nich Blaváci nie sú vlastne Blaváci, ale cezpoľní (CPčkári). Proti Bratislavčanom sa vymedzujú tzv. rodení Bratislavčania, ktorí argumentujú tým, že Bratislavčania sú prisťahovalci, a oni sú tí praví, rodení Bratislavčania skutočne narodení v Bratislave. Proti nim sa vymedzujú rodení Bratislavčania s koreňmi v Bratislave, ktorí rodených Bratislavčanov odzbroja otázkou: A kde sa narodili tvoji rodičia? Rodený Bratislavčan odpovie: V Trebišove a v Bytči, a sklopí uši. Rodený Bratislavčan s koreňmi v Bratislave je ľahko rozpoznateľný - nikdy nevidel dopravnú značku D54b koniec obce (pre neho koniec Bratislavy a teda obývateľného sveta) a teda keď ho prvýkrát vezmete na výlet na Oravu, pochvaľuje si, že všade je toľko stromov a aké je to pekné. Proti rodeným Bratislavčanom s koreňmi v Bratislave sa vymedzujú rodení Bratislavčania s koreňmi v Bratislave a celou generáciou predkov narodených v Bratislave (možno použiť aj akronym RBsKvBaCGPNvB). Ako symonymum pre toto nepraktické, dlhé označenie, sa sami seba nazývajú Prešporákmi. Podľa neoverených správ už žije len jedna Prešporáčka, zdržuje sa na námestí SNP, a kričí na jedlooooo. V Bratislave žijú aj rapperi a je ich čím ďalej viac. Dnes už nikto nevie, kto je kto, pretože občas sa Blaváci maskujú pod označením Bratislavčan, Bratislavčania pod označením Prešporák a naopak. Mestské zastupiteľstvo v budúcnosti uvažuje o projekte o zisťovaní pôvodu obyvateľstva pomocou DNA, ktorý pomôže vniesť poriadok do tohoto Babylonu. Každý bude musieť nosiť povinne označenie pôvodu, aby sa zamedzilo maskovanie jedného druhu Bratislavčanov za iný.
Nie...
1) ti pristahovalci tu nie su zadarmo
2) ti pristahovalci tu makaju
3) ti pristahovalci tiez zlepsuju BA
za to moze nemozne a neschopne vedenie magistratu a miestnych samosprav... to je jedno v akej otazke...
pozri byvam v DNV... je tu problem s parkovanim... vies ako ho vyrisili?
postavili na hlavnej ulici ostrovceky, takze dalsie auta nemaju kde parkovat... ok bol jeden volny zeleny flek... aby tam postavili zachytne parkovisko? e-e idu tam dat 7 poschodovy cinziak... samozrejme ziadne parkovacie miesta navyse a este pre vystavbu tie existujuce zavreli...
problem je v tom ze v tomto state neplati
poslanec je tu pre obcana
ale
obcan je tu pre poslanca...
podla teba mi je hovno platne.. ked dolozis dokazmi ze velitelia hasicov vedia o konstrukciach elektricky povinne tak sa mozme dalej bavit.
Co ja poznam hasicov od nas zo sidliska tak su to tupe kone, ktore z tazkostou dokoncili ZS.
Re #93574 810zssk: Urcite vie toho viac ako ty, aj soferovat vie, dokonca aj SŠ uz davno skoncil!!
Re #93572 Solider: Jasne lebo DPB ma vyrazne viac penazi ako Solaris Bus & Coach S.A. Jedine ze si bol ty clenom komisie tupcov...
Mám technickú otázku k tej horiacej električke:
Čo tam vlastne horelo? Vie to niekto presne? Podľa záberov ktoré som videl v TV som mal pocit že IGK vrazilo do tramvaje v mieste linkového stykača, vedľa malej tykačovej skrine. Je možné že auto nárazom zoplo LS tak, že sa už nevypol, napriek tomu že vodič vozidlo zastavil? Totiž to by vysvetlovalo prečo sa začalo dymiť zo zrýchlovača a následne to išlo von z nasávacich mriežok MGčka (predpokladám že vodič vypol riadenie, ale prúd stále tiekol ZR do skratu). V záberoch TV bolo pekne vidieť ako hasiči odkryli ZR zvrchu a striekali na neho. Môže to niekto potvrdiť, či to mohlo byť tak ako predpokladám?
podla mna vsetky hasicske zlozky v Bratislave, minimalne kazdy velitel vie a ma povinne nastudovanu konstrukciu elektriciek (teda najma take faktory tykajuce sa poziarov a bezpecnosti z hladiska urazu elektrickym prudom...) Hasici su vzdelani ludia, vzdelani vo svojom odbore, a tam urcite v Bratislave patri aj "anatomia a fyziologia" elektricky... rovnako ako perfektne ovladaju vsetko o autach a pri kazdom type auta vedia kde je bateria - aby ju odpojili a nevznikol poziar pri iskre z baterie vozidla... vedia kde a ako auto rozrezat pri vyslobodzovani... vedia vsetko o kazdom jednom vytahu aky mas v Bratislave, poznaju vsetky predpisy, postupy a zasady pri praci s elektrinou, plynom...
nahodou ten hasic vyzeral ze vie o com hovori a preco to zacalo horiet ? aj ked mozno len vyzeral... ale zase od velitela zasahov v bratislave by som cakal ze bude vediet nieco o konstrukcii elektriciek, nahodou taketo veci hasici musia ovladat (rovnako ako rozne zapojenia elektrickych vedeni, vytahov... hasici nie su zase len tupe opice, co bezhlavo striekaju vodu...), ked to maju v meste, podla mna hasici o tom vedia najviac zo vsetkych, aj z DPB, az na vynimku mozno nejakych technickych pracovnikov co opravuju elektricky... a tiez neviem co vsetci hovoria o zahradnikovi, vsak nepovedal nic, jasne bolo ze nicomu nerozumie, a on si toho je vedomi asi tiez a tak nic ani nepovedal, len naprazdno kecal...
Je ine ked hori 15 rocny voz a ine ked rocny. Okrem ineho nezavisla komisia pri prvom poziari urcil ako pricinu poziaru vyrobnu chybu!
To ze uz TA3 dostala pokyny taketo veci rozmaznut to je rozpravanie o inom. O absolutnej neprofesionalite a podliehanie TA3 mafii. Nepatri to vsak na toto forum.
Takze horelo 20 autobusov...zaujimave,len ten Poliak akosi taktne nespomenul,ze kolko z tych 20-tich horiacich autobusov boli rok stare vozidla...? Inak horel uz aj SOR?
Nemam rad demagogiu a vkladanie do ust veci co niekto nepovedal. Zahradnik nepovedal, ze elektricky nehoria!!!
Okrem ineho je zvlastne, ze verite hasicovi, ktory pravdepodobne vie o konstrukcii elektriciek prd. A to iste vie aj vacsina z vas vratane mna!!!
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
yves