ja si myslím, že by bolo oveľa jednoduchšie kúpiť/požičať si cca 3 kĺbové autobusy, ktoré by boli určené len ako ND za električky, a vypracovať plán, ako postupovať pri výpadku električiek v meste..
V súvislosti s DN v Karlovke a opäť raz nedostatočnou náhradnou dopravou sa pýtam, či by nebolo vhodné zriadiť na jednotlivých radiálach koľajové splietky, aby sa dalo v určitom úseku prechádzať aspoň po jednej koľaji.
Je mi jasné, že by nemohli byť "na každom rohu", ale v úseku Tunel - Karlova Ves by také 3 mohli byť. Aj keď by pri intervale na radiále tadiaľ všetky linky premávať nemohli, ale aspoň 2 (a k tomu NAD) by stačili.
http://www.vecernik.po.sk/obsah/obrazky/2008_08_01_03v.pdf
aj Bratislava by asi mala rozmyslat nad zvyhodnenim ludi platiacich dane Bratislave. Mozno sa potom studaci budu prihlasovat na trvaly u svojich znamich aby usetrili a mesto Bratislava tak dostane za jedneho o cca 13.000 viac do rozpoctu.
Pred nejakými dvoma rokmi som za jednosmerný lístok z Petržalky do Parndorfu (ja+bike ❤ ) zaplatila 150 Sk-platené v pokladni. Bolo to nádherných 24 minút v súprave OBB 8033 Wiesel, kde bolo čisto, žiadne writy, tichučké, nízkopodlažné, z podlahy by sa dalo jesť po celých 24 minút, aj bajk bola SAMOZREJMOSŤ. ❤
Ad: Kitsee
Preboha ? toľko eur dať teraz za 3 minúty jazdy? ? Teraz po otvorení Schengenu je to od Kopčianskej do stredu Kitsee 20-25 minút pešo, na biku to činí slabých 10. ❤
Šotoužívatelia programu Googleearth, pozrite sa, čo som našiel, keď som hľadal pod kľúčovým slovom "strassenbahn" ?
gooearth.de/kmz-file/Strassenbahn.kmz - klik a na mieste som našiel KT4- ak sa nemýlim, dvojosáky, nejaký S-bahn a dokonca aj doubledecker ?
No len na Trnavské mýto. Proste som bol prekvapený z toho, že ma to nezaviezlo až na riadnu zastávku 31-ky. ? OK, už to tu neriešme, toto fakt nebola dôležitá téma...
Ceny v cenníku MPS sú za spiatočný lístok. Minulý (a možno už aj predminulý) rok som si kupoval spiatočný lístok do Neusiedl am See (platí tam ten do Parndorf Ort) a platil som zaň cca 120 Sk (možno ho mám ešte niekde odložený), čo by aj teraz zodpovedalo tej cene 3,6 €. Z toho vyplýva, že aj lístok Petržalka - Kittsee za 2,8 € je spiatočný. Koniec koncov, svedčí o tom aj veta zo stránky, ktorú ti už písal Kami ale asi si ju prehliadol:
"Medzi Slovenskou republikou a Rakúskom je zavedený malý pohraničný styk, kde platia špeciálne ceny pri zakúpení spiatočných cestovných lístkov v 2. vozňovej triede do staníc v blízkosti hraníc. Cestovný lístok je platný 1 deň."
A ako tak rozmýšľam, tak odvtedy čo je zavedená doprava z Petržalky do Rakúska, sa udávali ceny spiatočných lístkov.
Motáš piate cez deviate. Cena 9,20 € (na http://tinyurl.com/2yc5d2 vľavo je teraz ešte stále stará cena do Viedne - 8,20 €) je cena za zvýhodnený spiatočný lístok do Viedne. Do Kittsee platí iný cenník - "Malý pohraničný styk". Tam spiatočné lístky nejestvujú, ale týždenné a mesačné áno.
toto mi nie je jasne. Preco by pisali o spiatocnom listku a zaroven pisali len polovicnu cenu? Cena 9,20 € je cena len na 1 cestu? Podla mna za skutocne spiatocny listok zaplatis len 2,80 €, akurat v Kittsee (a inych staniciach v zone) uz zrejme nemozes vyuzit autobusovu dopravu.
Za tychto podmienok si neviem predstavit konkurenciu predlzenou linkou MHD, ak by tato nebola zaintegrovana a neboli tam platne aj napr. mesacne listky. Zaklad su predsa pravidelni cestujuci, nie nahodny.
Re #93052 Valec: Len poukazujem na nepomer medzi cenou u ÖBB a u ŽSSK. Spiatočné lístky sa na "malý pohraničný styk" predávajú len v plnej hodnote, teda Petržalka - Kittsee a spät vyjde spiatočný lístok na 5,60 € oproti 4,- € u ÖBB Kittsee - Petržalka aj s celodenným lístkom na bratislavskú MHD, alebo dva lístky tam a späť za 3,40 €. Ďalší komentár je myslím zbytočný.
uz je to aktualizovane. Ale skus si precitat text pred odkazom na cennik:
"Medzi Slovenskou republikou a Rakúskom je zavedený malý pohraničný styk, kde platia špeciálne ceny pri zakúpení spiatočných cestovných lístkov v 2. vozňovej triede do staníc v blízkosti hraníc. Cestovný lístok je platný 1 deň."
Ved tyzdenny listok stoji len 6,4 €.
"(1) Ak je v blízkosti križovatky s riadenou premávkou priechod pre chodcov, nadchod alebo podchod, chodec smie prechádzať len na týchto miestach. Dopravnou značkou sa môže chodcom aj v iných prípadoch prikázať, aby použili priechod, nadchod alebo podchod. Chodec nesmie prekonávať zábradlie ani iné zábrany."
ok, týka sa to križovatiek s riadenou premávkou (semafory/policajt), ale tak aspoň niečo
PS: všímnite si "priechod" a nie "prechod", to je niečo celkom iné ? ?
? tych 30 pracovnikov mysli ze chodia pesi s lopatami a cistia ulice, posypaju nie ze jazdia s vozidlami ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Kami
Za tychto podmienok si neviem predstavit konkurenciu predlzenou linkou MHD, ak by tato nebola zaintegrovana a neboli tam platne aj napr. mesacne listky. Zaklad su predsa pravidelni cestujuci, nie nahodny.