Práve som sa dopočul z kruhov vodičov, že vraj počas prebiehania cez koľaje telefonovala. A akurát s mamou, ktorá tam bola o chvíľu. To telefonovanie tiež dosť vysvetľuje, prečo nedávala pozor.
To pravidelne sledujem - či po ulici, alebo pri nastupovaní do voza - telefonujúci ľudia sú akokeby v inom svete, absolútne nevenujú pozornosť dianiu okolo, konajú len mechanicky...a takto to potom občas dopadá...:-(
http://mhdba.webgarden.cz/mix-autobusov/okolie-vozovne-trnavka.html
vsimnite si popis druhej fotky v tejto galerii:D:D:D "1412 konci linku 81 a ide do vozovne"...a ma tabulku ide po trnavske myto...tak myslim, ze v sucasnej dobe urcite jazdi linka 81 a urcite po trnavske myto.. ? ? ? ? ? ?
Re #92973 fobust:
Jaj sory, nie mimoúrovňovú, použil som zlý výraz ? Chcel som povedať, aby sa vybetónoval priestor pôvodnej lávky a urobil by sa chodník v úrovni cesty, kde by mohol byť prechod.
SOR 18 NB je vacsi o 25mm nie cm ma 2525mm pricom Solaris ma 2550mm.
Taktiez treba chapat, ze sa jedna o prototyp a ten vzdy bude mat svoje muchy. Seriovy vyrobok moze byt natom vyrazne lepsie. Preto aj bol zalasny na skusky po svetkych moznych vyrobcoch aby sa osvedcil v prevadzke a dane chyby mohli byt odstranene.
no tak by si sa cudoval ale iste to nieje lebo DPB mali dost zavazne pripomienky k tomu busu a pochibujem ze ho zuzia o 25 cm ci kolko bol sirsi ako 2,5m
Mimoúrovňovú križovatku? Tak to v žiadnom prípade. Som proti takým obludám pri rybníku. Stačí predĺžiť drevenú lávku paralelne s cestným mostom nad potokom a spraviť tam nový prechod ako náhradu za starý zrušený. To by bolo najrozumnejšie. A dočasne obnoviť pôvodný, hoc je po novom v zákrute. Toto riešenie si nevyžaduje veľké investície a je prijateľné ako pre motoristov, tak pre chodcov. Defacto ide o posunutie prechodu o nejakých 15 metrov oproti pôvodnej polohe, pre ľudí prichádzajúcich k rybníku v smere od pošty to neznamená žiadnu zachádzku oproti pôvodnému stavu.
Ja si ani nie som vedomy, ze by nejaky zakon prikazoval chodcovi pouzit prechod pre chodcov. Tusim len musis krizovat cestu kolmo na stredovu os vozovky, cize najkratsou cestou.
Ja chodim aj na cervenu aj mimo prechodov a paradoxne takmer ma zrazil chlapik so znackou DS ked nezastavil na prechode kde auta z druhej strany zastavili policajti aby sme mohli prejst. Poslednej chvili som otocil hlavu a zastavil, on sa neunuval... Samozrejme policajti nic... Keby mu dali liter za nedanie prednosti tak by si zapamatal.
Vieš, ono by sa aj tá lávka mohla vyriešiť inak. V DNV bývam a mám to podrobne zmonitorované. Tam by sa dali aj zrušiť zvodidlá a dať tam normálny, mimorovňový chodník a prechod tam kde bol. Lenže sme na Slovensku, tak to tak aj vyzerá.
Dalsia vec su rozne "ploty" v strede cesty - ako napriklad pri zastavke Zochova, alebo na zastavke Aupark. Tie tiez zaberaju. Ale predovsetkym treba najprv splnit ten bod 1 - lepsie umiestnenie prechodov a pod. A tiez posilnit bezpecnost v podchodoch.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ámos