Reakcia na: Mike #92664:
Pravda zasa zaspala. Alebo to niekto naozaj myslí vážne. V tom prípade si však pletie pojmy električka a prímestská železnica. Asi sa sníva o akýchsi kočkopsoch ktoré sú schopné jazdiť na 600 V js a 15 kV 16 2/3 Hz. V Bratislave to zrejme budú chcieť ukončiť na ŽST Petržalka, avšak keď to bude schopné jazdiť na 600 V js (kvôli tomu že to chcú ťahať po tratiach WLB z centra mesta), tak by mohli rovno spraviť koľajovú splietku dvoch rozchodov a točiť to po starej trase okolo reduty. Starý most bude niesť trať o dvoch rozchodoch. Nevidím v tom problém. Len aby sa na to pri rekonštrukcii myslelo, aby bol jasný profil vozidla, etc... Technicky je to možné, ale nebude to električka ako ju poznáme v BA alebo na WLB.
hoppusmark01
Mám na to rovnaký názor, ak tú prestavbu bude robiť IPR, nedokončia to ani za 10 rokov... Stačí sa pozrieť na to, ako vyzerá podchod na Hodžovom námestí. Je tam už 2.mesiac špina a bordel, nie sú vôbec schopní to dokončiť.. Také niečo ako logistika výstavby asi nepoznajú...
Okrem toho si myslím, že rekonštrukciu Predstaničného námestia malo urobiť mesto, pretože je tam potrebné vytvoriť viac priestoru pre MHD, veľké obratisko, pretože si neviem predstaviť, kde inde je ešte voľná plocha pre obratisko, ktoré v centre tak veľmi chýba..
Komerčné aktivity v tomto priestore mali byť až na poslednom mieste... ?