Re #91888 Solider: Ak by si vedel o existencii tejto zastávky, tak by si hneď napísal, že pôvodná bola niekde inde. Ale ty si rovno vyhlásil, že taká nebola a hotovo.
Re #91889 Solider: Trať Bruck an der Leitha - Kittsee pred rekonštrukciou som videl na fotkách. A vyzerala snáď horšie ako trať do Stupavy. A nezabudni na to, že kým trať do Stupavy je krátka regionálna jednokoľajka rekonštruovaná v roku 1988 (na ktorej koniec koncov už osobná doprava ani nepremávala), tak rekonštrukcia trate do Kittsee bola robená ako budúca elektrifikovaná dvojkoľajka medzinárodného významu rekonštruovaná o 8 rokov. Preto ten rozdiel.
Ak by sa vedeli investície vrátiť s5, tak potom by nebola elektrifikácia trate efektívna? Tak radšej sa do ničoho nepúšťať, zaplatiť si veľký výskum, kde sa ľudí budú pýtať, za akých podmienok by išli vlakom do Stupavy...
Nie, to si priznám, nebol. Ale pokiaľ viem, dnes som nič nepil iné, ako kofolu, písal som o "KEĎ už rekonštruovať, tak na úrovni EÚ"... a trať Bruck an der Leitha - Kittsee bola rekonštruovaná a vyzerá tak, ako by rekonštruovaná vyzerať mala. Takže keď rekonštruovať, tak poriadne. Nástupištia, staničné budovy, etc...
Hm po skusenostiach s 25Trkami a ich pomocnych pohonoch asi nie. Ale vybudovat 15km dvojstopej trate na trase Prazska - Stupava + dve odbocky v Lamaci a Z. Bystrici. V Stupave kde sa z cety c.2 odbocuje na Vysoku pri Morave, tam je taky trojuholnik, tam vybudovat prestupny terminal na busy dalej do regionu.
Myslim si, ze tento projekt by zafinancovala aj EU.
Ty si nejaký chytrý. A bol si v Rakúsku aj niekde inde, ako vo Viedni?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Valec
Netreba robiť zo seba blbca tvrdením, že niečo nebolo, keď ja o tom neviem. Lepšie je sa pýtať. ?