a aka je realna rychlost fobie? ktora ide vedla teba a na tachometri ma tiez 140???
aj ked nemienim toto rozoberat... takze mysli si co chces, tvoj nazor v tomto nie je premna dolezity ? lebo uz som tuto debatu otom istom zazil s tolkymi ludmi za sa mi to nechce dookola vysvetlovat. (v skratke pri GO sa ujo pohral s motorom)
zaspinenost karoserie nie je na zavadu... je velmi realne, ze posles voz rano do premavky cisty a vzhladom nato, ze ti na casti cesty niekto vychadza zo stavby a neha komunikaciu uplne spinavu mas voz po 5 kolach znovku ako hnoj. To snad ale neznamena, ze ho posles okamzite do vozovne umyt.
A ano aj skoda 105 zastara tak ako Karosy B 7xx zastarali a su zastaranejsie ako Ik400.
isli sme s kamaratom vedla seba on na novom aute
ked som prvykrat isiel 140 tiez mi nikto neveril...tak sme to skusili ist popri novom aute a 140 na mojom bolo aj jeho takze realna rychlost mohla byt okolo 136-137
(o motor sa odzaciatku staral bratranec mojho otca - automechanik a motor bol po GO)
Vies, lenze aj ta Skoda 105 sa po case dostane do takeho stavu ze uz proste nesplna aspon zakladne parametre danej doby. Zopar ludom este vyhovuje, ale vacsina ju uz proste nepouziva, lebo je zastarala. Ja si viem este roky predstavit Karosy B7xx NSTG pretoze z hladiska komfortu pre cestujuceho su relativne dobre, odhliadnuc od nizkopodlaznosti. Lenze po case to bude hlboky podpriemer ktory sposobi dalsi odsun cestujucich. Ano, keby sme sa o tie vozidla dobre starali (co sa este v pripade Karos da povedat, o Ikarusoch 400 ani velmi nie, nehovoriac o ufulanych SORoch ktore sa takto hrdo prezentovali 5 dni po zaciatku premavky) tak este par rokov ich mozeme pouzivat a udrziavat urcity standard, ale o par rokov ich proste musime nahradit, lebo uz budu, podobne ako ta Skoda zastarale...
Otec investoval do zimneho oblecenia na bicykel (cca 6.000) a mraz ani vietor neciti a da sa vtom jazdit aj v silnej zime (kym nie je lad, nesnezi, neprsi...)
Ja neviem ja s MHD nemam vaznejsi problem. Ano nove vozidla by boli super, ale ked nane nie je... co mi vadi je nevazenie si toho co mame.. Ak nemam na nove auto tak sa neprestanem o stare starat. Nasa skoda 105 aj po 18 rokoch prevadzky mala dobry motor a 140km/h nebol nikdy problem. Ked sme vsak kupili nove islo to snim dole vodou.
Ale to nie je len nestaranie sa o vozidla (hlavne busy), ale aj nevyuzivanie BUSE na 100%, nesnazenie sa ziskat od cestujucich co najviac penazi cestovne listky u vodica ci cez sms, PCL cez internet a aspon 50 - 60 revizorov)
K pridanému článku z Bleskoviek o využívaní bratislavskej MHD: percentám necestujúcich sa nečudujem. Na linkách, ktoré ako cestujúca využívam, väčšinou nemám šancu na kúriaci Solaris... ? dnes mi kupríkladu prišiel 4829/68 (dojazdové poradie z garáže), ľadová sedaňa bola riadne nepríjemná aj cez prešiváky... ? A kým mi tu bude premávať niečo nové kolesové, prípadne metro, v ktorom sa kúri, budem mať biele vlasy po kolená... ? BTW, túžila by som vedieť, prečo ktorákoľvek palicová haraburda (sorry, narážam len na vek porovnateľný z Ikarusmi), do ktorej si sadnem, kúri, a zo 435tiek ledva tretina, aj to len symbolicky... ?
Nie som zástancom mestského automobilizmu, ale Bratislava k tomu speje. Venovala som sa problematike MHD sedemnásť rokov - a okrem drobných "kozmetických úprav" to za tie roky až po dnes ide od 10tich k piatim. Nejak nerozumiem. Trvalo udržateľný rozvoj miest má obmedzovať automobilizmus - naše mesto sa ale správa tak, že ľudí do áut doslova tlačí! Ja osobne som flexibilná bytosť, viem si v mnohých situáciách nájsť alternatívu - niekoľko mesiacov v roku dochádzam do práce na bajku, aj veľké vzdialenosti koľkokrát prejdem radšej peši...ale v najmä zimnom období vyvstáva problém...ono je síce fajn, že autobusy majú zhustené intervaly, všetko je pekné...ale aby som do práce musela dochádzať v prešivákoch, práve kvoli žalostnému stavu vozového parku a celú cestu do roboty buď stáť alebo sedieť na studenom...a zovšadiaľ prefukuje ľadový vzduch...ani ja zanedlho nebudem váhať používať auto...nič prijateľnejšie mi totiž (aspoň v zimnom období) nezostane.
Argumentovat za zlucenie 91 a 191 prehladnostou je hovadina. Ta sa totiz znizi. Ako dobiehajuci zisti kam to ide? Idealnym riesenim by bol spolocny cp v smere pod novy most a mozno aj v smere do rusoviec.
To síce nie, ale aj tak sú tri štoky pod zem zbytočné. Čo tak budova na zemi, v prvom podzemnom podlaží zastávka vlakov a v druhom parkovisko? Vodiči by museli na vlak prekonať tak či tak jedno poschodie a ostatní o dve poschodia menej.
Aj L4 vybrane spoje koncia na ZST Nove mesto a nemaju ine cislo...
Pre vacsinu(petrzalka, Jarovce Rusovce) by bolo pohodlnejsie keby to bola len L91. DP by usetril na CP a oznacnikoch ☺
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk