Reakcia na: Mike #91083:
Prakticky však môžem povedať, že cestovanie po meste IAD je na neporovnateľne vyššej úrovni ako cestovanie MHD. Výnimku tovoria možno tramvaje napr. na Račišradiále, kde je cesta tramvajou v rannej špičke rýchlejšia ako cesta IGK. Lenže na množstve dopravných tokov je miesto kapacitnej tramvaje nekapactiný autobus alebo trolejbus (síce s intervalom 3 až 4 minúty), ale NIE JE rýchlejší ako cesta autom v tom istom smere, tak prečo ním cestovať? Sieť električiek by mala byť v Bratislave oproti dnešnému stavu minimálne dvojnásobná a električka by mala byť skutočne preferovaná. Verím že medzi súčasnými autobusovými a trolejbusovými linkami je dosť adeptov, ktoré by sa oplatilo z hladiska dlhodobých prevádzkových nákladov nahradiť dopravou koľajovou.
fobust
Ja mám pocit že filozofou mesta je podpora IAD, ale pre istotu tvrdia (ne)kompetentní že ich zájumom je MHD, ale to tiež iba preto, aby čo najviac ľudí tou mizernou sockou cestovalo a oni mali ako-tak prázdne cesty po ktorých sa vyvážajú v IGK. A ak toto meste nemá filozofiu, aký zmysel má potom tvoja práca, práve na tom oddelení. Aký zmysel má celé to oddelenie, keď Cílek a/alebo Ďurkovský rozhodne bez ohľadu na tom čo odporučíte? Ja by som dal okmažite výpoveď, ak by som mal pracovať v takých podmienkach, kde sa moja práca znevažuje.