? ako nechcem ti kazit iluzie ale tam ťaško oni sice maju pekne a moderné dielne ale bez zakladneho vybavenia a maju tam problemi z P2 a nie to este davat na novo ikarus do kopi
no pred par mesiacmi som tu nebol.... To su mi k*k*ti. Do*ebat voz na blbosti to ano, ale upratat posebe, to uz nie...
Osobne by som zodpovedneho vyrazil. Mali ho poslat na 4.DTP, by si ho opravili.
"Viac som vystúpil proti skracovaniu 201 po Trnavské , čo je imho nápad za 100 (a keby to niekto chcel zrealizovať tak jediné čím sa dá objektívne brániť je práve skutočnosť, že iné časti priame spojenie zabezpečené majú, aj keď je proti viacero dôvodov)."
http://www.ba.sme.sk/c/3600866/Sory-dorazili-ludia-si-ich-mohli-vyskusat.html
prosim vas napiste im niekto do sme-cka ake autobusy dozivaju... Aky je v BA podiel klbovych vozov a sol a kolko sa kupilo 9,5 metrovych vozov od roku 2000 a kolko klbakov. Lebo ak to spravim ja tak mi tak skypi zlc,ze to zdrave nebude.
tak ja som nehoril o terajsom stave, kedy sa to neda, ale ani v projektovej faze sa o tom fakt neuvazovalo. ano mozno to niekoho ad acta napadlo, ale tam sa proste vzdy pocitalo s trolejbusmi
cestovanie v Prahe pred otvorením metra som zažil. Prakticky od roku 1970 sa tu pohybujem pravidelne.
Stále to však neznamená priame spojenie odvšadiaľ všade. Ja napríklad na väčšine svojich ciest Prahou metro nepoužívam - vyplatí sa len vtedy, ak treba prestupovať max. raz medzi povrchovou a podzemnou dopravou, v prípade potreby prestupu medzi linkami metra sa to vyplatí definitívne jedine v prípade, že ideme do oblasti, ktorú povrchová el. trakcia neobsluhuje.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ike