"a kaskadéri z Bosákovej nebudú lietať krížom cez tri pruhy na prístavný most.."
Keď sa pripojíš z Bosákovej na Dolnozemskú, máš vlastný pripájací pruh (pokračujúci ďalej na Apollo). Z neho sa treba preradiť o jeden pruh doprava - do stredného pruhu, z ktorého sa bez problémov dá odbočiť na Prístavný most bez toho, aby si sa dostal do kolízie s vozidlami v pravom pruhu (ktorý je výlučne na odbočenie na Prístavný most). Takže netreba lietať cez tri pruhy, ale stačí preradenie sa do susedného
Tu som sa dočítal že "Firstly, it was originally required by the government to limit the voltage drop along the line to 7 volts. This was intended to reduce problems caused by stray currents causing electrolysis affecting utility pipes and cables."
Ja som tomu pochopil ako zamedzeniu blúdivých prúdov. Samozrejme že nejaké tam ostanú. Ináč je to dobrá stránka, odporúčam pokukať všetkým šotoušom.
Viem že jeden inžinier ešte pred výstavbou mostu presadzoval myšlineku električky na moste Apollo, bohužial však umrel ešte než sa niečo podarilo spraviť.
Keď budeš mať toho nového Fiata 500, tak si ho pôjdem kuknúť, na fotách vyzeral veľmi pekne a dočítal som sa niečo o tom že to nemá byť ako nový chrobák - drahé a o ničom -, ale normálne auto za dobrú cenu.
a čo takto vylúčiť z prístavného mosta aspoň časť dopravy v rámci mesta, ktorá na diaľnici nemá čo hľadať? zlikvidovať zjazd na Dolnozemskú a výjazd z Dolnozemskej...? Navyše sa potom zlepší zjazd z Apolla do Petržalky a kaskadéri z Bosákovej nebudú lietať krížom cez tri pruhy na prístavný most...
Re #90724 aquila:
nebol by som si tým taký istý, mám info, že vraj pôvodne mal byť vybudovaný piaty most cez dunaj s električkovou traťou...
Re #90718 S499.1023:
a čo takto napr. priamo na koniec Petržalky niekde na Jasovskú, prípadne + Rusovce...? ?
tendencia je vsetky urovnove krizovania eliminovat. najma na to vlastne bude dobry projekt filialka, ze by nemali byt v meste v podstate ziadne urovnove krizovania...
ad galvaniho a jeho pokracovanie.. tunak je to ciastocne vidno...
Re #90721 S499.1023: Vtom nemam jasno. V kazdom pripade vsetci radni sa snazia tak predat ze spravia z BA velkomesto europskeho ci az nadeuropskeho vyznamu. Svojou malostou vsak tomu brania.
A naklady nezanedbame ale ak celkove naklady na vystavbu mosta spolu s dekontaminaciou zeminy za 700 mil, vystavbou krizovatiek najazdov a podobne boli 4,3 miliardy a samotny pilier stal miliardu... dakujem pekne.Keby bol nasuchu, zrejme by to bolo lacnejsie. ? Ale nemali by sme otacanie ?
Aj ked je to jedno to nezmenis.
Re #90726 aquila: jasne, kolaje potrebujes solit a mat neustalu potrebu pohotovosti, ved co ked nasnezi 5,5 centimetra.
Re #90724 aquila: jj, predaj pozemkov v BA... kapitola sama osebe... Aj otom by mali pani z SDKU a KDH hovorit nie len o pozemkovom fonde...
hlupost, pri elektrickovych tratiach mas presne taku istu zimnu udrzbu ako pri cestach, teda pokial to neni kompletne segregovane a v tunely vid asi 2 zimi dozadu, kedy aj elektricky kolabovali
na pristavnom je v prdeli statika a to tak, ze totalne ..
kazdopadne su nejake napady, studie, nacrty, ako aspon docasne kusok zreparovat pristavny most aby sa dal premalovat na 3+3 a aby sa dodrzali dialnicne parametre, tak by ten treti pruh bol viac menej po celej dlzke odbocovaci...
ale kostovalo by to 2-4 miliardy korun.
potom su navrhy, ze sa pocka kym sa postavi R7 a D4, pristavny sa zbura, postavi sa novy 4+4 most, s tym ze na prizemi by okrem zeleznice bola aj elektricka ...
ale to je realne az okolo rokov 2015 az 2020 .. a naklady su dost vysoke..
na apolle nemala byt nikdy elektricka. a to dokonca ani v prapovodnych projektoch zo 70tych rokov... vzdy sa tam pocitalo len s trolejbusmi.
podla povodnych planov nemala elektricka nikdy prekrocit dunajsky breh
kazdopadne uz skoro 40 rocne snivanie za metrom a zanedbavanie elektrickovej casti dopravy ma za nasledok to, ze sa elektrickove trate nikdy neoptimalizovali.. myslim v centre.. kedze sa s optimalizaciou (citaj rusenim) pocitalo po dostavbe metra...
vysledok je asi ten, ze zakial o 100 tisic obyv mensie brno ma 2x taku siet elektriciek a teraz zase rozumne chcu elektrickovy diameter.
len v bratislave musia nasi radni jak blbci furt snivat o metre ..
keby sa urobila studia staftbahnu a CMO by bolo pod zemou.. najma ked je teraz ked je sanca k tomu donutit developerov v zone chalupkova... tak skutek utek ..
radsej predame pozemky za 2k/m2 aj ked ponukaju 16k skk/m2 ..
A podstatne vyššie náklady na stavbu mosta s väčším rozponom zanedbáme, len aby sme si mohli zanadávať na všetko, však? Mimochodom, nevidím najmenší dôvod k tomu, aby Bratislava bola svetoznámym veľkomestom.
tak som si pozrel fotky z tej dnesnej ,,akcie,, na nam. SNP..ake nechutne divadielko..co viac sa da napisat k tej tragedii? Vozime sa v hnilych vozidlach vsetkych trakcii, riedia sa intervaly, zdrazenie nocnych spojov sa prezentuje ako uspech nocnej dopravy v BA a pritom sa tu robi velkolepe divadlo so zopar novymi vozidlami, ktore toto mesto potrebovalo aj tak najmenej...tesim sa na najblizsie volby, kde sa posle (dufam ze uz konecne) do vecnych lovist cela tato BA skorumpovana mafia...Durkovskeho, ,,Schindlera,, a celu cvargu nevynimajuc.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023