nie som síce emo, ale zareagujem: nebránim sa používaniu ničoho, čo by mohlo pomôcť. na začiatok by mne osobne úúúplne stačilo, keby som v noci za dažďa videl, či môžem zavrieť 2re... ?
1) Re #90292 Ike: Modernizacia niektoreho zo starsich log by stacila (aj ked neviem ci prave tohto). Napr. pri SL vznikol pekny vysledok. Ma to tradiciu a zaroven je to moderne
2) Re #9029 Emo: Po prve, islo o elektricku Po druhe, nebolo to ironicky. Ten vodic im tie dvere opat otvoril a este sa aj na nich pekne usmial. Takmer jak letuska
uznavam ze to mozno bude potrebovat trochu prepracovanejsi software a mozno aj hardware, ale pohlady kamier sa predsa mozu prepinat automaticky, napriklad kazde 2 sekudny, a vypadok kamery si vsimne clovek aj perifernym videnim, lebo tam bude jednoducho cierna obrazovka, alebo to moze byt na rozdelenej obrazovke...
OK, moze byt problem v neochote policie, to verim, tak to by ale malo vedenie mesta zacalo verejne hovorit ze je tu ten problem a ze sposobuje ohrozenie cestujucich a velke skody na majetku mesta - a potom cakat co povie ten slizky minister vnutra co s vie akurat tvarit aky je super...
mna len zaraza to, ze v Los Angeles kde zuria obcas pouilicne bitky gangov, a clovek by sa naozaj do niektorych miest bal vyjst, mozu mat autobusy kazdy niekolko kamier, teda konkretne jednu vzadu, pri kazdych dverach, v interieri dve, a na kazdom boku, a nikto im tie kamery nerozbija...
obávam sa, že podceňuješ vynaliezavosť autorov hrdinských činov (formálne, aby nás vzali do únie, nazvaných "poškodzovanie cudzej veci").
a preceňuješ ochotu polície riešiť čokoľvek (to sa nedomnievam, to je fakt).
naozaj si predstavuješ, že vodič mhd nemá čo sledovať vonku, takže si počas jazdy bude permanentne prepínať pohľady jednotlivých kamier? ak to myslíš vážne, poviem ti úprimne, nechcem ťa stretnúť, keď budeš viesť akékoľvek vozidlo...
jeden z dôvodov, prečo som po 15 rokoch skončil v autoškole bol fakt, že čoraz viac teenagerov si riadenie auta predstavovalo ako počítačovú hru...
kamera vzadu by bola vo vyske strechy tam podla mna pri beznom autobuse nikto nedosiahne, a pravdepodobne to vacsinu primitivov ani nenapadne ze tam nejaka kamera je, keby som mal nejaky obrazok tak poslem, je to len taky vystupok, objektiv kamery je otoceny dole (snima teda len par metrov pred zadkom, ale to staci, nikto zase neche ist dufam cuvanim viac nez 5kmh), takze ta kamera na cuvanie je absolutne nerozpoznatelna. Ina situacia je samozrejme vnutri, tu suhlasim ze moze byt tercom vandalov, len ono, ked tu kameru niekto znici, vodic si to asi vsimne na monitore, takze moze ihned volat policiu, ale uznavam ze tu moze byt problem, ale pri kamere na cuvanie podla mna ziadny nehrozi, ak bude vo vyske strechy autobusu a objektivom dole.
okrem toho pri cúvaní NESTAČÍ sledovať situáciu ZA vozidlom, treba vedieť aj o dianí po stranách. ak si niekto "vhodne" načasuje vbehnutie do jazdnej dráhy, máš smolu bez ohľadu na počet a rozlíšenie kamier ?
koľko môže stáť jedna trápna samolepka, ktorá znefunkční kameru s ľubovoľným rozlíšením? halier? dva? odhliadnuc od detailu, že odlomiť (odkopnúť, rozbiť) je úúúplne zadara...
mali by sme brať do úvahy, kde existujeme, so tým chcel povedať..
ja sa naozaj nestacim divit... kolko moze stat jedna kamera s naozaj trapnym rozlisenim a jeden ciernobiely monitor tiez s trapnym rozlisenim a este to prepojit??? 10000??? 20000??? a nove vozidla - dodavka uz s tym by mala byt samozrejmost, este skorej ako informacny system vozidla, a nemoze to zvysit cenu o viac nez par tisic ked sa to montuje uz pri vyrobe... Keby mal vodic vzadu kameru, tak moze cuvat uplne neohrozene a pokojne... a uz ked tam bude mat ten monitor, tak zaroven sa mozu napojit aj dalsie kamery na interier, na dvere...
Co sa tyka toho noveho loga... Nemozem si pomoct, ale navrh B (hoci sa mi zda z tych 3 najkrajsi) mi pripomina uz logo nejakeho DP. Nemate aj vy ten pocit? Ktory DP by to mohol byt?
len doplním zo zákona o premávke na pozemných komunikáciách: ak to vyžadujú okolnosti, najmä nedostatočný rozhľad, vodič je povinný zabezpečiť otáčanie alebo cúvanie spôsobilou a dostatočne poučenou osobou...
nechcem si ani predstaviť, koľko ohňa a síry by vychrlili médiá na dpb, keby ktokoľvek (hoc aj preukázateľne nesvojprávny) vošiel do jazdnej dráhy cúvajúceho (ľubovoľného) vozidla mhd... brrrr... ?
je to niečo vyše 10 rokov, čo z (vtedy ešte) vyhlášky vypadol §3: osoba, ktorá by pre svoj vek, zníženú telesnú alebo duševnú schopnosť mohla ohroziť BCP sa smie CP zúčastniť len vtedy, keď je dostatočne postarané o to, aby k ohrozeniu nedošlo...
Vodič autobusu má dozadu dosť blbý výhľad, takže s tým cúvaním je to ináč problematické. V našich predpisoch je dokonca zakázané cúvať bez asistenta, ktorý mu ukazuje, či má voľnú cestu (že sa to bežne porušuje, je iná vec).
A k tomu druhému prípadu: nebolo to "Bitteschon" náhodou myslené ironicky? Keď vravíš, že vodič bol evidentne nasraný...
Utopia a fantazmagoria. V BA to nikdy nedosiahneme
Re #90294 ivanbuto: Treba adresovat vylepovacovi k uprave. Inak v Devine na nam.prace a celou cestou z/do mesta su ponicene CP pri PKO,Lafranconi aj u Ch.sofera chybaju oznacniky nocnych liniek
a uplne mimo,mali by sa zamysliet aj chlapci zo zimnej (po)hotovosti,kym si niekto nedolame ruky aj nohy na vyssie spominanych zastavkach a aj dalsich,su plne ladu a to uz davno prestalo snezit. Ch,sofer,PKO,Lafranconi ale aj Slav udolie. Alebo DP ma dostatok penazi v pripade urazu cestujuceho a nasledne sudneho konania ??? O zastavke Televizia radsej pomlcim a skladam klobuk pred profesionalitou vodicov,ze tam dokazu vobec zastavit a opatovne sa rozbehnut bez MU,cestari kde ste??
Pozrite si v magazíne Kontakt, na stranách 11 a 12, aké opatrenia doposiaľ Praha urobila v roku 2007 na preferenciu MHD v teréne? Preferencia na svetelných križovatkách, nové vyhradené pruhy, atď.
toto zmodernizovat, tak mame take krasne logo... ? skoda ze uz je o vitazovi rozhodnute
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
ivanbuto