Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: fobust #90067:
No tak hlavne autor je legandárny SZKV, čiže Dromológ, čiže Ex-Radio OK, takže jeho reportáže o kniežacích MÁV a podobné bludy by som bral s veľkou rezervou.
Reakcia na: S499.1023 #90068:

Otravy kyslíkom? ? No mohol by si tých 15 minút vydržať a zapáliť si potom, nie? ?
Reakcia na: S499.1023 #90066:
no tak daj značky som zvedavy ❗
Reakcia na: S499.1023 #90065:

Nakoľko robím v Apolle na Prievozskej a občasne sa pohybujem aj mimo budovy (obedy), tak VŽDY vidím ako vo vyhradenom BUS pruhu stoja vozidlá s vyhodenými blikakčkami. Takže asi toľko k BUS pruhom... Na naše podmienky sú skôr výsmechom. Predsalen, zaparkovať na BKV paneloch na Ružinovskej si tí či parkujú v BUS pruhoch len tak neodovolia.
Reakcia na: fobust #90056:
Tak mňa by najviac potešila tá "v lokalite križovatky ciest Trnavská a Maximiliána Hella", čiže bývalá "Bratislava-cintorín". Hlavne ak by mi po príchode Strelenoej Sovy od Prahy hneď nadväzoval RegioŠuk. LEnže keĎže železnice si neprajú fajčiarov za zákazníkov, tak to aj tak využívať nebudem ? .
http://www.vlaky.net/servis/sprava.asp?lang=1&id=2129

Zaujímavé čítanie. Autor sa viezol autobusom z roku 1987, takže tam tá norma tiež bola porušená. 🙂 Zároveň je vidno o čom sníva Ing. Šestina, myslím že ten systém presne zodpovedá jeho predstave. No tam to budujú od roku 1983 a iba teraz finišujú, nechcem si to predstaviť ako by to dopadlo v prípade BA. Myslím že za rovnaké peniaze sa môže súčasný úzkorozchodný električkový systém prebudovať na moderný nosný systém hodný hlavného mesta. Zároveň je vidno ako duobusy likvidovali trolejbusy. Dúfam že v prípade Bratislavy to bude opačne, že trolejbusy zlikvidujú pseudoduobusy, keď sa DD napojí na mestskú sieť. V tom zmysle, že žiadna pravidelná trolejbusová linka nebude jaziť na naftu.
Reakcia na: Sati #90060:
Všetky súčasné autobusy čo poznám, majú životnosť 12 rokov, pričom sa NEpočíta s GO.
Reakcia na: Mike #90051:
Cestná doprava bez vyhradených pruhov nemá šancu - ide v rovnakých kolónach ako IGK a ešte musí aj zastavovať na zastávkach. Lenže mne ide aj o pohodlie - tuná všetci kolegovia sú zo šoférovania nadšení, ale mňa to už po nejakom tom milióne km nebaví a rád použijem MHD, ak tma nebudem musieť stáť, ňuchať bezdomovecký smrad, pozerať na čierne sedačky vzor Ik435BA a podobne. Takže nejde len o čas ale aj o kultúru cestovania. Momentálne chodím do práce cez celú Prahu väčšinou 40 minút električkou a dá sa. Pred domom vleziem do poloprázdnej T3RP, v horšom prípade KT8 non-R, sadnem, vybalím noviny alebo časopis a idem. Autom to trvá obvykle vyše hodiny, predvčerom mi to trvalo dve a štvrť hodiny...
Reakcia na: Mikimaus #90046:
Pokiaľ viem, tak od roku 2009, tak už veľa času nie je...
Reakcia na: novacik #90057:
A ako nezainteresovaný uvažuješ veľmi správne. Oni si myslia že akože to logo je červené a už je to všetko jasné, že sa jedná o DPB... Ja si na logu tiež skôr predstavujem hrad a nejaký dopr. prostriedok alebo tak aby bol aspoň z dačoho vedieť že sa jedná o BA..
Ale to niekto zasa dáva peniaze do marketingu a imidžu, lebo s tým sa teraz budú musieť ozdobiť vľetky vozy dpb, nie len MHD ale aj služobné a potom ešte majetok dpb, všetky budovy, vchody a neviem čo ešte... už neplatí fobustova formulka že "pojem imidž spoločnosti je v DPB a. s. neznámy"...
Reakcia na: Ike #90059:
maš pravdu tie loga su pekne teda tie čo si ukazal aj žsr maju pekne ale nejde mi do hlavy že ked môžu mať iny autobusovy dopravcovia či na SR alebo ČR pekné a moderné loga tak mi takú veľkú nulu ❗
Reakcia na: S499.1023 #90029:
? a na to si ako prišiel že 16 rokov ono je problem sa k takým info dostať ale povec mi aky autobus ma životnosť vačšiu ako 9 rokov ikarusi 280 a 435 či 415 9 karosi do 1989 mali cez 10 rokov po iba 9 solarisi tušim iba 7 či 8 sorky neviem ale tiež to nebude cez 10 ❗ ono pokila začnú na slovensku platiť všetky eu normi tak sa budu niektore podniky velmi čudovať ked im pride zo sudu prikaz o ukončeni prevadzky ❗ A tu uš nepomože ani štat lebo pojde o ludske životy ❗ ❗ ☠ A v DPB v niektorych vozoch ide ❗
Reakcia na: novacik #90057:
neviem... mne tie loga pripadaju prilis amaterske...
navyse teraz som si vsimol ze 3. logom mam na PC bedni oznaceny reset button 😃

ja zas neviem preco nemoze byt v logu nejak pekne zakomponovany aj nazov...

http://www.leitbetriebe.at/burgenland/blaguss/logo.jpg
http://www.slovaklines.sk/Admin/Images/Upload/Default/SlovakLineslogo.jpg
http://sk.wlw.cz/logo/gif/SK/0051736011.0000000001.gif
http://www.tldtatry.sk/downloads/logos/logo_TLD.jpg

napriek tomu ze sa jedna o nove loga su celkom... pekne... ale znak startbuttonu a resetbuttonu a nekonecna sami teda fakt nepacia...
Reakcia na: novacik #90057:
? ako mne sa to stare logo moc nepači ale ako som videl tieto tri tak radšej nech zostane to stare ❗
Ďakujem za reakcie na môj príspevok. Ako vidím, nie som sám, ktorému sa návrhy na nové logo nie veľmi pozdávajú. Myslím si, že súčasné logo - znak DP je vcelku vydarené a zároveň má svoju historickú hodnotu. Nechápem, prečo sa do loga nemôže - alebo nedá? - zakomponovať napríklad vhodný symbol mesta, alebo symbol (či viac symbolov) napríklad jednotlivých druhov hromadnej dopravy, ktorá je v Bratislave používaná.... Nie som v tejto oblasti (logá a podobne) odborník, preto len "nahlas" uvažujem....
Reakcia na: Ámos #90055:

Už aby to bolo. Bude to obrovský prínos pre regionálnu dopravu a čiastočne to pomôže aj vo vnútromestských vzťahoch. Najmä v relácii z DNV si to viem predstaviť.
Reakcia na: fobust #90053:
A zabudol som dodať že ak mám stáť na schodíkoch v tramvaji tak tiež si radšej postojím v zápche. Treba mať koľajovú dopravu s dostatočnou kapacitou.
Reakcia na: Mike #90051:

Pozri, ak sa naša firma v roku 2009 presťahuje do práve budovaného "nového mestského centra" na nábreží pri SND, tak možno začnem opäť jazdiť sockou, ale jedine v tom prípade, že pešia dostupnosť električkovej zastávky bude akceptovateľná. Tragédiou celej socky je to, že na veľké množstvo prepravných tokov sa nevyužíva koľajová doprava, hoc by na nich mala oveľa väčší zmysel. To máš tak keď "kompetentní" snívajú o metre, zmene rozchodu, hybridoch vlak-tram a podobných volovinách miesto toho aby sa tu začala budovať mestská koľajová sieť, čiastočne podpovrchová, na báze súčasnej električky. TEN-T tunel je super pre S-bahny, ale nie je to náhrada mestkej dopravy.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.