No tak hlavne autor je legandárny SZKV, čiže Dromológ, čiže Ex-Radio OK, takže jeho reportáže o kniežacích MÁV a podobné bludy by som bral s veľkou rezervou.
Nakoľko robím v Apolle na Prievozskej a občasne sa pohybujem aj mimo budovy (obedy), tak VŽDY vidím ako vo vyhradenom BUS pruhu stoja vozidlá s vyhodenými blikakčkami. Takže asi toľko k BUS pruhom... Na naše podmienky sú skôr výsmechom. Predsalen, zaparkovať na BKV paneloch na Ružinovskej si tí či parkujú v BUS pruhoch len tak neodovolia.
Tak mňa by najviac potešila tá "v lokalite križovatky ciest Trnavská a Maximiliána Hella", čiže bývalá "Bratislava-cintorín". Hlavne ak by mi po príchode Strelenoej Sovy od Prahy hneď nadväzoval RegioŠuk. LEnže keĎže železnice si neprajú fajčiarov za zákazníkov, tak to aj tak využívať nebudem ? .
Zaujímavé čítanie. Autor sa viezol autobusom z roku 1987, takže tam tá norma tiež bola porušená. Zároveň je vidno o čom sníva Ing. Šestina, myslím že ten systém presne zodpovedá jeho predstave. No tam to budujú od roku 1983 a iba teraz finišujú, nechcem si to predstaviť ako by to dopadlo v prípade BA. Myslím že za rovnaké peniaze sa môže súčasný úzkorozchodný električkový systém prebudovať na moderný nosný systém hodný hlavného mesta. Zároveň je vidno ako duobusy likvidovali trolejbusy. Dúfam že v prípade Bratislavy to bude opačne, že trolejbusy zlikvidujú pseudoduobusy, keď sa DD napojí na mestskú sieť. V tom zmysle, že žiadna pravidelná trolejbusová linka nebude jaziť na naftu.
Cestná doprava bez vyhradených pruhov nemá šancu - ide v rovnakých kolónach ako IGK a ešte musí aj zastavovať na zastávkach. Lenže mne ide aj o pohodlie - tuná všetci kolegovia sú zo šoférovania nadšení, ale mňa to už po nejakom tom milióne km nebaví a rád použijem MHD, ak tma nebudem musieť stáť, ňuchať bezdomovecký smrad, pozerať na čierne sedačky vzor Ik435BA a podobne. Takže nejde len o čas ale aj o kultúru cestovania. Momentálne chodím do práce cez celú Prahu väčšinou 40 minút električkou a dá sa. Pred domom vleziem do poloprázdnej T3RP, v horšom prípade KT8 non-R, sadnem, vybalím noviny alebo časopis a idem. Autom to trvá obvykle vyše hodiny, predvčerom mi to trvalo dve a štvrť hodiny...
A ako nezainteresovaný uvažuješ veľmi správne. Oni si myslia že akože to logo je červené a už je to všetko jasné, že sa jedná o DPB... Ja si na logu tiež skôr predstavujem hrad a nejaký dopr. prostriedok alebo tak aby bol aspoň z dačoho vedieť že sa jedná o BA..
Ale to niekto zasa dáva peniaze do marketingu a imidžu, lebo s tým sa teraz budú musieť ozdobiť vľetky vozy dpb, nie len MHD ale aj služobné a potom ešte majetok dpb, všetky budovy, vchody a neviem čo ešte... už neplatí fobustova formulka že "pojem imidž spoločnosti je v DPB a. s. neznámy"...
maš pravdu tie loga su pekne teda tie čo si ukazal aj žsr maju pekne ale nejde mi do hlavy že ked môžu mať iny autobusovy dopravcovia či na SR alebo ČR pekné a moderné loga tak mi takú veľkú nulu
? a na to si ako prišiel že 16 rokov ono je problem sa k takým info dostať ale povec mi aky autobus ma životnosť vačšiu ako 9 rokov ikarusi 280 a 435 či 415 9 karosi do 1989 mali cez 10 rokov po iba 9 solarisi tušim iba 7 či 8 sorky neviem ale tiež to nebude cez 10 ono pokila začnú na slovensku platiť všetky eu normi tak sa budu niektore podniky velmi čudovať ked im pride zo sudu prikaz o ukončeni prevadzky A tu uš nepomože ani štat lebo pojde o ludske životy ☠ A v DPB v niektorych vozoch ide
Ďakujem za reakcie na môj príspevok. Ako vidím, nie som sám, ktorému sa návrhy na nové logo nie veľmi pozdávajú. Myslím si, že súčasné logo - znak DP je vcelku vydarené a zároveň má svoju historickú hodnotu. Nechápem, prečo sa do loga nemôže - alebo nedá? - zakomponovať napríklad vhodný symbol mesta, alebo symbol (či viac symbolov) napríklad jednotlivých druhov hromadnej dopravy, ktorá je v Bratislave používaná.... Nie som v tejto oblasti (logá a podobne) odborník, preto len "nahlas" uvažujem....
Už aby to bolo. Bude to obrovský prínos pre regionálnu dopravu a čiastočne to pomôže aj vo vnútromestských vzťahoch. Najmä v relácii z DNV si to viem predstaviť.
Pozri, ak sa naša firma v roku 2009 presťahuje do práve budovaného "nového mestského centra" na nábreží pri SND, tak možno začnem opäť jazdiť sockou, ale jedine v tom prípade, že pešia dostupnosť električkovej zastávky bude akceptovateľná. Tragédiou celej socky je to, že na veľké množstvo prepravných tokov sa nevyužíva koľajová doprava, hoc by na nich mala oveľa väčší zmysel. To máš tak keď "kompetentní" snívajú o metre, zmene rozchodu, hybridoch vlak-tram a podobných volovinách miesto toho aby sa tu začala budovať mestská koľajová sieť, čiastočne podpovrchová, na báze súčasnej električky. TEN-T tunel je super pre S-bahny, ale nie je to náhrada mestkej dopravy.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023