Este k Filialke, skutocne si tam viem predstavit nejaku modernu presklenu stanicu, ale aj tak mam pocit, ze tieto koncove stanice nie su velmi stastne riesenia, kvoli obracaniu lokomotiv z jednej strany supravy na druhu. Ale najskor sa aj tak na nicom magistrat so ZSR nedohodne a potom o 100 rokov tam postavia nejake budovy. Ved zoberte si, ako to chodi s blavackymi stanicami. V Petrzke sa vysolili 2 miliardy a chodi tadial par vlakov a par cestujucich. A inac, keby mala Blava lepsie vyriesene zeleznicne trate po meste, dala by sa z toho urobit celkom slusna S-bahn. Ale to by museli krizovat mesto nejak v podzemi centrom. Takto to trva z Petrzalky na Hl. stanicu vlakom cca 30 min. a busmi s prestupom 15.
Meno (nick): :)
robil som zadanie pre katedru casi strojov a nahodu som v autocade nasiel, co som asi pred rokom len tak zo srandy kreslil - osesmnapravovu elinu pre blavu. hodila by sa medzi clanky - scifi(nerealizovane vozidla). ide o skutocne VELOKAPACITNE vozidlo sirky 2500 mm, dlzky 30 020mm, so vzdialenostou otocnych capov 7 400(!!!)mm. ak mate o nu zaujem, napiste. ked sa na nu pozrem dnes, tak par veci je uplne zle vymyslenych(napr.:vyska od temena kolajnice iba 200mm - to by u nas daleko nedosla, takisto podvozky by trebalo urobit, ale vychadzal som z KT8D5N-ky). taktiez som nasiel tie moje 50 metrove vytvory, ktore vsak neboli tak detailne spracovane ako hore uvedena haluz. HEHE.