Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: VLK #89535:
...a to by nesmel byť v samoobslužnej zóne pri hlavnej pošte depozitný bankomat, lebo veď by to bolo nespoľahlivé 😉

Re #89532 fobust: Plný súhlas 😉 A o to viac nechápem, že tu niekto písal, že po nejakom čase tam tá nálepka už vraj nebola...žeby súdruh Gardener osobne obchádzal zastávky a dával to dolu? 🙂 Neviem si totiž predstaviť nikoho normálneho, kto by si dával tú námahu, a na znak súhlasu s tarifnou politikou DPB to odlepoval ?
Reakcia na: Santer #89537:
Minuly tyzden tusim v utorok okolo 11:30 som videl na AS nastupovat dvoch revizoroch do L210. Strasne "nenapadni" (jeden mal typicky obtiahnutu lyziarsku bundu ☺ a riesil s druhym neake osobne problemi pri zapalenej cigaretke). Booze, keby cierni pasazieri vedeli ake ukony robia pred nastupenim do vozidla... Po vacsine chodia do A-busov traja, do elin chodia dvaja... ale styroch som nikdy nevidel
Reakcia na: Martin Fundárek #89402:
dobíjať kredit má zmysel iba ak ide o SL, v DPB nemáš možnosť, ako si ten dobitý kredit "znížiť" o cestovné platené z karty... Pokiaľ ide o samotné dobíjanie kreditu alebo kupovanie predplatného lístka v automate, je to dobré riešenie.... v Hradci Králové v OC Futurum zarobí automat toľko, čo predajňa v meste.... funguje 24 hod. denne a hlce aj bankovky.... samozrejmosťou je potvrdenka o transakcii a možnosť kontroly elektronicky na displeji....
Reakcia na: Peon #89534:
Ono co sa tyka otazky revizorov, to tu uz bolo viackrat o tom pisane. Zial u nas neexistuje nejake jednotne spravanie sa alebo pristup revizorov k cestujucej verejnosti.. ( aj ked, za niektorych jedincov je to mozno aj obcas spravanie niektorych revizrov pochopitelne ) no ale k tvojim otazkam... 1, Z mojich skusenosti zatial vzdy chodili 3 revizori a to tak, ze vsetci kontrolovali svoj usek dopravneho prostriedku, pekne si ho podelili... 2, Odpoved v predoslom...ja som sa stretol zatial len vzdy s 3 3, Kedze tu linku tam vyuzivam maximalne nepravidelne, neviem ti na to odpovedat
Reakcia na: Peon #89534:

Však to bije do očí! Revízori!
Reakcia na: kri #89415:
nechápem odkiaľ máš, že modul bankreadera (čítačka bankoviek) je drahý a nespoľahlivý.... ? to by sa nikde nepoužíval....
REVÍZORY

Dnes som po dlhom čase stretol revízorov (cca 18:22 h nastúpili na Tokajíckej smer Petržalka do 78-ky #2604). Stál som v "točni" a prekvapilo ma, že kontrolovali IBA odpredu. Ani som ich odtiaľ nepočul nič povedať, len zablokované označovače som si všimol.

Načapali minimálne jedného cestujúceho (zahraničného turistu) a kontrolu skončili už niekde pri 2. dverách. Na nasledujúcej zastávke "Bajkalská" vodič otvoril normálne všetky dvere. Jeden spolužiak tam vystupoval a druhý skríkol na celý bus, že vystupuje čierny pasažier. ? Revízory samozrejme nič na to. Inak, myslel to zo srandy - ten vystupujúci mal platný lístok.

Inak, už sa mi stalo v minulosti aj také, že ľudí okolo mňa revízory skontrolovali a mňa si nevšimli. ?

OTÁZKY:
1; Nemajú náhodou revízory chodiť tak, že jeden spredu, druhý zozadu, tretí prípadne aj zo stredu? Ak nie, tak to mi pripadá dosť nespravodlivé, že jeden čierny pasažier je chytený a iného sa revízor ani nepokúsi skontrolovať...

2; Koľko ich obvykle chodí? Dvaja, traja či štyria?

3; Počul som, že na 39-ke robia niekedy revízory takú raziu, že umožňujú vystupovať iba prednými dverami. Je to pravda?
btw. Tusim ste to este nepisali: Dnes rano okolo 8:20 sa stala nehoda IGK s L5 pred Pokrokom smer Racko... Vodic udajne uz nestihol vyjst z priecestia a elina ho tukla. Vie niekto dalsie podrobnosti?
Reakcia na: 810zssk #89508:

Buhehe, to nemá chybu! Dotyčný ktorý to vymyslel je fakt originálny. Síce neschvaľujem takúto formu vyjadrenia nesúhlasu, v tomto prípade nemienim prori nej nijako zakročiť. Práve naopak, poteším sa keď to bude na každej zastávke!
Reakcia na: Valec #89528:
Aj to viem vysvetliť, síce nie exaktne, ale aspoň empiricky 😉
1) vtedy mali T6-ky ešte staré pohony dverí, ktorých elektroniku nepoznám, ale je tiež možné, že ich kontrolné kontakty niekedy robili blbosti a indikovali nesprávny stav
2) ešte aj v dnešnej dobe, čiže pri nových pohonoch, sa stane, že T6 indikuje zatvorené dvere hoci sú jedny otvorené. Mne sa to stalo s prednými dverami - zavrel som súpravu, a dodatočne otvoril predné dvere. počas ich otvárania svietil blok rozjazdu a indikácia otvorených dverí, a akonáhle zastali v otvorenej polohe, blok zhasol, a rozsvietila sa kontrolka zatvorených dverí, a ja by som sa pokojne mohol pohnúť s otvorenými dverami aj bez vyradenia blokovania jazdy 😉 Keď som dal zatvárací povel, znova sa po pohnutí dverí rozsvietil blok a cervená kontrolka, a po zavretí to už šlo normálne 😉 Závadu sa mi však napriek veľkej snahe zreprodukovať nepodarilo 🙂 Ale ako vidíš, aj neomylná elektronika sa môže pomýliť 😉
Reakcia na: Andrej1 #89529:
Na 184 krátke busy? Ochorel si? Koľko študentov EU by sa ti tam zmestilo?
Tož úžasné čo vymyslela tá banda okolo údržbára z STV ? NEskutočne perfektné zmeny náš čakajú v Petržalke. Linka 180 30min interval supermôže byť pre tých dvoch cestujúcich v priemere na jazdu sa oplatí. Jednu takú linku už poznám čo ide od nikadiaľ nikam 54 Východné - Vajnory. Vytvoriť 184 keď už je 84? dúfam, že tam nasadia krátke busy. A predĺženie 83 možno jediné bude využívané ale potom prečo nepredĺžili aj 93? resp nevrátili na pôvodnú trasu? zozadu z lúk sa super cestuje (aby ste si nemysleli že tam bývam) len sa viem vcítiť do tých ľudí ako ráno nastupujú do dobytčáku 99 aby o Pár zastávok mohli opäť vystúpiť. To je efektivita a potom že chýbajú busy a vodiči. Úprimne ľutujem každého vodiča čo chodí 99 to je na samovraždu. ☠ Vlastne ani jeden z vodičov to nemá ľahké Toľko môj krátky monológ ?
Reakcia na: El Sergio #89504:
Tiež nevidím žiaden význam tej zmeny, nakoľko takmer všetci sťažujúci sa dôchodcovia požadujúci priamy spoj do mesta boli z okolia Ovsištského námestia a nie Bulíkovej.

Re #89522 Beus: "a tiež blokujú rozjazd, čo sa ale dá vyradiť prepínačom, no na T6 ten prepínač pôsobí aj tak len na 1. dvere"

Ako je potom možné, že ja som sa raz (cca rok 1996) viezol v zadnom voze súpravy T6 v zadných otvorených dverách medzi zastávkami Mladá garda a Riazanská v plnej traťovej rýchlosti? Len podotýkam že to bolo nedobrovoľne, nakoľko som sa už v danom okamihu ďalej do voza nezmestil.
Reakcia na: Valec #89411:
Ani som nevedel, že v trafikách už nepredávajú známky - nekupoval som ich už asi 10 rokov, presne z tých istých príčin, ktoré uvádzaš.

"Alebo si niekto z vás len tak o jednej v noci zmyslí, že nejdem spať, ale idem sa previesť do mesta?"
A čo tak si v noci o jednej zmyslieť, že nemôžem spať, ale musím ísť na pohotovosť? To sa dopredu naplánovať nedá. Takisto sa dopredu nedá naplánovať, že mi bude meškať neskorý večerný vlak/autobus/lietadlo a namiesto dennej linky budem musieť použiť nočák.
Reakcia na: Ámos #89413:
Márnosť šedivá, asi som bol už veľmi unavený, keď som videl, čo v príspevku nebolo, a nevidel, čo v ňom bolo... Kri skutočne jasne písal o dobíjaní kreditu v predajni a odpisovaní v automate. Takže sa ospravedlňujem kriovi aj Tebe.
Reakcia na: derik #89502:
Myšlienka 83 k Technopolu existovala už vtedy.
Reakcia na: derik #89502:
Minimálne do magického roku 2015 to je v rozpore s novým linkovým vedením. ?
Cestovné nezdražie budúci rok

Cestovné v bratislavskej mestskej hromadnej doprave sa v roku 2008 nebude zdražovať. "Také je rozhodnutie primátora Andreja Ďurkovského," konštatoval na dnešnej tlačovej konferencii jeho prvý námestník Milan Cílek.
🙂

"Nové vedenie podniku robí zásadným spôsobom jeho reštrukturalizáciu na viac etáp až do konca júna 2008," uviedol predseda predstavenstva DPB Branislav Záhradník. Už urobili audit všetkých zmlúv, znížili počet zamestnancov o 10 % a zefektívňujú prevádzku. Od budúceho roka plánujú postupne obnovovať zastaraný vozový park nákupom nových vozidiel, na ktoré mesto vyčlenilo z kapitálových prostriedkov pol miliardy Sk počas troch nasledujúcich rokov.
blablabla
kedy dôjde k reštrukturalizácií a efektivzáciíé práce v dielňach, ako sľubovali (a už pred voľbami aj p. Ing. Colada)

Darmo môže nakúpiť aj 400 nových NP hydrogen 24 metrových dubledeckerov, pokiaľ sa nezmení prístup v dielňach, vodiči na vlastnú päsť donekonečna tie busy udržiavať nebudú ...
Reakcia na: TeBeCe #89497:
Ešte Ťa doplním (to je info hlavne pre ostatných) - staré T3 a K2 majú na dverách klznú spojku, takže pri privretí sa dvere stále snažia zavrieť, a nejde im to, no rozjazd blokujú rovnako ako na nových vozoch (pokiaľ to vodič nevyradil na patričných dverách správne umiestneným 10-haliernikom), čiže s otvorenými sa nepohnú. Novšie vozy (T6, K2S a T3 po reko pohonov dverí - na Juráku sa pohony postupne rekonštruujú aj v starých súpravách, takže ani v T3SU to už nie je nič výnimočné) už majú ochranu proti privretiu tým, že dvere sa znova otvoria a pokúsia zavrieť (v každom type je na toto naprogramovaná trošku iná logika, nebudem rozvádzať do detailov), a tiež blokujú rozjazd, čo sa ale dá vyradiť prepínačom, no na T6 ten prepínač pôsobí aj tak len na 1. dvere.
Reakcia na: 810zssk #89520:
nazivo... a znova krachuje ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.