Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Ámos #89413:
Márnosť šedivá, asi som bol už veľmi unavený, keď som videl, čo v príspevku nebolo, a nevidel, čo v ňom bolo... Kri skutočne jasne písal o dobíjaní kreditu v predajni a odpisovaní v automate. Takže sa ospravedlňujem kriovi aj Tebe.
Reakcia na: derik #89502:
Myšlienka 83 k Technopolu existovala už vtedy.
Reakcia na: derik #89502:
Minimálne do magického roku 2015 to je v rozpore s novým linkovým vedením. ?
Cestovné nezdražie budúci rok

Cestovné v bratislavskej mestskej hromadnej doprave sa v roku 2008 nebude zdražovať. "Také je rozhodnutie primátora Andreja Ďurkovského," konštatoval na dnešnej tlačovej konferencii jeho prvý námestník Milan Cílek.
🙂

"Nové vedenie podniku robí zásadným spôsobom jeho reštrukturalizáciu na viac etáp až do konca júna 2008," uviedol predseda predstavenstva DPB Branislav Záhradník. Už urobili audit všetkých zmlúv, znížili počet zamestnancov o 10 % a zefektívňujú prevádzku. Od budúceho roka plánujú postupne obnovovať zastaraný vozový park nákupom nových vozidiel, na ktoré mesto vyčlenilo z kapitálových prostriedkov pol miliardy Sk počas troch nasledujúcich rokov.
blablabla
kedy dôjde k reštrukturalizácií a efektivzáciíé práce v dielňach, ako sľubovali (a už pred voľbami aj p. Ing. Colada)

Darmo môže nakúpiť aj 400 nových NP hydrogen 24 metrových dubledeckerov, pokiaľ sa nezmení prístup v dielňach, vodiči na vlastnú päsť donekonečna tie busy udržiavať nebudú ...
Reakcia na: TeBeCe #89497:
Ešte Ťa doplním (to je info hlavne pre ostatných) - staré T3 a K2 majú na dverách klznú spojku, takže pri privretí sa dvere stále snažia zavrieť, a nejde im to, no rozjazd blokujú rovnako ako na nových vozoch (pokiaľ to vodič nevyradil na patričných dverách správne umiestneným 10-haliernikom), čiže s otvorenými sa nepohnú. Novšie vozy (T6, K2S a T3 po reko pohonov dverí - na Juráku sa pohony postupne rekonštruujú aj v starých súpravách, takže ani v T3SU to už nie je nič výnimočné) už majú ochranu proti privretiu tým, že dvere sa znova otvoria a pokúsia zavrieť (v každom type je na toto naprogramovaná trošku iná logika, nebudem rozvádzať do detailov), a tiež blokujú rozjazd, čo sa ale dá vyradiť prepínačom, no na T6 ten prepínač pôsobí aj tak len na 1. dvere.
Reakcia na: 810zssk #89520:
nazivo... a znova krachuje ?
Reakcia na: Ike #89518:
A po par rokoch si to skusil zahrat znova 😃
Reakcia na: eripmav #89509:
Dovolím si čiastočne nesúhlasiť. Jednak preto, že si pamätám niekoľkoročnú existenciu stacionárneho radaru na Pražskej v smere z Hroboňovej k SAV, približne pár desiatok metrov nad zastávkou Sokolská, a tam naozaj nie je problém odfotiť trolejbus 😉 (nehovoriac o tom, že križovatka s Mokrohájskou už nie je Pražská, dokonca ani Brnianska, ale Lamačská cesta 🙂 ) a dvak preto, že si celkom dobre viem predstaviť taký reakčný čas (technológia z konca 80tych, možno začiatku 90tych rokov) , že sa tam tomu radaru ten trolejbus od odmerania po odfotenie proste vtrepať stihol 😉
Reakcia na: ::.BUSdriver.:: #89517:
:.BUSdriver.::: podla mna to hraval... ale vzdy skrachoval tak ho to prestalo bavit ?
Pripravovane zmeny a nove linky, boze kam toto speje... miesto toho aby vedenie DPB bolo ako tak spokojne ze neni aj horsie oni si idu na zimu nove BEZVYZNAMNE linky robit. Niesu vozidla niesu vodici je to tak tazke pochopit? Kazdy zdravy rozum a clovek ktory sa rozumie v oblasti dopravy a ma prehlad o tom ake ma DPB moznosti taku blbost by nedopustil Pan Zahradnik by si mal zbalit svoje myslienky kufre a porucat sa niekam inde, alebo by mu ako malemu decku maly pustit hru Transport Tycoon nech sa nauci zaklady MHD lebo to co tu majstruje je len jedna velka utopia... ? ? ❗ ?
Reakcia na: 810zssk #89515:
Prave preto vymyslim system ktory odstranuje ludsku hlupost. A tym bol lievik. BODKA. Uz naozaj koncim.
Reakcia na: Ámos #89514:
Podla mna by boli riesenim na niektorych prechodoch semafori. Problem je ze chodci ich vacsinou absolutne nerespektuju.
Reakcia na: S499.1023 #89484:
Ved sa hned nerozculuj... Ja nevravim ze nemas pravdu. Ja len mam pokrk tohto *ebnuteho naroda, kde si kazdy mysli ze JA MAM PRAVO... a z toho vyplyva mnozstvo dalsich veci a medzi ne patria aj fatalne nehody.Som proste znechuteny z chodenia do kruhu, ked budujeme lieviky, lebo nam zabija chodcov aby sme ich o 25 rokov zrusili aby nam ich znovu zabijat zacalo... To je vsetko. Prave preto, ze auto nedokaze zastat na metry a absolutna prednost chodcov nefunguje/neexistuje/nie je mozna tie lieviky mali ostat. Moze mi byt u prdele jedno, ze denne tam soferi stali v zapche alebo si tam raz za cas niekto pokrcil plechy, lebo pre svoju aroganciu si myslel ze on MA PRAVO ist prvy. Zbytocne tam vyhasol ludsky zivot a viac sa otom nemienim bavit.
Reakcia na: eripmav #89512:
neviem preco to nedokoncilo prispevok...
chcel som povedat este ze zachvilu nas caka satelitny system vyberu myta a ten umoznuje stale merat aj rychlost kazdeho vozidla, druhy mikrovlnny system je v tomto este lepsie pouzitelny na tieto ucely, a najlepsie je ked policajti len zastavia vozidlo, pozru si unho ako rychlo isiel vodic poslednych napriklad 200 metrov... obzvlast uzitocne to moze byt pri dopravnych nehodach. ide uz len o politicke rozhodnutie, kolko sa dovoli pouzivat - ci od staleho sledovania vsetkych, alebo len pouzitie na dokazovanie pri dopravnych nehodach, alebo nieco medzi tym... radary su zachvilu nepotrebnym prezitkom ?
Reakcia na: S499.1023 #89511:
ked uz sa to tu zmenilo na forum o bezpecnosti cestnej dopravy, tak ja vidim buducnost v ciernych skrinkach v kazdom vozidle, uz dnes je cena takeho zariadenia maximalne 10000, cize
Reakcia na: eripmav #89509:
Kontinuálny videozáznam sa používa pri úsekovom meraní rýchlosti. Pri radare, pracujúcom na princípe Doppelrovho efektu, by nemal význam.
Reakcia na: bwd #89507:
V civilizovaných krajinách... jaja...
Reakcia na: Beus #89467:
myslim ze to s tym trolejbusom odfotenym radarom sa moze zaradit do kategorie urban legends, lebo pokial viem na prazskej bol radar pri krizovatke s Mokrohajskou, no ak tam odfotil trolejbus, tak to je naozaj zvlastne, jedine ze by ten trolejbus tahala ta V3S ? a to aby radar odfotil ine vozidlo by sa teda namalo v ziadnom pripade stavat, vsak keby to nebol trolejbus tak by to mohlo vyustit do neopravneneho obvinenia nevinneho vodica, to sa nemoze nieco take stat, a najma preto nove radary pouzivaju skorej kontinualny video zaznam ako jednu fotku, takze aj pripadne preletenie vozidla takou rychlostou ze kym stihne odfotit tak je tam ine vozidlo (akokolvek je to nerealne) je vylucene.
Pre tych co to nevideli:
http://www.imghosting.eu/view.php?img=DSC01227.JPG

Za zlu, priam mizernu kvalitu fotky sa ospravedlnujem, ale zrovna mi sla elektricka tak som to len cvakol na automatike a vislo to co vislo. Inak, dnes rano tam uz ta nalepka nebola.
Reakcia na: S499.1023 #89486:
"...so stanovišťami stacionárnych radarov sa všetci o týždeň zoznámia a prispôsobia tomu svoju jazdu..."

V civilizovaných krajinách sa stacionárne radary používajú PRÁVE preto, aby vodiči prispôsobili svoju jazdu. Či tie radary zachytia 100%, alebo 50% je pritom druhoradé. Dokonca sa väčšinou používajú ako 'dummy', teda sú nefunkčné a plnia len varovnú funkciu. V civilizovaných krajinách totiž polícia netrestá za každú cenu, ale snaží sa pôsobiť výchovne. V civilizovaných krajinách...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.