Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: S499.1023 #89484:
Ved sa hned nerozculuj... Ja nevravim ze nemas pravdu. Ja len mam pokrk tohto *ebnuteho naroda, kde si kazdy mysli ze JA MAM PRAVO... a z toho vyplyva mnozstvo dalsich veci a medzi ne patria aj fatalne nehody.Som proste znechuteny z chodenia do kruhu, ked budujeme lieviky, lebo nam zabija chodcov aby sme ich o 25 rokov zrusili aby nam ich znovu zabijat zacalo... To je vsetko. Prave preto, ze auto nedokaze zastat na metry a absolutna prednost chodcov nefunguje/neexistuje/nie je mozna tie lieviky mali ostat. Moze mi byt u prdele jedno, ze denne tam soferi stali v zapche alebo si tam raz za cas niekto pokrcil plechy, lebo pre svoju aroganciu si myslel ze on MA PRAVO ist prvy. Zbytocne tam vyhasol ludsky zivot a viac sa otom nemienim bavit.
Reakcia na: eripmav #89512:
neviem preco to nedokoncilo prispevok...
chcel som povedat este ze zachvilu nas caka satelitny system vyberu myta a ten umoznuje stale merat aj rychlost kazdeho vozidla, druhy mikrovlnny system je v tomto este lepsie pouzitelny na tieto ucely, a najlepsie je ked policajti len zastavia vozidlo, pozru si unho ako rychlo isiel vodic poslednych napriklad 200 metrov... obzvlast uzitocne to moze byt pri dopravnych nehodach. ide uz len o politicke rozhodnutie, kolko sa dovoli pouzivat - ci od staleho sledovania vsetkych, alebo len pouzitie na dokazovanie pri dopravnych nehodach, alebo nieco medzi tym... radary su zachvilu nepotrebnym prezitkom ?
Reakcia na: S499.1023 #89511:
ked uz sa to tu zmenilo na forum o bezpecnosti cestnej dopravy, tak ja vidim buducnost v ciernych skrinkach v kazdom vozidle, uz dnes je cena takeho zariadenia maximalne 10000, cize
Reakcia na: eripmav #89509:
Kontinuálny videozáznam sa používa pri úsekovom meraní rýchlosti. Pri radare, pracujúcom na princípe Doppelrovho efektu, by nemal význam.
Reakcia na: bwd #89507:
V civilizovaných krajinách... jaja...
Reakcia na: Beus #89467:
myslim ze to s tym trolejbusom odfotenym radarom sa moze zaradit do kategorie urban legends, lebo pokial viem na prazskej bol radar pri krizovatke s Mokrohajskou, no ak tam odfotil trolejbus, tak to je naozaj zvlastne, jedine ze by ten trolejbus tahala ta V3S ? a to aby radar odfotil ine vozidlo by sa teda namalo v ziadnom pripade stavat, vsak keby to nebol trolejbus tak by to mohlo vyustit do neopravneneho obvinenia nevinneho vodica, to sa nemoze nieco take stat, a najma preto nove radary pouzivaju skorej kontinualny video zaznam ako jednu fotku, takze aj pripadne preletenie vozidla takou rychlostou ze kym stihne odfotit tak je tam ine vozidlo (akokolvek je to nerealne) je vylucene.
Pre tych co to nevideli:
http://www.imghosting.eu/view.php?img=DSC01227.JPG

Za zlu, priam mizernu kvalitu fotky sa ospravedlnujem, ale zrovna mi sla elektricka tak som to len cvakol na automatike a vislo to co vislo. Inak, dnes rano tam uz ta nalepka nebola.
Reakcia na: S499.1023 #89486:
"...so stanovišťami stacionárnych radarov sa všetci o týždeň zoznámia a prispôsobia tomu svoju jazdu..."

V civilizovaných krajinách sa stacionárne radary používajú PRÁVE preto, aby vodiči prispôsobili svoju jazdu. Či tie radary zachytia 100%, alebo 50% je pritom druhoradé. Dokonca sa väčšinou používajú ako 'dummy', teda sú nefunkčné a plnia len varovnú funkciu. V civilizovaných krajinách totiž polícia netrestá za každú cenu, ale snaží sa pôsobiť výchovne. V civilizovaných krajinách...
Reakcia na: 810zssk #89499:
Len hľadaj. A uč vodičov električiek, ako to u nich funguje.
Reakcia na: 810zssk #89494:
Tak to NIE JE a bodka. Len na tých vozoch, ktoré nemajú originálny pohon a to v čase tvojej sťažnosti boli akurát tak T6 a prvé K2S. Dovolím si o tom vedieť PODSTATNE viac ako ty, decko. Zmeň si nick na "blokovač dverí".
Reakcia na: Valec #89449:
Tak predsa bude trasa 84 zmenená len v Ovsišti. Nechápem, načo to vobec menili, veď dostupnosť zastávok Šustekova/Bosákova a EU/Bulíková je v dotknutých lokalitách takmer totožná... ?
Nehovoriac o tom, že po tejto správe istým obyvateľom okolia zastávky Lachova asi sklapnú zúbky naprázdno. ?
Reakcia na: derik #89495:
na obrazku je SOR B 9,5 nie BN 9,5.
Nie je to predlzenie linky 83 k Technopolu v rozpore s novym linkovym vedenim v Petrzalke, kedze po rovnakej trase v useku Nam.Hraniciarov - Technopol premava nosma linka 95?
Alebo potrebuju teraz vyuzit to nove obratisko, ktore ani neviem naco stavali, ked pri Technopole nemal v novom linkovom vedeni konecnu ziaden autobus?
Myslim, ze toto mesto naozaj nema koncepciu riesenia dopravy a velmi zle naraba s peniazmi.
Reakcia na: derik #89500:
No ved preto!! ?
Reakcia na: S499.1023 #89485:
Beriem spat, mas pravdu, pisalo sa o SOR BN 9.5
Reakcia na: TeBeCe #89497:
No ja to schvalne skusim najst. Mne sa vsak zda ze minimalne by to malo nejak upozornit vodica (ak nie rovno zablokovat rozbeh) nakolko si pamatam co ti ludia hovorili.
Reakcia na: 810zssk #89487:
Podla tvojej definicie, nie su ani len ciastocne nizkopodlazne, pretoze ani jedny dvere nie su v tomto autobuse nizkopodlazne, vsetky maju jeden schod.
Mimochodom ja povazujem za nizkopodlazne vozidla tie, kde cestujuci nemusia prekonavat schody aspon v jednych dverach. A to tento autobus nema.
Reakcia na: 810zssk #89494:
klasicke T3 a K2 taky system nemali a vacsina dodnes nema. dvere opat otvori iba vodic. pred par rokmi dostali T3 z Krasnan mikroprocesorove riadenie dveri + 1 suprava z Juraku, ktore uz maju protiprivieraci system. ostatne nemaju a nemali.
Reakcia na: derik #89495:
Lenze to je SOR B9.5. Zatial co ten clanok bol o SORe BN 9.5 ktory JE ciastocne nizkopodlazny.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.