Reakcia na: Martin Fundárek #89406:
Ani raz, nakoľko po tom čo sa mi raz z schránky po vhodení listu vysypala na zem kopa asi 150 listov a pohľadníc nosievam listy zásadne na poštu. Aj tak nikdy nemám správnu známku, nakoľko aj keď si ich na pošte kúpim, kým idem posielať ďalší už mi nestačí, nakoľko sa zvýšilo poštovné. Mimochodom, známky sú v stánkoch (aspoň čo som mal ja to šťastie) takou vzácnosťou ako ako polhodinové štvorlístky.Nič to však nemení na tom, že keď viem, že budem cestovať nočákom a nebudem mať vopred pripravených pol kila drobných, tak si kúpim lístok hoc aj pol dňa vopred. Alebo si niekto z vás len tak o jednej v noci zmyslí, že nejdem spať, ale idem sa previesť do mesta?
slavius
Ozaj, je to právne v poriadku (myslím hlavne zákon na ochranu spotrebiteľa, príp. iné zákony), že DPB zmenil podmienky služby, ktorú som si predplatil? Mám totiž ročný predplatný lístok na MHD a kupoval som si ho s tým, že mi platí aj na nočné spoje. A teraz vymysleli akúsi "novú" nočnú dopravu a snažia sa zo mňa spraviť "čierneho" pasažiera, napriek tomu, že som si už predplatil istú službu, ktorú síce obmenili, ale neponechali mi ani len možnosť využívať to, čo som si predplatil. Nepozná náhodou niekto nejakého šikovného právnika, ktorý sa vyzná v obchodnom práve? Rád by som zistil na to odborný a nezaujatý pohľad...
Inak v DPB nič nového, stále to upadá. Len škoda, že čím ďalej, tým rýchlejšie...