Reakcia na: ba1031 #89210:
maximálne môžeš na KPČ (kratší pracovný čas - mimochodom je to normálna pracovná zmluva, ibaže na kratší pracovný čas) odpracovať týždenne 19,5 hod., čiže mohli by napr. pri záväzku viac ako 10 hod. týždenne vrátane ponúkať aj túto výhodu... Myslím si, že aj pre DPB by to bolo výhodné, nakoľko brigádnici by tým pádom uzatvárali zmluvy na vyšší počet hodín...
Peon
Nepremávala donedávna (neviem do kedy) náhodou len do max. 22:50 h? Takéto podobné linky (s nižším dopytom cestujúcich) končia pokiaľ viem do 23. hodiny (napr. 23, 24, 38, 43, 44, 49, 51, 57, 58, 77, 79, 151).
Totiž z Hlavnej stanice podľa CP ide ešte aj 23:35 h (teda po prvom odchode nočákov ) a späť zo Šafranovej potom 23:46 h. To pre koho sa tak predĺžila doba jej prevádzky?
Z denných liniek som si ešte všimol, že nočákom (hlavne dennou tarifou) tak trochu konkurujú svojimi poslednými odchodmi aj linky č. 1, 12, 28 a určite sa ešte stále nejaké nájdu, nechce sa mi ich hľadať. ?
Re #89194 ba1031: Dožvie ako by reagoval oblastný dispečer, keby si ho požiadal o asistenciu pri tom otáčaní cúvaním kvôli neprítomnosti vrátnika. Že koľko by si na neho čakal a že či aj od neho by si sa dočkal nadávok. ? Ale to by už medzitým ten vrátnik určite prišiel...
OTÁZKA NA VODIČOV BRIGÁDNIKOV: Vy stíhate aj nejakú inú prácu okrem vodiča v DPB? Ak nie, tak aké máte výhody oproti stálym vodičom? Zatiaľ som sa tu dočítal len o nevýhodách...