zatial sa myslim este nepomiesali serie medzi sebou. prva seria (x2xx) sa vzdy vracia ako prva, druha seria (x3xx) ako druha (t.j. vozy maju stale tie iste napravy Raba/Detva, svietidla v interieri (velke/male)) aj ked su sucasne v Zlineri dve rozne serie. jedine co sa viditelne miesa su skla.
prikladom je voz 4209, ktory ma predny diel s tmavymi, zadny s normalnymi. takisto sa najdu vozy ktore maju obcas nejake sklo tmave/normalne pri vacsine inych skiel..
Tmavé sklá má teraz nejaký iný autobus. Je Ti dúfam jasné, že v Zlineri sa robia generálky výmenným spôsobom, takže poväčšine bus, čo príde zo Zlína má s tým pôvodným spoločné akurát tak papiere ? .
aha, tak dakujem za vysvetlenie...
uz som sa zlakol ze tonovane predali a kupili dvoje normalnych ?
alebo horsie by bolo keby dali na jeden voz aj take aj take
Ty si asi ďalší taký, čo si nedovidí ďalej od nosa, a nevie myslieť v celkoch a v súvislostiach...
Linka 84 je najprospešnejšia práve v tej trase, v ktorej momentálne premáva. Pri nejakom presmerovaní by sa neúmerne a nadbytočne zvýšila kapacita tam, a začala by chýbať v miestach, kde premávala. Nehovoriac o tom, že aj keď by sme L84 nechápali ako študentskú, faktom zostáva, že tých študentov proste odviezť treba, pretože sú to rovnako platiaci zákazníci, ako ty. A keď budeme voziť "vlastných" (čo je v kontexte prepravných vzťahov neznámy pojem - tu existuje len cestujúci - bez rozdielu), čiže tú hulákajúcu menšinu, ktorej sa nepozdáva, že majú pri dome "len" L83 a L88, a budeme ich rozvážať v poloprázdnych autobusoch na úkor študentov, tak si študenti zvolia inú alternatívu dopravy, ako tu už S499.1023 načrtol.
A už vôbec nehovoriac o tom, že pre L84 je perspektívne pripravené presmerovanie na Einsteinovu, po dostavaní tamojších centier, pretože aj tie budú tvoriť dopyt po doprave, a keď nebude uspokojený, zasa nám len narastú zápchy.
Kedy už konečne ľudia prestanú nosiť klapky na očiach, a začnú brať do úvahy aj dôsledky... ?
Ike : No mna uz neprekvapi asi nic , inac dnes na L 201 vypadli dve spoje....jeden rano v spicke druhy teraz poobede ...oba, zaujimave, v smere na Cilizsku
Na L84 sa treba prestat pozerat ako na studentsku. Je to prilis husto premavajuca linka a nie sme taki bohati, aby sme ju celu prispsosobovali studentom. Prosim tych, ktori budu o nej rozhodovat, aby sa dokazali odputat od tejto dogmy a mysleli aj na obyvatelov mesta, ktori to konieckoncov financuju. Nech sa zvoli vseobecne prospesnejsia trasa na zaklade analyzy obsluznosti uzemia.
jo videl. Bratranec si jednu zobral a svadba bola uchvatna Ti ludia stale citia spojenie z povodnou domovinou a rozdiel nie je par Lei. Ono napr. v tej dedinke, odkial je bratrancova zena, nikto nema robotu v nejakom podniku, robia na svojich statkoch a ani elektrina v dedine nie je.
Mozno jeden-dvaja sa taki najdu, co by mali zaujem aj o pracu za velmi striktnych podmienok napriklad presovskeho DP. Keby sa ich naslo desat, tak mame po problemoch s nedostatkom vodicov Dufajme, ze v Ivanofrankovsku, tj. k nam najblizsej ukrajinskej trolejbusovej prevadzke, nie je az taka prestiz byt vodicom
Na Ukrajine je dokonca práca vodiča trolejbusu pomerne prestížna. Keď sme tma predvlani či kedy boli, tak Krymtrollejbus ponúkal vodičom T-busov asi tak dvojnásobné mzdy, než na nejakom nákladnom aute. Inde boli mzdy trocha nižšie, ae stále vysoko nad priemerom.
Si videl niekedy rumunského Slováka? To je úplne iná societa. A Rumuni nemajú žiadny dôvod ísť robiť na SK za pár lei navyše oproti Rumunsku. Sú v EÚ. Ak už majú opustiť svoj domov, môžu predsa ísť rovno do Írska, Spojeného kráľovstva, Škandinávie...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
TeBeCe