2. ja som pisal ne-normalny, ako opak normalneho, viem ze neexistuje ani normanly rozchod, ako uz niekto napisal nizsie. ked sa investuje tak poriadne, uz z pohladu kvality trate, je jednoduchsie nieco nanovo vybudovat ako opravovat 30 rokov.
3. druha je vacsi pocet prepravenych osob na rovnaku dlzku vozna
4. Nijako, ale skapal pes, tak som chcel nadviazat kontakt ?
1) Re #88468 Ámos: S nadpisom suhlasim, ale inak ide o zdrbanie DPB za sprostosti (1000mm rozchod), opisanie historie loga a vychvalenie sucasneho loga spolu s informaciou ako sa na nom dotycny po veceroch nadrel.
2) Re #88472 kiko: Po prve, bratislavsky rozchod NIE JE nenormalny. Navyse keby sa investovalo do prerobenia trati na rozchod 1435mm tak zostane na udrzbu este MENEJ penazi a bude to este HORSIE. Tak netrep momotiny.
3) Re #88488 kiko: Napis mi dve vyhody. Jedina je vacsi pocet dostupnych vozidiel.
Ja si ten clanok niekde pozhanam, o Karl-Marx-Stadt som nevedel, ale bol by som zvedavy ci to este funguje vo Viedni, a nakolko sa to vyuziva. Mimochodom neviem si predstavit nakladne eliny aj cez den, u nas by na to ludia nastupili. ?
Vo Viedni to funguje už vyše sedemdesiat rokov, má to aj špeciálny názov "Güter Bim" (Bim je po viedensky električka) a má aj stránku http://www.gueterbim.at/
Ing. Šestina musí svoj názor na rozchod zakomponovať úplne do všetkého ? . V DPB majú z neho hrôzu, lebo svoje názory na potrebu okamžitej zmeny rozchodu pertraktuje aj písomnou formou na magistráte a oni to potom musia posudzovať.
Poslať ho s tým obratom do análu nemôžu, bo ing. Šestina je Dráhový úrad a robil by im dusno ? .
Ja som ale osobne znechutený z toho, že taký špičkový odborník elektrikár sa tak zaryl do rozchodu a teraz ho rieši hlava-nehlava.
V Drážďanoch napríklad. Aj cez deň. Vo Viedni o tom neviem, ale, nakoniec, možné to je. Možno by o tom niečo vedel bwd alebo orlominerálnik - ale toho som tu už dlho nevidel.
Dotyčný si zrejme v závere článku nemohol nechať pre seba svoj názor na rozchod tak ho tam musel nejak zakomponovať. Inak si neviem vysvetliť, prečo inak celkom slušný článok o logu musel ukončiť vetou o niečom úplne od veci.
A viete ze vo Viedni premavaju aj nakladne elektricky, sice v noci, ale predsa. Tak si tamojsi dopravny podnik privyraba. Z jednej firmy do druhej po el. drahe. A neviem ci nie aj cez zeleznice.
Domnievam sa, že slušný človek nebude nikde nikoho menovať celým menom. Tú situáciu si preverím priamo v Hrobustove a ak si neklamal, tak sa ti ospravedlním. Len mi nejako priveľa vecí nesedí - prečo chceš, aby všetky rekacie boli posielané tebe? Koľko máš rokov? Odkia'l poznáš mená vodičov?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ámos