Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 810zssk #88160:
Zákon vychádza zväčša v odborných technických otázkach ako čo je dráha z nejakých technických, resp. dopravných noriem a definícii, takže to, že trolejbus je dráhová doprava pravdepodobne nevymysleli právnici na MDPT. ?
Re #88161 kecho: 83 mala ísť k Technopolu už pôvodne, len pre neexistujúce obratisko premávala k Dostihovej dráhe.
Reakcia na: d3k0 #88163:

načo vôbec chceš silou-mocou zavádzať novú linku (184)?
to akože chceš, aby chodila vždy o 9.00-15, 10.45-11.00, 12.30-13.30, 15.00-15, 16.45-17.00 a 18.30 keď sú prestávky resp. koniec na euba? sa spamataj... ked sa tí istí ľudia pomestili do busov 84, ktoré chodili okolo euba, tak prečo by sa zrazu nepomestili do rovnakých busov s tými istými intervalmi z bulíkovej...
"Skryté zdraženie niektorých posledných denných spojov" - presne to som sa chystal napisat pre L95. Ten odchod zo Safka o 23:15 sa navyse neda stihat elektrickami zo smeru KV/Dubr., treba ist poriadne skoro. Skusal som aj prestup z L1 a beh z Kamenneho na Safko, ale L95 mi usla. Tak som si pekne zaslapal na Stura (vtedy sa inde nedalo) a pockal na N95, lebo v tom case bol odchod L95 23:30 uz zruseny a sledoval som, ako elektricky veselo premavali do vsetkych casti mesta. Potom prisla N95, ktora ma zbytocne previezla cez Ovsiste. Takze nielenze do Petrzalky nejde nosny system, nielenze prestupy nie su vyriesene, ale teraz si na posledny odchod este aj priplatim!!
Reakcia na: kecho #88162:
Taku, ze bude nutna 184, t. j. 1-2 vozidla navyse, kedze diery v 84 si nikto nedovoli...
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=5122

zmeny L 83,84,68,180
"Všetky zmeny si vyžiadajú dodatočné vypravovanie vozidiel a vodičov."

akú zmenu vo výprave si vyžiada zmena L84? Keď namiesto 4 zastávok - TPD, Šustekova, Bosákova, EU pôjde cez 4 zastávky Hraničiarov, Lachova, Šustekova, Bulíkova?
Vopred ďakujem za odpoveď...
Reakcia na: user #88072:

"Okrem toho, som si isty, ze aspon 50 studentov pouzivajucich 84 a ma trvale bydlisko v Petrzalke"
tak to je bomba 🙂 trochu sa nad tým zamysli...
keď majú trvalé bydlisko v Petržalke, tak sa na EU môžu dostať L88 z Halovej aj z Vlasteneckého (tie zastávky L84 ostávajú), takže vypadáva iba TPD, Šustekova a Bosákova, pričom kto ide na Bosákovu tiež môže prejsť na druhú stranu cesty a ísť 88/96 alebo už priamo peši tie 2 min....

Re #88152 El Sergio: & Re #88068 guri:
na Antolskú pôjde určite v rámci niektorej z ďalších zmien konečná L83 :)) ktorá sa z Ovsišta cez Dostihovú dráhu počas 2 rokov záhadne presunula už k Technopolu...

Re #88093 ivanbuto:
Sokolská je celkom dobre vymyslený prestupný uzol, ale veľmi zle dopravne zorganizovaný. Veď tie busy v smere na Kramáre/Lamač/Dúbravka stoja rovno v jazdnom pruhu. A keď idú 2 za sebou, tak je za nimi kolóna IGK, lebo sa nedajú obehnúť... Keď sa už má rekonštruovať tá stanica ? neuvažuje sa o tom vytvoriť tam normálnu zastávku, ktorá bude mimo pruhov? a prípadne aj nejaký prechod odtiaľ priamo na stanicu + nadchod pre druhú zastávku?

http://www.bratislavskenoviny.sk/56350/doprava/skvalitnenie-cestovania-si-vyziada-vyssie-cestovne
"Tento rok nahradzujeme staré sólo Karosy novými vozidlami SOR"
nie je karosa trošku dlhšia ako ten nový sor? či to je podobný nápad ako Ik nahradiť Solarismi? a potom sa čudujú, že sa je nízka prepravná kapacita...
takýmto štýlom by o pár rokov by mohli namiesto sorov nakúpiť nejaké tie Avie a povedať, že nahrádzajú sory, ktoré sú po životnosti 🙂

"V budúcnosti počítame s ... zvyšovaním priemernej rýchlosti električky"
pozor! zase sa asi pôjde rekonštruovať nejaký 200-metrový úsek a bude to trvať dva mesiace 🙂 a potom tam eliny namiesto 10 km/h pôjdu dvojnásobnou rýchlosťou 🙂

"Od novembra by mali majitelia predplatných lístkov platiť nočný príplatok 22 korún, ostatní dvojnásobok"
takže aj keď si niekto kúpi 24 hodinový a pod. lístok, musí si v prípade jazdy v nočáku zohnať aj ďalší 22-korunový... šikovný ťah. Navrhujem, aby DPB zaviedol aj 12 alebo 18-hodinové lístky - keď v noci nebudem cestovať, načo si mám kupovať 24ku? Prípadne nech zlacnia električenky s podmienkou, že vôbec neplatia na nočáky a vytvoria nejaký nový lístok "nachttarif", ktorý by stál povedzme 45-55 sk (po novom 1,5 E ?) a platil by napr. od 23:30 do 04:30

btw cena jazdy v nočáku (44 Sk) = cena jazde do Hainburgu (1,2 E)
Reakcia na: ivanbuto #88158:
Kolesova doprava je vsetko co ma kolesa 😉 Rozhodne netvrdim ze som expert na to co je aka doprava podla zakona. V tomto sa riadim logikou.
Reakcia na: Peon #88147:
Tankuju na OMV v Mlynskej doline. Je to ovela ekonomickejsie ako produkovat dalsie jalove kilometre do nejakej inej vozovne.
Reakcia na: 810zssk #88097:
Spojenie "kolesová doprava" tak, ako ho použil Kadnár, je myslím správne, ale nech povie s499. Hlavne že tu musíme čítať minimálne dve strany príspevkov o tom, ako TY čo vykladáš a čím sa riadiš... najnovšie si už aj expert na vysvetľovanie toho, čo je aká doprava. ☠
Reakcia na: S499.1023 #88015:
ja tu radsej nebudem vypisovat co vsetko u tych subdodavatelov vidim a zazivam (predsalen je to verejne forum) ale mozem ti povedat ze to nie je nic moc a ze som z toho dost znechuteny...
Reakcia na: Ike #88104:
No tak zase jeden z "výborných" nápadov na tomto fóre.... také, ako prestupy z 83/84 na linky idúce po Šancovej (204/209), alebo naopak, prestupy napr. z 34/41 na 212, také ti nič nehovorí? Obdobne prestupy v opačnom smere? A máš aj zmapované, koľko ľudí na Sokolskej v niektorých časoch stojí? Môžem ti povedať, že dosť. Hlavne, že TY ju nepoužívaš, tak zrušme ju.
http://imhd.sk/transport/index.php?w=3825242e29ef252932252c2127ef1f&idt=u&idg=1791

Boha, však už aj tie turecké Ikarusy vyzerajú pomaly lepšie než naše. ? ?
Reakcia na: AAA #88135:
Vidíš a ja som si myslel, že električka je tiež železničná doprava. Aspoň budem múdrejší. ?
Reakcia na: 810zssk #88121:
Dobre, riaď sa čím chceš, ale realita je iná. ?
Inak je zaujímavé sledovať, ako sa trasa a konečné linky 83 od Námestia hraničiarov plazia postupne západným smerom, a to dokonca v takom chobotnicovom prevedení, momentálne s troma chápadlami. Možno keď omrzí aj Technopol, tak tú konečnú strihnú v rámci pokračujúceho trendu po Jiráskovej na Prokofievovu alebo tam niekam. ?
Reakcia na: Ik #88034:
Pozor, pozor, trasa L68 v smere do mesta sa nemení. V opačnom smere to ale bude veselé (ak sa to schváli). ?
Reakcia na: Ámos #88089:
Nerýp, aj to je lepšie ako nič. Keď sa to naozaj splní, budem len rád. ?
Reakcia na: Puki #88148:
Aj tak ma to prekvapilo, to ktorá z tých dvoch čerpačiek vyhrala výberové konanie? Má DPB nejakú (napr. množstevnú) zľavu dojednanú?

Som si myslel, že nafta sa raz za čas na Hroboňku dovezie v bandaskách a z nich sa tie "duobusy napájajú". ?
Reakcia na: Peon #88147:
Tankujú výhradne na jednej čerpacej stanici, ktorá vyhrala výberové konanie. ? Hádam nechceš kvôli 6 tim trolejbusom stavať v trolejbusovej vozovni ešte aj stanicu PHM? Alebo majú zbytočne prejsť na Trnávku, tam natankovať a vrátiť sa?
Reakcia na: d3k0 #88146:
Čože? To "duobusy" normálne tankujú na komerčnej čerpacej stanici? OMV alebo Shell? To nevyjde drahšie?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.