Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=5122

zmeny L 83,84,68,180
"Všetky zmeny si vyžiadajú dodatočné vypravovanie vozidiel a vodičov."

akú zmenu vo výprave si vyžiada zmena L84? Keď namiesto 4 zastávok - TPD, Šustekova, Bosákova, EU pôjde cez 4 zastávky Hraničiarov, Lachova, Šustekova, Bulíkova?
Vopred ďakujem za odpoveď...
Reakcia na: user #88072:

"Okrem toho, som si isty, ze aspon 50 studentov pouzivajucich 84 a ma trvale bydlisko v Petrzalke"
tak to je bomba 🙂 trochu sa nad tým zamysli...
keď majú trvalé bydlisko v Petržalke, tak sa na EU môžu dostať L88 z Halovej aj z Vlasteneckého (tie zastávky L84 ostávajú), takže vypadáva iba TPD, Šustekova a Bosákova, pričom kto ide na Bosákovu tiež môže prejsť na druhú stranu cesty a ísť 88/96 alebo už priamo peši tie 2 min....

Re #88152 El Sergio: & Re #88068 guri:
na Antolskú pôjde určite v rámci niektorej z ďalších zmien konečná L83 :)) ktorá sa z Ovsišta cez Dostihovú dráhu počas 2 rokov záhadne presunula už k Technopolu...

Re #88093 ivanbuto:
Sokolská je celkom dobre vymyslený prestupný uzol, ale veľmi zle dopravne zorganizovaný. Veď tie busy v smere na Kramáre/Lamač/Dúbravka stoja rovno v jazdnom pruhu. A keď idú 2 za sebou, tak je za nimi kolóna IGK, lebo sa nedajú obehnúť... Keď sa už má rekonštruovať tá stanica ? neuvažuje sa o tom vytvoriť tam normálnu zastávku, ktorá bude mimo pruhov? a prípadne aj nejaký prechod odtiaľ priamo na stanicu + nadchod pre druhú zastávku?

http://www.bratislavskenoviny.sk/56350/doprava/skvalitnenie-cestovania-si-vyziada-vyssie-cestovne
"Tento rok nahradzujeme staré sólo Karosy novými vozidlami SOR"
nie je karosa trošku dlhšia ako ten nový sor? či to je podobný nápad ako Ik nahradiť Solarismi? a potom sa čudujú, že sa je nízka prepravná kapacita...
takýmto štýlom by o pár rokov by mohli namiesto sorov nakúpiť nejaké tie Avie a povedať, že nahrádzajú sory, ktoré sú po životnosti 🙂

"V budúcnosti počítame s ... zvyšovaním priemernej rýchlosti električky"
pozor! zase sa asi pôjde rekonštruovať nejaký 200-metrový úsek a bude to trvať dva mesiace 🙂 a potom tam eliny namiesto 10 km/h pôjdu dvojnásobnou rýchlosťou 🙂

"Od novembra by mali majitelia predplatných lístkov platiť nočný príplatok 22 korún, ostatní dvojnásobok"
takže aj keď si niekto kúpi 24 hodinový a pod. lístok, musí si v prípade jazdy v nočáku zohnať aj ďalší 22-korunový... šikovný ťah. Navrhujem, aby DPB zaviedol aj 12 alebo 18-hodinové lístky - keď v noci nebudem cestovať, načo si mám kupovať 24ku? Prípadne nech zlacnia električenky s podmienkou, že vôbec neplatia na nočáky a vytvoria nejaký nový lístok "nachttarif", ktorý by stál povedzme 45-55 sk (po novom 1,5 E ?) a platil by napr. od 23:30 do 04:30

btw cena jazdy v nočáku (44 Sk) = cena jazde do Hainburgu (1,2 E)
Reakcia na: ivanbuto #88158:
Kolesova doprava je vsetko co ma kolesa 😉 Rozhodne netvrdim ze som expert na to co je aka doprava podla zakona. V tomto sa riadim logikou.
Reakcia na: Peon #88147:
Tankuju na OMV v Mlynskej doline. Je to ovela ekonomickejsie ako produkovat dalsie jalove kilometre do nejakej inej vozovne.
Reakcia na: 810zssk #88097:
Spojenie "kolesová doprava" tak, ako ho použil Kadnár, je myslím správne, ale nech povie s499. Hlavne že tu musíme čítať minimálne dve strany príspevkov o tom, ako TY čo vykladáš a čím sa riadiš... najnovšie si už aj expert na vysvetľovanie toho, čo je aká doprava. ☠
Reakcia na: S499.1023 #88015:
ja tu radsej nebudem vypisovat co vsetko u tych subdodavatelov vidim a zazivam (predsalen je to verejne forum) ale mozem ti povedat ze to nie je nic moc a ze som z toho dost znechuteny...
Reakcia na: Ike #88104:
No tak zase jeden z "výborných" nápadov na tomto fóre.... také, ako prestupy z 83/84 na linky idúce po Šancovej (204/209), alebo naopak, prestupy napr. z 34/41 na 212, také ti nič nehovorí? Obdobne prestupy v opačnom smere? A máš aj zmapované, koľko ľudí na Sokolskej v niektorých časoch stojí? Môžem ti povedať, že dosť. Hlavne, že TY ju nepoužívaš, tak zrušme ju.
http://imhd.sk/transport/index.php?w=3825242e29ef252932252c2127ef1f&idt=u&idg=1791

Boha, však už aj tie turecké Ikarusy vyzerajú pomaly lepšie než naše. ? ?
Reakcia na: AAA #88135:
Vidíš a ja som si myslel, že električka je tiež železničná doprava. Aspoň budem múdrejší. ?
Reakcia na: 810zssk #88121:
Dobre, riaď sa čím chceš, ale realita je iná. ?
Inak je zaujímavé sledovať, ako sa trasa a konečné linky 83 od Námestia hraničiarov plazia postupne západným smerom, a to dokonca v takom chobotnicovom prevedení, momentálne s troma chápadlami. Možno keď omrzí aj Technopol, tak tú konečnú strihnú v rámci pokračujúceho trendu po Jiráskovej na Prokofievovu alebo tam niekam. ?
Reakcia na: Ik #88034:
Pozor, pozor, trasa L68 v smere do mesta sa nemení. V opačnom smere to ale bude veselé (ak sa to schváli). ?
Reakcia na: Ámos #88089:
Nerýp, aj to je lepšie ako nič. Keď sa to naozaj splní, budem len rád. ?
Reakcia na: Puki #88148:
Aj tak ma to prekvapilo, to ktorá z tých dvoch čerpačiek vyhrala výberové konanie? Má DPB nejakú (napr. množstevnú) zľavu dojednanú?

Som si myslel, že nafta sa raz za čas na Hroboňku dovezie v bandaskách a z nich sa tie "duobusy napájajú". ?
Reakcia na: Peon #88147:
Tankujú výhradne na jednej čerpacej stanici, ktorá vyhrala výberové konanie. ? Hádam nechceš kvôli 6 tim trolejbusom stavať v trolejbusovej vozovni ešte aj stanicu PHM? Alebo majú zbytočne prejsť na Trnávku, tam natankovať a vrátiť sa?
Reakcia na: d3k0 #88146:
Čože? To "duobusy" normálne tankujú na komerčnej čerpacej stanici? OMV alebo Shell? To nevyjde drahšie?
Reakcia na: AAA #88141:
Lebo trolejbusy niekedy na dojazdoch chodia tankovat na pumpu na Botanickej, teda nesli by vzdy s cestujucimi do vozovne 🙂
Reakcia na: Andy #88131:
To označenie na Miletičovej je tam hádam odjakživa, ja si pamätám, že začiatkom 90-tych rokov tam bol ešte riadne zhrdzavený originál kríž (jednokoľajový) až neskôr ho vymenili za tabuľu s krížom, ktorá je tam dodnes. Ale prečo tam bol to naozaj neviem. Možno ešte od výstavby trate do Ružinova.
Reakcia na: AAA #88135:
Štátny dráhový úrad bol nahradený Úradom pre reguláciu železničnej dopravy, akurát mám taký pocit, že sa mu zmenila oblasť pôsobnosti a niektoré kompetencie prešli na samosprávne kraje... blížšie detaily ale nepoznám.
Reakcia na: Ámos #88142:
Do 35 cm3 ale nie 🙂

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.