Reakcia na: frenky #87744:
Nerozumiem tomu údajnému dôvodu nezavedenia 92-ky priamo cez DNV -> preložky Mlynskej ulice. Vedel by mi niekto z vás vysvetliť o čo ide a kde konkrétne to je (bude)?Re #87799 Valec: A čo, že sa dvere otvárajú dovnútra? Ľudia predsa musia vedieť, že keď sedia pri dverách, nemajú čo do ich priestoru strkať paprče...
Rád by som sa od niekoho dozvedel aj nejaký ďalší dôvod osadenia tých skiel. Prečo také Ikarusy 280 také sklá nemali a nemajú?
By ma zaujímalo, či sa po napr. rozbití vandalmi znova osádzajú (nové samozrejme). Tipujem, že ani nie...
Re #87812 Valec: No mňa by zaujímalo porovnanie SL s SAD Bratislava pred takými 5 rokmi, lebo ja som ho moc nevyužíval. Máš nejaké zlé skúsenosti? Vážne sa pýtam.
Re #87840 S499.1023: Aj na Slovak Lines sa na území Bratislavy dá použiť električenka. A to vďaka BID (za príplatok). Vodičovi povieš, kde vystúpiš, kartu priložíš a Emtest ti vydá cestovný lístok, na ktorom je ako cena uvedené "BEZPLATNE". ?
V prípade, že máš na tej karte nahratý nejaký kredit (peniaze), ich zostatok sa ti po takejto jazde v BA nezníži (zatiaľ len v úseku Záh. Bystrica - ASMN).
Re #87843 S499.1023: Inak vážne, prečo je sídlisko DNV postavené tak separovane, ďaleko od ostatných častí mesta? Keby sa to sídlisko postavilo niekde bližšie k ostatným častiam mesta a tam by zostala len dedina (podobne ako Záhorská Bystrica), asi by to bolo bývalo lepšie...
PS: Od začiatku októbra si všímam pomerne vysokú nespoľahlivosť 78-ky. Ráno od 07:30 h do cca 08:30 h v smere do Vrakune často niektoré spoje nejdú vôbec (alebo idú úplne mimo CP) a potom ide jeden natrieskaný, príp. niekedy za ním jeden či dokonca dva hneď. Je to len nedostatkom vodičov alebo nejakými zápchami (kde konkrétne)?
Erikab