"Alebo ako sa dostanem na Mierovú kolóniu, keď ta cez víkend nechodí nič."
Tak isto ako v čase keď tam nechodilo nič celý týždeň, čiže pešo. Od zastávky Magnetová je to ani nie 5 minút chôdze. ?
1. moznost dostat sa do miest, kde sa momentalne nedostanes,
2. vacsia moznost prestupu, pretoze by chodilo na spolocnych zastavkach viac liniek nez v sucasnosti, hoci s mensimi intervalmi, ale kedze by ich bolo viac, tie intervaly by boli porovnatelne s terajsimi a urcite by niektore z tych liniek mali spolocne casti trasy,
3. vyber rychlejsej alebo pomalsej linky,
4. moznost pohodlneho cestovania od konecnej po konecnu (napr. z DNV do Vrakune) - ved nemusime byt rekorderi a stihat to za 20 minut.. radsej cestovat hodinu a pol, ale posadeny, bez dochytavania dalsich liniek, ktore aj tak nejdu nacas a trepania sa do busu, zbusu, do busu, z busu a kombinovat co pojde skor a ci to vobec chodi..
Rozdiel je v tom, ze kym 4. bratislavsky obvod si na prestupovanie zvykol, Petrzalka bude furt reptat.
Mne osobne nevadi, ze musim prestupovat, taku linku, ako je 21 nema ziadna mestska cast a za to som vdacny, aj ked ma chybicky krasy (najma interval)
Ohladom 92 asi len tolko> Treba tlacit na starostu Mraza, ktory sa pred par rokmi nechal pocut, ze jedina prekazka, preco 92 nejazdi cez sidlisko je Mlynska ulica a jej vtedy nejestvujuca prelozka. Prelozka Mlynskej bude hotova tohto roku do decembra snad, takze pisat maily, pisat, pisat a odvolavat sa na jeho vlastne slova. ?
Aké 3 prestupy? Napr. to spojenie Lamač - Prokofievova urobíš ako 30+88+68/96. (zo 68 sa dá vystúpiť na zastávke Švabinského, čo je asi 50 metrov od Prokofievovej)
Tym "Oveľa potrebnejšie je aby 88 premávala ako kdesi za humnom, pardon, ale nikto si to spojenie nevyžadoval..." Myslis co? Ze 28 je v terajsom stave nevyzadovana a ze chodi (polo)prazdna?
Poviem ti jednu vec, dnes som siel s 1007 na 88 bolo 17:30, isiel som smerom od EU pod Novy most, ten voz bol menej natlaceny ako 28 v porovnatelnom case spod Noveho mosta do DNV.
Ak mne pride tak natlaceny voz rano v DNV, ako bola ta dnesna 1007 tak skacem dva metre do vysky.
Uz ma prestava bavit, ako Petrzalka vecne narieka, aku ma naprd dopravu. Preco by ste sa docasne nemohli potlacit vy? Preco by sa malo siahat na 4. obvod zasa?
Kedze diskusiu necitam, poprosim ta reakciu na mail. Dakujem. ?
Zo všetkým čo si napísal musím súhlasiť, ale s tým presúvaním vodičov to v tejto situácii nie je veľmi jednoduché. Všetci dobre vieme, že na cesty sa vypravuje všetko čo má kolesá a motor. Pri kĺbových vozidlách to plati dvojnáosbne, keby sa aj prehodil personál, našiel by si vozidlo?? SOR B9.5 určite nemôže byť nasadený na 88. 12m busy sú tam aj teraz, aj keď by sa mohol spraviť 6min int., kombináciou Solarisov a 12m vozidiel, ale to je ten problém, že DPB sa snaží šetriť ako to len ide a v niektorých prípadoch až priveľmi.
Dodržiavanie odchodov bude problém čím ďalej - tým viac, riešením je upravenie CP z presných odchodov na časové int. Napíše sa iba max. možný čas čakania. príklad: Od 15:00 do 18:00, každých 6 - 12min.
No hej, ibaze za aku cenu?Ved uz dnes su tieto ceny presolene, napriklad Blagus Bus ma neuveritelnych 185 Sk za jednosmernu cenu do Viedne co je zdieracstvo...si to porovnajte s cenou napriklad do Trnavy...ceny zacinaju niekde okolo 40 Sk...
Neviem, ale zasa to slovenske nenazranstvo...vykaslat sa im na to, som rad, ze tu pride dalsia alternativa aspon po Hainburg a mozno pride aj cenova konkurencia...
Druha vec je, ze je absolutne nezodpovedne teraz zavadzat takuto linku ked DPB nema vodicov ani busy na zabezpecenie kvalitnej MHD v samotnej BA.Kedze ale toto uz je nezvratny proces a linka asi bude, snazim sa hladat pozitiva.
keby elektricky premavali odvsadial vsade, tak by nekoncili v karlovke alebo na safku, ale by sli ako kedysi 12 z dubravky na astronomicku.. a vzdy lepsie ked idu spoje odvsadial vsade a raz za pol hodinu ako odnikal nikam kazdych 10 minut..
Veď prestup je úplne normálna forma prepravy. Tu v Petržalke sa prestupný systém zaviedol pred vyše dvoma rokmi a je to v poriadku, lebo nosné linky majú lepšie intervaly a ešte sa vtedy podarilo ušetriť aj nejaké vozy. Hoci ľudia na to nadávali, že "strašná vec", musia prestupovať. Chápem, že to môže byť náročnejšie pre starších ľudí, invalidov a mamičky s kočíkmi, ale:
1. Týchto cestujúcich je oveľa menej.
2. To sa už dávno malo vyriešiť nákupom nízkopodlažných vozidiel.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
premavac