Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: fobust #87085:
Je to viac než isté - viac sa vyplatí voziť vzduch v kapacitnejších vozoch, lebo keď tie nadbytočné vozy s malou kapacitou v sedle odstavíš, odpisy sa im nezastavia.
Reakcia na: Ámos #87066:
Ozaj..to som si neuvedomil ? Tak mozno buduci rok to bude 10 SOR a 5 Sprinterov a nejaky jeden kus kockopsa pripadne nejake to CNG. O elektrickach mozeme snivat ?
Zial musim povedat autobusybuduopolroka ?
Reakcia na: fobust #87085:
no ved obaja vieme ako, ale co tu chceme riesit s tymto mestom a DP a na tomto fore, kde clovek nemoze normalne riesit co chce riesit, lebo musi citat kreketiny istych tiez ludi.
(mna len rozculuje to jednozrake pozeranie na problematiku aj ked netvrdim, ze v ich veku som nemal ine)

A dalsi navrh na sedlo 78 a 95. Kazda 78 by zachadzala na safko a pokracovala po trase 95 a v sedle by 95 mala 15 interval. Nezmenila by sa prepravna kapacita, stale by to jazdilo kazdych 7,5min. na trase Safko - Vysehradska a usetril by sa prestup ludom z 78 do Petrzalky.
Ci bars zlozite?
Inak neviem ci by to ustalo pred zakonom, ale mam pocit ze hej.
Problem s vodicmi by sa dal vyrieist lahko. Ja som si isty, ze by sa naslo 20 - 40 vodicov (mozno aj viac), ktory chcu jazdit co najviac. Ak by DPB zalozil sro-cku v ktorej by sa tito vodici zamestnali, mohol by si ich DPB prenajimat. Stym ze by mohli odjazdit svoje hodiny ako zamestnanci DPB a potom ako zamestnanci tej sro-cky. Viem, ze nikto ti nemoze zakazat mat dva TPP (resp. 1 TPP a jeden na polovicny) u dvoch roznych zamestnavatelov, ale neviem ako je to u vodicov...
Vacsinov vodici co dochadzaju do BA za zarobkom chcu jazdit co najviac...

A jedna taka rypava otazocka? Chcel by som sa spytat ci veduci pracovnici, ktory maju D-cko vypomahaju v case krizy s vodicmi a chodia jazdit?
Reakcia na: Ámos #87084:

Ono by to chcelo mať presné ekonomické zrovnanie či sa viac vyplatí voziť v sedle v trošku kapacitnejších vozoch vzduch pri zachovaní dostatočne atraktívneho intervalu alebo či sa oplatí radšej menej kapacitné vozy (s nižšou spotrebou) a platiť viac vodičov. Samozrejme extrémy ako Sor NB 18 pri 30 minútovom intervale alebo Sor BN9.5 pri 2 minútovom intervale v špičke môžeme rovno vylúčiť. Stačí si dať podmienku maximálneho intervalu. Povedzme v špičke 10 minút a v sedle 15 minút, 20 minút večer a cez víkendy.
Reakcia na: fobust #87079:
Bolo to pred dvoma rokmi, takze ber to s rezervou:
27, 28, 29, 30, 35, 38, 41, 51, 52, 54, 55, 57, 58, 66, 77, 79. Vtedy mi to vyslo na 38 vozov + 30% rezervu.
43 mimo vikendu a prazdnin taktiez.
Ak sedle staci a spicke nie, je lepsie mat spicke lepsi interval aby stacil aj 9,5m, ako v sedle vozit vzduch ci horsi interval...
Reakcia na: fobust #87080:
mno ... ked zrusia 1 vozovnu (meno som zabudol :D) tak budu aj vodici 😉
Reakcia na: Puki #87072:
Na zadnej plošine pri 3. dverách určite vojde viac substrátu ako k 3. dverám Soru B9.5 alebo BN9.5.
Reakcia na: fobust #87079:
inak ked uz sme pri tom tak by mohli na DD urobit nejaku dalsiu linku 😃 popr na linke 133 by jazdili SORy (to by stacilo 😉 )
Reakcia na: Dlhe Diely MHD #87078:

Máš na to vodičov?
Reakcia na: Ámos #87070:

Ale ak si sondoval, tak hoď zoznam liniek, kde SORy vozia vzduch. ?
Reakcia na: fobust #87076:
radsej zrusit 29 resp spojit 29+28 do jednej linky s tym ze kazdy 2 spoj by zachadzal ku devinu (hrad) a interval by mal 15-12 minut 😉 by bolo idealne (mozno)
Reakcia na: Ámos #87070:

Všetko nie je iba čierne a biele, ale medzi špičkou a sedlom rozdiel je - a dosť výrazný. Ak v sedle stačí 9,5 metrový bus, tak v špičke to môže a aj býva úplne iné.
Reakcia na: Ámos #87073:

Na linke 28 kapacitne nestačia ani krátke Karosy.
Reakcia na: fobust #87059:
ani jedno ... inteligentny clovek pocka na "duobus" 😉
Reakcia na: Puki #87072:
no lebo Karosy B732 maju oooobrovsku kabinu.
Reakcia na: fobust #87068:
Ja som cca pred dvoma rokmi sondoval na ktore linky by sa hodili 9,5 metrove vozy, kde proste stacia (medzi ludmi tu, ktory tymi linkami aspon obcas jazdia) a spolu s pripocitanou rezervou mi to vyslo ze DPB by mal mat 49 tychto vozov a to vtedy nejazdila 28 v sucasnej podobe.
Reakcia na: fobust #87068:
Myslíš tie presnejšie 11metrové Karosy? Keď si odrátam zadnú časť pri motore, kde je nevyužitý priestor pol metra a malú kabínku vodiča v SORe, tak ten rozdiel nie je až taký strašný iba 1 meter ? Samozrejme za predpokladu, že ich nasadia na linky kde doteraz neboli využíté Karosy a nie na linky, kde sú preplnené.
Reakcia na: 810zssk #87069:
si o tom rokoval so zahradnikom predstavitelmi soru magistratom a tak???
Reakcia na: fobust #87068:
Ale no... zas tie 12 metrove vozia vzduch na linkach ako 41, 77 a ine. Nie je vsetko iba cierne alebo biele, vsak ano.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.