Nie, riešiť sa to má naraz, napr. tým, že ako investičné priority sa stanovia aj BUS pruhy a dobudovania trolejbusových tratí na úkor prebudovania niektorých križovatiek a rozširovania ciest pre IAD. Samotné mesto tvrdí, že nemá vôbec peniaze... a práve v takej situácii sa ukazuje, čo pokladá za prioritné.
A ako má to mesto zlepšovať tie podmienky? Napr. tak, že bude investovať do novej infraštruktúry pre IAD a nie do infraštruktúry pre MHD? Väčšinou je využitie verejných zdrojov otázka priorít a otázka nejakej dopravnej politiky, tak si ujasni, čo vlastne chceš. Ja som v mojom pôvodnom príspevku reagoval na Andyho a parkovanie, hovoril som o regulácii statickej dopravy.
Aha, to som nevedel, že boli 2 mimoriadne vypravené.
Zaujímalo by ma ešte, ako sa to rieši finančne - či keby organizátori tej akcie požiadali Slovak Lines o posilnenie dopravy, či by si za to museli zaplatiť (aj keď dopravca by na tých spojoch stratový zrejme nebol predpokladám).
A ako je to u DPB (napr. keď posilňoval kvôli kultúrnej akcii dopravu na Devín), musia si za to organizátori zaplatiť? Ak hej, tak koľko asi?
Re #87017 fobust: Posilové či obyčajné spoje? Ak môžeš, prosím, pošli mi tie fotky. Díky.
Ahaaa, tak pán je dvanásťročný odborník na dopravu vrátane vedenia motorových vozidiel, ekonomiku a marketing? U6 je mi jasné, rečo si nikdy nechcel prezradiť svoj vek, šotodieťatko ? ? ? ? ? .
Dnes som mal možnosť ísť L63 (1630) so "psami" v ľudskej kože. V kľude si pľul zvyšky z jadierok na zem, no nestihol som zakročiť, pretože som si to všimol pri výstupe. No fuj ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk