Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Solider #86992:
čo má dpb spoločné s domácim odpadom? ? NORMÁLNE je NEROZHADZOVAŤ...
Reakcia na: Solider #87007:
To hej, ale tí na to budú kašľať aj tak. ?
Reakcia na: Emo #87006:
Obsluha je iné, ako nejaký papaláš na mercedese.
Reakcia na: Ike #87004:
"6) Vybudovanie obrovskych podzemnych garazi a vylucenie dopravy z CMO (tuto rozdelit na 2 casti - uplne vylucenie a len pre obsluhu)".

Zo žiadnej časti CMO nemôžeš úplne vylúčiť autá. Všade sa musí dostať dopravná obsluha (lebo obchody atď.).
Reakcia na: Ike #87004:
este som zabudol racionalizaciu prestupnych uzlov a zastaviek, aby kazda linka nestala pri kazdej vrbe a cesta 3km netrvala 30 minut
Ako si to predstavujem zlepsenie MHD? Tyka sa aj DPB aj magistratu
postupne
1) zlepsenie vnutropodnikoveho environmentu -
vyhadzanie zbytocnych zamestnancov (neviem naco je pomer kanclovych a manualne pracujucich v dpb 50:50?) Proste vedenie, ludske zdroje, veduci vozovni a prevadzok, predavacky elektriceniek a vodici a dispeceri... koniec
2) obnova vozoveho parku a SKVALITNENIE urdrzby (aby tie vozidla vydrzali aspon 10 rokov bez nacatia zubom casu)
3) vyhadzanie vodicov sociek, zvysenie platov, zatraktivnenie povolania.. vyhody pre vodicov, lepsie pracovne prostredie. takisto motivacia dielenskych
4) Uprava linkoveho vedenia, aby bolo co najefektivnejsie, rekonstrukcia trati, zavedenie vhodnej tarify. Vsetko zistit empiricky a nie citat z tabuliek 30 rokov starych a hlavy
5) zmena motta "zakaznik = otravna socka" na "zakaznik = nas pan"
6) Vybudovanie obrovskych podzemnych garazi a vylucenie dopravy z CMO (tuto rozdelit na 2 casti - uplne vylucenie a len pre obsluhu)
7) vnik 0-pasma, vramci tejto oblasti, vramci ktoreho by bola MHD zadarmo (ako odskodnenie ludi co budu nadavat ze musia ist daleko k autu - zadarmo si vyskusaju MHD a zistia ze je fajn - hoho som optimista)
😎 ine zatraktivnenie mhd (napr na 13ke vypravovat historicaky), rozne akcie, zlavy pri ukazani technicaku a pod.

ale je to zamotany kruh...
Reakcia na: Ike #86993:
Aj ta nahorsia vrakosa so zlym spalovanim nafty v ktorej je 80 ludi bude vzdy ekologickejsia ako 53 aut v ktorom je priemerne 1,5 cloveka. Lebo nech ta Karosa zozerie 50 litorv nafty na 100km tych 53 aut zozerie pri spotrebe 5l/100km minimalne 265 litrov benzinu/nafty/...
Reakcia na: Ike #86999:
On myslel asi šalina vs. autobus... ?
Reakcia na: Ike #86999:
Porovnával som to s autobusom ?
Reakcia na: Solider #86998:
To je jasné, súhlasím. ?
Reakcia na: Solider #86998:
šalina ako rychlejsie riesenie? ? ? ? poviem priklad... z Dubravky som na Botanickej salinou za 20 minut... autom pri dodrzani MPR (v karlovke 40) za 7 aj so zaparkovanim
Reakcia na: Emo #86997:
No hej, ale ja som to myslel tak všeobecne, netreba myslieť len na tých, čo chodia autobusmi, ale aj tých, čo chcú chodiť rýchlejším a alternatívnejším riešením (šalinou) ?
Reakcia na: Solider #86995:
Samozrejme, ale Ike hovoril o Vrakosách. ?
Reakcia na: Solider #86992:
Prvy a druhy krok treba prehodit. Pretoze bez toho dosiahnes iba jeden efekt a to ten ze gumokolista vyskusa tuto socku a po prvej jazde sa na MHD vykasle a ZIADNE zlepsenie nepomoze k tomu aby sa vradil. Nieco podobne sa stalo s jednym znamym ktory sa pokusil zapojit do Dna bez aut.. a vzdal to po pol hodine s tym ze do MHD uz nikdy v zivote nesadne...
Reakcia na: Emo #86994:
Prečo stále myslíte na autobusy? A to trolejbusy, či šaliny neexistujú?
Reakcia na: Ike #86993:
To je už otázka nákupu modernejších ekologickejších vozidiel ?
Reakcia na: Emo #86985:
no nemyslim si ze by auta az tak velmi znecistovali prostredie ako dizlCNGKarosy
Reakcia na: 810zssk #86991:
Prvým krokom by bolo vylúčenie IAD z CMO (alebo z užšej CMO). Druhý krok by obsahoval skultúrnenie služieb MHD, a to čistenie vozidiel MHD od grafitov, čistenie vozidiel všeobecne, údržba zastávok a odpadkových košov (cez víkend to vyzerá pri Poluse otrasne, pošlem fotky na imhd, nech z toho bude článok a nech sa to rieši), nákup nových vozidiel a v poslednom rade vyššie platy (ale to sa aj tak nestane :D)
Reakcia na: Emo #86990:
Treba zacat zlepsenim kvality MHD. To je zaklad. Nasledne sa moze zacat riesit ako zabezpecit aby ludia presli z IAD na MHD.
Reakcia na: 810zssk #86988:
Samozrejme, s tým by malo ísť ruka v ruke zlepšovanie kvality MHD. ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.