Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Hosi, debata je nanic, DPB sa na buduci rok chysta tendrovat CNG busy (precitajte si Propeler...)
Nemate niekto nejaky link na obrazky alebo stranku slovbusu?
Hroch: no ale tam ide o to, aby bola co najrychlejsia - v tom je ten hlavny vtip 😃.
Z: to je genialny napad, urcite by sa tesili aj ekologicki aktivisti a viacucelove vyuzite pohonneho agregatu by mohlo obmakcit aj ekonomov... a dodalo by to mestu... ako to povedat... atmosferu 😃 som zastancom tohoto riesenia!

COLOR: ty sa smejes, ale ja si to fakt viem predstavit bez estakad, podzemnych trati a zastavok. danou za to by bolo spomalenie trate, ale v celom meste funguju urovnove krizovania s cestnou dopravou, preco by teda nemohli v petrzalke? jedina estakada, ktora by tam bola naozaj nevyhnutna, je premostenie chorvatskeho ramena.

a len tak mimochodom ad stary most: je super, ze sa po nom uz da ist, ale na bicykli sa tam asi budem bat 🙂 a nechcem vidiet tu klzacku po dazdi, natoz v zime...
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
KONECNE!!!!
Turbo: no asi to bol iba moj napad. Neviem, ci by to slo, ale mozno by to bolo dobre, zistit presne.
Jednoducho ked citam a snazim sa pritom si to predstavoavt, tak je to tazsie. Asi citam moc rychlo a nestiham si t predstavovat. Ale inac je to v pohode. Jedine co si neviem tak 100%ne predstavit je ten podzemny usek Hviezdoslavovo nam - Nabrezie, lebo tam je Hotel Danube a kto vie co je v podzemi. Ale netvrdim ze by to neslo. 😃
Turbo: #8691 A ktore riesenia elektriciek si nedokazes predstavit a co sa ti na nich nezda?
Riko #8682:
To som bol ja a Spectre. Fotili sme serble. 🙂 Kupil som si "nove" telo Zenit EM, rok vyroby 1975 (preto "nove") a potreboval som ho otestovat. Vyzera zatial funknce, aj ked sa mi dnes uz raz zasekla uzavierka, ale asi viem preco. Asi to bolo tym, ze som ju natiahol a necvakol som ihned. Cakal asi 10 minut na dalsiu prilezitost. 🙂 Ale bez nasilia som to rozhybal (uvolnil som uzavieku a previnul film o kusik spat, potom som natiahol, cvakol s krytkou, znovu natiahol a uz to slape). Teda zatial, ale ide to lahko natiahnut, nezasekava sa to pri tom ako stare telo. Vsak dnes ten film dofotim a po vyvolani sa uvidi.

Inac, paci sa mi tu diskusia okolo rozvoja elin, lebo sa tu objavuju aj ine riesenia ako som si ja predstavoval. A to je dobre, viac hlav, viac rozumu. 🙂 Aj ked si niektore riesenia neviem celkom predstavit.
Ad:hroch
Hmm...sci-fi.. 🙂 a co tak v ramci sci-fi pokusit sa o znovuozivenie Konskej zeleznice s konecnymi Janikov Dvor-Stara Trznica? Bolo by to vysoko ekologicke, nesposobovalo by to vazne dopravne nehody, hnacie agregaty (rozumej kone) by sa v case prestavky vodicov vyuzivali namiesto kosaciek a exhalaty by vykupovalo miestne polnohospodarske druzstvo 🙂
Si: Ja som uviedol, ze to co pisem, je len cast riesenia ...
Trat po Pribinovej by pokracovala az po Kosicku (s tym, ze na Pribinovej by bola otocka (napr. Olejkarska - Landererova - Culenova). Trat z mostu Kosicka by viedla po Kosickej na centralne trhovisku, kde by sa dalo odbocit do Ruzinova, alebo na Mileticovu. Asi idealne by bolo spravit podjazd popod Mlynske Nivy a asi aj popod centralne trhovisko.
Dalsia trat by bola po Pristavnej a cez Slovnaft na Dolne Hony. A na lepsie priecne prepojenie aj trat Slovnaft - Prievoz - Tomasikova - Racianska.
Ja som urcite vcera vecer nefotil...
Co sa tyka zastavok na znamenie, X7 ma na znamenie dokonca JANCOVU - vystupiste!!!! Asi to tam inzinieri z DPB nahodili namiesto "konecna zastavka, vystupovat" ;-P Celkom cool, Ferinkovi urcite zakazdym v kabinke pred Jancovou stale nieco zvonilo 🙂
no ja si napr. myslim, ze elina by mohla ist viacej pod zemou (nie nutne, ale niektore podpovrchove useky by mohli byt dlhsie). A sorry, ale zastavka pri divadle a potom pod mostom - to su moc kratke vzdialenosti - ja by som iba jednu z nich bral.

Ale mozno sa mylim 🙂
Nebodaj by si to chcel spravit bez toho? 🙂
hmmm... ked zavriem oci a popustim uzdu svojej fantazii, vidim elektricku, ako sa prehana sirymi poliami v petrzalke, hihi... 😃 skoda, ze to je iba sci-fi...

ale mimochodom, ludkovia, nemate pocit, ze tie eliny trochu komplikujete? spominam na kedysi aj v tlaci zverejneny projekt... nie ze by som mal pocit, ze si tuto diskusiu snad cita niekto kompetentny (fsaq magistrat je plny inkompetentnych ludi), ale tym, ze staviate mimourovnove krizovatky a podzemne trate, davate municiu do ruk kovalcikovi a ludkom na magorstrate...
tr3mp: no vies, ja by som zo zony pribinova pokracoval tratou dalej, prekrizoval s druhou petrzalskou tratou s kosickeho mosta (ktora nebude) a potom po plynarenskej a cez polia do slovnaftu a na dolne hony...
si: Ja by som obratisko spravil na novej trati na Pribinovej, niekde pri divadle. Ked tam vznikne (snad 😉 nova zastavba, urcite by sa nasiel blok budov, okolo ktoreho by sa mohla trat tocit. Okrem moznosti tocenia pri vylukach trat po nabrezi nema prakticky ine vyhody (z hladiska budovania elektrickoveho systemu). Zastavka je na nej len jedina a to na namesti L. Stura, ktoru by som nahradil o 50 metrov dalej zastavkou Hviezdoslavovo namestie (umiestnenou ako je sucasne stanovisko taxikov pred divadlom).
So zapustenim trate pod zem na Hviezdoslavovom namesti si ma asi trochu zle pochopil. Podla mojho navrhu by mala trat viest po Jesenskeho ulici a Hviezdoslavovom namesti urovnovo (jedna spominana zastavka pred divadlom) a do podzemia zacat klesat tesne pred hotelom Danube. Zastavka by bola pod mostom, v priestore medzi piliermi (miesta je tam dost), v priestore ako je prechod z namestia na zastavky pod mostom.
Ferro: ten objekt za "namestim pre bezdomovcov" 😉 je nieco, co patri plynarom, tazko povedat, ci je pod zemou len to, co vidno na povrchu, alebo viac. Zrejme tam bude aj nejake plynove potrubie, ale to sa hadam da prelozit ... inak trat by mohla viest v podzemi po jeho severnej strane (ak by to bolo technicky realizovatelne), dalej popod krizovatku a na samostatne teleso v strede cesty, trebars aj zatravnene ...
Včera večer o 21:30 som videl na hlavnej stanici pri nástupištiach autobusov 2 chalanov s fotoaparátom a statívom ako fotili autobusy. Bol to niekto z vás?
spectre: ked sa prerábajú karosy z nafty na plyn, nikto si nedal tú námahu aby prepočítal tepelné zaťaženie a posúdenie chladiacej sústavy??? Ostávajú tam pôvodné chladiče ako pri naftovej verzii, alebo sa vymieňajú za výkonnejšie - väčšie, obehové čerpadlo ostáva rovnaké, množstvo chladiacej kvapaliny tiež?
Pre vsetkych, ktorim nejde do hlavy, preco sa draciky prehrievaju. Urobime si nazorny priklad:

1) Nalejeme vodu do nadoby, najlepsie hrnca
2) Postavime nadobu na sporak (plynovy)
3) Sporak zapalime
4) Priebezne budeme kontrolovat stav teploty vody v hrnci

Domaca uloha: Co sme zistili????

🙂

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.