1) Re #86637 Själavrak: Vies, lenze ja vidim mensi problem v tom ze 21Tr-ky sa prestali vyrabat. Nove troliky budu asi vtedy ked ich zacne vyrabat SOR.
3) Re #86641 Dusevna troska: Na Dlhace mozu ist 15Tr ked sa dobuduje obratisko Molecova.
4) Re #86645 Ik: A kto povedal ze niekolko krat denne? Viem si predstavit provizornu vozovnu Molecova (provizornu priblizne v takom zmysle ako v pripade starej vozovne Petrzalka) s tym ze dotiahlo by sa iba raz a potom uz len pri poruchach.
5) Re #86650 M3go: Troliky na letisko urcite nie na pomocny agregat! Treba URYCHLENE prestat nicit vozidla! Pomocny agregat ak tak len pri dojazde a vylukach. To co mame totiz nie su duobusy, slovo POMOCNY snad hovori jasne.
6) Re #86652 M3go: Turista sa na letisko z ASMN dostane tak ze pojde na linku 78 a pri Zimnom stadione prestupi na 61.
A rovnako tak ťa nemá právo zadržať, resp. zaistiť. Alebo keby ho mal hocikto, prečo by potom každý zákon o silových zložkách mal v sebe § o tom, že za akých podmienok má člen týchto zložiek má právo ťa zadržať/zaistiť?
A rovnako tak ťa nemá právo zadržať, resp. zaistiť. Alebo keby ho mal hocikto, prečo by potom každý zákon o silových zložkách mal v sebe § o tom, že za akých podmienok má člen týchto zložiek ťa zadržať/zaistiť?
Podľa mňa z toho vyplýva právo DPB zistiť tovje osobné údaje na základe zistenia príslušníka PZ, určite nie však právo revízora ťa násilím zadržať. Veď nemá ani právo použiť donucovacie prostriedky (chamty, hmaty, údery). Takže keď ty sa rozhodneš odísť, čo ti môže spraviť bez porušenia zákonov? Nemôže ťa ani zbiť.
Prečo to nedočítaš do konca? Veď boli dlhodobo odstavené, tak prečo to berieš tak dramaticky? Furt lepšie ich vyradiť, ako za nich platiť poistku (aj keď stoja).
... a ak sa nepreukážeš platným lístkom, si povinný preukázať osobné údaje nutné na vymáhanie pokuty, a ak sa nepreukážeš ani týmito údajmi, si povinný strpieť zistenie totožnosti privolaným policajtom (z čoho vyplýva, že si povinný na jeho príchod počkať a revízor ťa môže zadržiavať, ergo aj brániť vo vystúpení).
Zle. Revízor môže zadržiavať cestujúceho v prípade, že sa na výzvu nepreukáže platným lístkom ani platným dokladom totožnosti. Revízor nemôže zadržiavať cestujúcich, ktorí
a) sa preukázali platným lístkom,
b) sa nepreukázali platným lístkom, ale sa preukázali platným dokladom totožnosti,
c) neboli vyzvaní na predloženie lístka.
Dávno v BA novinách bolo slúbené (ešte pred 9/2005), že ak sa nakúpia nové kĺbové autobusy tak sa nasadia na L50. Keby sa nevykonali zmeny v linkovaní L50 by doteraz obsluhovali sólo autobusy. Práve na L50 by sa hodil Solaris ale nie 15 ale 18, ktorá tu nieje. Ak chce DPB nejak rozvíjať ekodopravu tak nech konečne buduje trolejbusové a električkové trate. Odvolávať sa neustále na nákup plyňákov pre ich ekologickosť je otrepané. Ak sa začne rozvíjať dostatočne elektrická trakcia v meste nemusí byť BA žiadny plyňák, lebo autobusy budú len ako doplnok - Devín,DNV,Východné,Petržalka,(minimum),P.Biskupice.
Preto som navrhol 201,202 a 212 lebo sú tam kĺbové trolejbusy a hovoril som o nákupe klbákov pre tieto linky a pre dlháče. Sóla by išli na tradičné linky. Inak nebolo by fajn zlúčiť 206 a 209, nasadzovať na ne, ak bude dostatočný počet 25Tr, a premávali by závlekom cez NÚSCH? Len neviem či trolejové vedenie umožňuje odbočenie z Vlárskej od NOÚ na NÚSCH ?
ja som to myslel o dosť inak ako si to ty pochopil asi...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Martin Fundárek
a) sa preukázali platným lístkom,
b) sa nepreukázali platným lístkom, ale sa preukázali platným dokladom totožnosti,
c) neboli vyzvaní na predloženie lístka.