veď nie je problém predĺžiť 4 ku, nech im potom skrátia 12 tku alebo inú elinu po Karlovku, a tým pádom pri výmene kus za kus nebude problém na konečnej, nie?
Tak namiesto ôsmich poradí budú trojičky na trinástich. Myslím si, že práve ty si to poňal šotoušsky, lebo Slovákovi je jedno, či mu prídu dva, alebo tri vozne, hlavne, že sa nejako odvezie a (snáď) nepôjde v takom plnom. Každopádne vytvorenie trinástich súprav by malo za úlohu zobrať juráku nejaké súpravy, čo je ale nereálne, lebo aj tak ich tam majú málo. Najlepšie by bolo zrušiť L7, pretože podľa mojich zistení a tabuliek je jej obsaditeľnosť dosť mizerná ? a vozidlá by sa dali lepšie použiť inde.
Ved prave to! Vsetci chcu spojenie na stanicu a nikto ho potom nevyuziva. Co sa tyka predlzenia stvorky - ono to aj opodstatnene je, AVSAK problem je ze kapacita obratiska Pri krizi NIE JE dostatocna. Posledna poziadavka ktoru si spomenul - ta je opodstatnena a aj riesitelne, kedze 32-ka sa (ak sa nemylim) nepreklada s nicim inym.
Re #86533 eripmav: KONECNE si napisal nieco normalne s cim plne suhlasim!
papierovo tam je, sa nehádam, ale ráno v smere z Petržalky určite nefunguje ? veď papier znesie veľa a čo by bránilo tomu, aby išla 84 namiesto cez Vlastenecké radšej smerom na Krasovksého, okolo Auparku a na Zochovej by sa napojila na svoju trasu? Veď by sa aspoň skrátila prepravná doba... Ale teraz je už zbytočné o tom uvažovať.
a to bol taký veľký problém prejsť 3 minúty peši k Redute prípadne na Jesenského smer Dúbravka?
Re #86535 Själavrak: nebol by som si tým taký istý, lebo napr. už ceny na Kamennom a v Petržalke sú rôzne
Re #86540 Technopol: "ked sa postaví električka..."
kedy bude elina? urcite nie skôr ako v roku 2010 - dovtedy sa má podľa dnes zverejneného plánu zrekonštruovať Starý most (zaciatok rekonstrukcie buduci rok)... takze do 2010 sa este pomenia linky tak, ze nam z toho bude aj zle...
"keby L83 išla k ovsištu tak by nemala subeh najprv s 84"
83 a 84 by mali rovnaky subeh ako doteraz, btw. uplne zbytocny, lebo preklad na nich nefunguje - vid napr. dnes rano v smere do mesta, ked na Vazovku prisla 84 a o minutu sa dorutila aj 83 a az potom 94...
okrem toho by zostalo zachovane spojenie napr. k TPD, zdravotnemu stredisku ci EUBA...
Re #86541 S499.1023: lebo smerom do Dubravky cakali na Safku na semaforoch ?
Tak to je pre mňa nová informácia, tlačenú Pravdu nesledujem a v tej online som to nenašiel. Ale aj tak to asi nebude adekvátna náhrada Tesca pre sťažujúcich sa vzhľadom na sortiment Auparku...
Tentokrát s tebou úplne výnimočne súhlasím. Roztrhnutie d-12 ma od začiatku iritovalo a nikdy som sa s ním nezmieril. Spojenie Šafka do Dúbravky by som vyriešil závlekom a-70 na Šafo, odtiaľ by substrát cestoval pod Most SNP, kde by prestúpil. Teda tá časť substrátu, ktorá je natoľko ochrnutá, že nedôjde zo Šafka k Uhoľným skladom.
Inak jazdná doba d-12 v trase Dúbravka - Ružinov bola za "mojich čias" v špičke 56 minút, smerom do Dúbravky kupodivu len 51.
takže 1. L83 pôjde k Technopolu preto že ked sa postaví električka a L95 sa zruší aby Romanova ul. (nemyslím zastávku) nestratila spojenie s centrom
Re #86493 kecho: lebo keby L83 išla k ovsištu tak by nemala subeh najprv s 84 a potom s 88 však ?
3. osobne si myslím že príde k zhoršeniu intervalu na L95 po predlžení 83
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
VLK