Reakcia na: kecho #86527:
12 sa delila preto, lebo zo Šafka sa nedalo dostať priamo do Dúbravky a Karlovej Vsi. Muselo sa chodiť na Jesenského pešo a zas z Ružinova sa nedalo dostať na Šafárikovo nám. priamo. Keby mala 12 príliš dlhú trasu tak by sa musela deliť aj 5. Podľa chronometráže tu na imhd.sk by to bolo 59 min z Dúbravky do Ružinova, 5 to trvá 53min. Inak neviem čo je na dlhých linkách zlé? Keď dve linky končiace na spoločnej zastávke v centre majú rovnaký interval a kapacitu, tak pre cestujúceho je praktickejšie keď sú spojené, tým pádom odpadá potreba prestupu.
eripmav
Robil vobec niekedy niekto nejaky naozaj reprezentativny prieskum co si myslia ludia o doprave a co chcu??? - teda nie sposobom, ze len co ludia napisu (teda napisu vacsinou ti, co su nespokojni, pricom kto je spokojni nema co pisat, dalej prevazne dochodcovia, lebo tie miestne zachodove papiere co chodia do schranok a tvari sa ako "noviny" aj tak nikto iny necita...). Naozaj ak chce DPB nieco menit alebo planovat, tak si nemoze zaplatit naozaj vieryhodny prieskum - teda napriklad 200 NAHODNE VYBRANYCH obyvatelov Bratislavy, resp. este lepsie nie nahodne, ale podla presnych parametrov - teda rovnomerne rozmiestneny uzemne, vzdelanostne, socialno-ekonomicky... a tych sa spytat otazky... a z toho potom robit nejake konecne vypovedne zavery o tom kam a odkial ludia chcu linky. Nie ze klub dochodcov dubravka chce cestovat na hlavnu stanicu, a rovnako klub dochodcov petrzalka... a karlovesky dochodcovia zase chcu nakupovat v tescu lamac...