Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Tranzistor #86141:
plne s Tebou suhlasim, stava sa to pravidelne napr. na 21-ke co ide z Patronky na ASMN 8:51 ale inak ked vodic pride na konecnu o 3 minuty skor, dostava automaticky po.... no skratka dostava automaticky 🙂
Ked to tu tak citam....zamyslime sa nad tym, ze v autobusoch dvere otvaraju vodici, tlacidlo dveri je ako znamenie vodicovi. V elektrickach si dvere vylucne otvaraju cestujuci, znamenie samozrejme odpada. V trolejbusoch si dvere otvara bud cestujuci alebo vodic, podla toho aky voz pride. Zastavka na znamenie nie je tlacidlo dveri, ale osobitny zvoncek. Nech sa nikto nehneva, vobec sa necudujem starsim a menej skusenym ludom ze pouzivaju tie tlacidla pri dverach sor-ov na vystup. Je to obycajny bordel.
Zdravim, zaujimalo by ma preco chodia niektore spoje skorsie napr. o minútu alebo o dve...minule som koli tomu nestihol 21 ktorá takto išla skoršie bolo to asi okolo trištvrte na osem a musel som tam stáť ako cicina dalších 15min..keby som si zapamätal ev. čislo busu tak by som toho koko*a nasiel a rozkopal mu hlavu..prepačte ale keby sa to stalo vam tak by vas to tiež asi pekne nasralo..dufam že sa to už nezopakuje lebo nabudúce to už len tak nenechám. Aj tak je to celé na pi*u..ďakujem.. ☠ ☠ ☠
Reakcia na: pazrocha #86138:
v klídku, nikto Ťa nenúti to tu čítať. Okrem toho, keď vidím tieto tvoje neurotické výlevy, mám obavu z toho, čo za psychopatické elementy robia vodičov v MHD (ktorým a ich schopnostiam ako cestujúci chcem dôverovať). ?
Reakcia na: bwd #86118:
Ani u jedného autobusu MHD si dvere neotvárate dopytom!!!!!Tlačítka sa používajú jedine na zástavkach na znamenie!!!!!Už si to konečne natrepte do svojích hláv a nediskutujte zbytočne!!! ☠ ☠
Reakcia na: 810zssk #86102:
Robím tu linku 23,ale že by bol na tejto zástavke nejaký nával to sa nedá povedať.Keď za celú službu odveziem a prieziem na túto zástavku 5 ľudí aj to už preháňam.Je zaujímavé čítať niektoré príspevky,akými debilinami sa zapodievajú niektoré elementy,ktorí sem píšu,naozaj mi to pripadá,že nemajú,čo robiť.Ešte si počkám na vyjadrenie nejakého experta na dopravu,ktorý navrhne,aby linka č.51 zachádzala do podzemných garáži Polusu,aby mali cestujúci bezbariérový prístup k nákupom!!! ? ? ?
Reakcia na: Valec #86136:

Vozy E6/c6 na linke U6 majú tiež fotobunky a v minulosti bývalé súpravy E6+c6+E6+c6+E6 bežne stáli v stanici aj 4 minúty, lebo furt dobiehal ďalší substrát a dvere sa nezatvárali. Pritom v tuneli pred stanicou už čakala ďalšia súprava. Takto by to asi vyzeralo v BA. Až na to, že u nás by to zo zastávky neodišlo vôbec, bo vlkä cestujú na schodoch bežne.
Reakcia na: bwd #86134:
Tak po rade:
1. To čo som písal, som písal Igorovi a nie tebe, tak sa do toho nemiešaj.
2. Nemám nič proti tomu, aby aj v BA fungoval systém ako v západných mestách, a teda že ak chcem vystúpiť pred zastávkou si stlačím príslušné tlačítko, čím jednak vodiča upozorním že vystupujem a jednak sa mi otvoria príslušné dvere. A ak nikto nebude chcieť vystúpiť a nikto nebude stáť na zastávke, tak tam vozidlo zastavovať vôbec nemusí. ALE, ak to má takto fungovať, tak poprosím na všetkých vozidlách a rovnako. Čiže podobné úvahy môžem mať až po výmene takmer všetkých súčasných vozidiel a nie montovať rôzne výdobytky techniky do rozpadávajúcich sa vrakov.
3. "otvárajú všetky dvere aj napriek tomu, že nie sú vybavené fotobunkou"
Fotobunka vo viedenských električkách má len tú funckciu, že keď sa v priestore dverí určitú dobu nikto neobjaví, tak sa zatvoria. U nás by to nefungovalo už len z toho dôvodu, že v prestore dverí sa bežne cestuje. Fotobunka nemá žiadny význam pri otváraní dverí.
Malé subjektívne hodnotenie testovacieho kĺbatého SORu (ako cestujúca):

Priznávam, bola som sklamaná. Prvý dojem "zabilo" dopadnutie do echt tvrdej sedačky. Vozík je síce pomerne hbitý, ale motor je neskutočne hlučný. Samozrejme, je riadny, veď niečo musí "odtlačiť" - ale toľký hluk som nečakala. Za nahlučnejšie považujem ja osobne kĺbaté TAMy, ale toto je moderné vozidlo, myslím, že odhlučnenie by mu pridalo na atraktivite. Ďalšie, čo mi veľmi pokazilo dojem, je "celková tvrdosť" - bus pôsobil, ako keby vôbec nepoznal tlmiče. Sedela som na sedadlách "od podlahy" (neviem, ako to cítiť na tých vyvýšených) a doslova som cítila cestu pod sedadlom. Ďalší dojem kaziaci detail je dosť škrípajúci mech (rozumej harmonika). Sedela som asi meter za ňou, na ľavej strane - a z pravej strany poslednej nápravy sa tiež ozývali nezdravé zvuky (čap... ?).

Celkové zhrnutie: Ja ako potenciálny prepravca by som jednoznačne trvala na inej výbave, o.i. na odhlučnení. Bus mi pripadal ako zhotovený "na kolene", po troch zastávkach by som jednoznačne dala prednosť cestovaniu v niektorom z našich Solarisov.Veľmi mi to pripomínalo starú C 744 1201 v jej už po-rozkvetových rokoch.

Toľko subjektívny, nikoho neovplyvňujúci názor. ?
Reakcia na: Valec #86133:
Hlúposti preto, lebo ako už správne poznamenal S499.1023 v príspevku #86127 vo Viedni sa na električkách zatvárajú dvere automaticky. Ja ale hovorím o Bratislave, kde by systém otvárania dverí na vyžiadanie podstatne zlepšil súčasný stav, keď sa zbytočne na každej zastávke otvárajú všetky dvere aj napriek tomu, že nie sú vybavené fotobunkou.
Reakcia na: bwd #86132:
Aké hlúposti. Ja píšem o vonkajších. A myslíš, že nebodaj cez to malé vnútorné zrkadlo vidí do celého vozidla, či nebodaj aj do vlečňáku? ?
Reakcia na: Valec #86131:
Prečo ťa trápi nepodstatné? Okrem toho čo to tu hovoríš za hlúposti, aj vodič električky má vnútri zrkadlá.
Reakcia na: S499.1023 #86127:
Už len taký detail, a to že viedenské električky ani nedisponujú vonkajšími spätnými zrkadlami, takže vodič ani nemá podľa čoho analyzovať, aké dvere cestujúci použil.
Reakcia na: bwd #86119:
Taki tak. Dnes maju dopyt aj prastare K2 a T3. Tak preco by ho nemali mat aj prastare Ik a Vrakosy (odhliadnuc od ich stavu ? ) v Ik 4xx, len doladit ten pseudodopyt co tam teraz je, v SORoch by nemal byt problem ?
Zase jeden pozitivny prinos to mozno bude mat.Ti haranti z ucilista aspon nebudu nastupovat na Krcoch a vozit sa na konecnu aby si mohli v klude v autobuse sadnut.Stari ludia potom nemali sancu uz chytit fleka. ☺
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=5070

Vyborne,som zvedavy na ten fakt pozitivny ohlas od cestujucich.Lebo na Krčoch dost ludi prestupuje na linky do Stupavy a dalej na zahorie.Hmmm. ?
Reakcia na: bwd #86045:
Minimálne na električkách vo Viedni sa dvere zatvárajú bez akéhokoľvek pričinenia vodiča. Okrem toho si asi v živote nesedel za volantom kĺbového autobusu či sedemdielneho ULF-u či E-čka s vlekom, ak si myslíš, že vodič má šancu analyzovať, ktoré dvere cestujúci použil.
Reakcia na: bwd #86045:
Minimálne na električkách vo Viedni sa dvere zatvárajú bez akéhokoľvek pričinenia vodiča. Okrem toho si asi v živote nesedel za volantom kĺbového autobusu či sedemdielneho UKR
Reakcia na: cestujuci #86032:
sranda predsa musi byt nie, aj ten Ilko nebol zly. ?

http://www.expres.sk/index.php?action=10&relaciaID=8&navid=1&smid=4
Ešte dúfam, že po testovaní na L91, L191 a L99 sa objaví aj na L77 a L79, lebo L21, L68, L95 a L98 sú úplne nepodstatné spoje ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.