Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: intony #85920:
lenže dvojvozňová tuším nestojí až pri semafóre, ale pri označníku...
Reakcia na: Själavrak #85906:
je taký veľký problém presunúť Vazovku o 20 metrov nižšie? veď pred odbočkou na tuším Blumentálsku je dosť miesta...

Re #85909 intony: ktorá? bolo tu prezentované, že 40 m sa týka iba busov a na eliny už od nejakého dátumu neplatí...

Re #85910 intony: by som do tej mapky navrhol návrat elín zo stanice na Štefánikovu (a pripájanie sa k súčasnej trati na nám SNP) + prípadné zrušenie trate na Štefanovičovej - na Štefánke by stačilo ubrať IGK z každej strany jeden pruh ? a je to... veď jeden je aj tak vždy zablokovaný autami, ktoré stoja pri chodníku a stále niečo vykladajú (teda aspoň sa tak tvária)...
Reakcia na: kecho #85913:
Je to viditeľné voľným okom, keď sa ti pristaví na Nám. Ľ. Štúra dvojvozňová súprava, že ďalšia by už vytŕčala.
Na Kamennom námestí je priestor na mierne posunutie trate pre potrebu druhého ostrovčeka.
Reakcia na: intony #85915:
Vsak hej 🙂
Reakcia na: intony #85910:
V tom návrhu http://antoniaci.blog.sme.sk/c/28995/BA-elektrickove-zastavky-pri-kazdej-vrbe-a-
neriesenie-ich-stavu.html by si kam posnunul tú tretiu koľaj? Ja si viem predstaviť leda tak to posunutie výhybky a vybudovanie triangla zastávok,vieš ako to myslím?
Reakcia na: kecho #85913:

1) Lenze ak zhorsis interval tak je to krok k mensej konkurencieschopnosti MHD voci IAD.
2) Co sa tyka Kamenneho, pozri o prispevok vyssie..
Reakcia na: 810zssk #85902:
Myslím, že by to bolo dobré riešenie - aj kvôli trati do Petržalky. Zastávka Kamenné námestie by tam mohla byť, ak by sa výhybka Nám SNP / Špitálska posunula viac do križovatky (viem že to nie je tak dávno, čo sa posúvala na súčasné miesto). Predpokladom by musela byť "bezsemafórová" preferencia električiek.
Reakcia na: 810zssk #85912:
Je tam obojsmerné Kamenné nám., aj Námestie SNP, dokonca ešte zvlášť vyobrazené. Súčasne odpovedám aj Själavrakovi na #85911
Reakcia na: Själavrak #85911:
Ved ja o tom probleme viem. V pripade ze by tam doslo k vypnutiu semaforov na trvalo tak by sa ta vonkajsia kolaj aj mohla obetovat..
Reakcia na: intony #85904:
keď nebudú všetci na obede ?

Re #85903 810zssk: nezhoršenie intervalu? zvýšenie kapacity o 50% a zvýšenie intervalov napr. o tretinu, to by bolo realizovateľné + vidiči by sa dali použiť aj inde v BA.
btw. interval - čo je teraz napr. 11+14 z Ľ. Štúra, keď obe odchádzajú počas 1-2 minút a potom štvrťhodinu nič?

Re #85902 810zssk: pri obojsmernom "Kamenné" nemáš kde umiestniť ostrovček pre ľudí, jedine ak by si zrušil cestu... zrušenie nám. Štúra a presunutie Jesenského pred divadlo by bolo určite dobré, aspoň by sa znížilo zdržanie odstránením 1 zastávky... a zmizol by aj možný problém nezmetenia sa trojeliny na Štúra ?

Re #85898 intony: nebol by som si tým taký istý, ale hádať sa nebudem. nemeral som dĺžku trate presne na centimeter ?
Reakcia na: intony #85910:
Ach tak, to som cital. Ale tam sa pise len o obojsmernom Kamennom namesti / Jesenskeho 🙂 Ale ten navrh vseobecne povazujem za velmi dobry 🙂
Reakcia na: 810zssk #85902:
Ako zobojsmerníš Kamenné námestie keď naproti v smere na Jesenského/Nám.SNP sú dve koľaje - vnútorná pre 4,11,14,17 a vonkajšia pre 1? Skôr by som zrušil tie odbočky pre L13 pred Nám.SNP a na Kamennom pre 1 na Nám. SNP a tam postavil nástupné ostrovčeky - obidve zastávky by sa volali Kamenné námestie a triangel zastávok by dopĺňala zastávka nám. SNP v mieste pred semaforom ešte spoločný s autami. Tým pádom by električka zastavila na zastávke, kde by vyčkala prípadne na voľno a nie ako teraz L13 pred Nám. SNP - stojí na križovatke a potom ešte aj na zastávke, detto pre L1,4,11,14 a 17, len ide o Kamenné nám.
Reakcia na: 810zssk #85908:
http://antoniaci.blog.sme.sk/c/28995/BA-elektrickove-zastavky-pri-kazdej-vrbe-a-neriesenie-ich-stavu.html
Problémom je tam Karlovka a Mladá garda, kde vlastne ani ja sám so sebou nesúhlasím, takžeto neber vážne.
Reakcia na: Själavrak #85906:
Obmedzuje v prvom rade vyhláška a to, že sa nikomu nechce, pretože sa nedá. Krátkych zastávok je naozaj minimum, tie čo spomenul fobust, plus tie tri čo som ešte ja.
Reakcia na: intony #85907:
Fakt? Tvoj blog sledujem, ale nevsimol som si.. pls. hodis link? Mna to napadlo asi minuly tyzden uplne nezavisle 😃
Reakcia na: 810zssk #85902:
Je mi to mierne známe, žeby z môjho článku? ?
Reakcia na: intony #85898:
Čiže potom tú trojičku neobmedzujú vyhlášky, ale samotné dĺžky našich nemožných zastávok (o ich polohe nehovoriac). Keby zastávka Nám. Ľ Stúra bola pred výhybkou tak trojička by sa tam zmestila a nevytŕčala by do križovania s odbočkou na nábrežie. Detto aj na Vazovovej pre linky 3,5,11 smer Rača sa zmestí jedna dvojička a poza ňu sa hrnú gumokoly aby stihli na Račku zelenú aj za cenu,že dakoho prejdú, často kašlú na to, že elina tam už stojí a ľudia nastupujú/vystupujú...
No a este by som navrhol zrusenie Hornych aj Dolnych Krcacov, pripadne zlucenie s tym ze by sa z toho stala prva elektrickova zastavka na znamenie.
Reakcia na: kecho #85900:
Neskončil na smetisku dejín, o ňom som vravel. Raz... Kedy, neviem.
Reakcia na: kecho #85897:
3-voznove supravy budu len dobre ale len a jedine v pripade nezhorsenia intervalu. O com POCHYBUJEM.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.