K teme zastavok jedno soto riesenie v centre:
- obojsmerne zastavky Kamenne namestie a Nam.SNP (prva potencionalne problem - netusim kde)
- nova zastavka Hviezdoslavovo namestie (oproti sucasnej zastavke Jesenskeho; tam kde stali historicaky pocas Dni Bratislavy)
- zrusenie Jesenskeho (smer L.Stura) a Nam.L.Stura
- premenovanie Jesenskeho (smer Kamenne namestie) na Hviezdoslavovo namestie.
Vyhody:
- lepsi pristup k Trescu (babky ocenia); vyhodne aj z hladiska dalsej vystavby na Kamennom namestie
- zastavka Hviezdoslavovo namestie - priama vstupna brana do centra BA
Samozrejme, je tam zopar problemov, ale bolo by to asi lepsie ako teraz.
pokiaľ sa dobre pamätám, tak pár rokov dozadu som čítal, že na Radlinského (+/- pred daňovým úradom) sa má spraviť nejaký nový prestupný uzol a tým pádom by zrejme tie zastávky zakapali... btw ale tento plán zrejme už skončil na smetisku dejín...
Už to prezentoval jeden chlapí, že STU by som spravil obojsmernú ale na ulici Imricha Karvaša pre linky z Hl.st a Vysokú posunul pred STU - Strojnícka Fakulta. Súhlas
kto v súčasnosti chýba mhd? vodiči... takže reálne ti ostáva X ľudí, ktorí šoférujú - je problém, aby títo, čo existujú viedli 3 vozne namiesto dvoch? čo je pri rovnakom počte vodičov automaticky vyššia kapacita... redukcia CP predsa bude tak či tak...
Ešte nikdy sa mi nestalo,že druhé vozidlo na zastávke otvorilo aj keď si to mohlo dovoliť, proste nikdy. Na Kamennom námestí kde je to treba ako soľ lebo na Mariánska je už menšia tak neotvorí a neotvorí. Tie trojičky by ale uvoľnili šoférov na trolejbusy (203,206,207,209) a autobusy (66,iné...)
Kedy, to neviem, ale raz to budú musieť spraviť. Asi tak ako si povedal. Technická univerzita a Americké nám. v jednom smere by mali ostať, čo mi nepríde tiež vhodné, pretože električky budú mať v jednom smere o zastávku viac.
Vlastne, bolo by treba prehodnotiť celú sieť zastávok, to sú už však šotofantasmagórie.
Budú sa dávať do novej polohy či ako? Nie náhodou bližšie k Blumentálu a zruší sa Floriánske námestie a tým pádom sa upraví aj zastávka Technická univerzita?
Martin už povedal za mňa, že nasadením kapcitnejších súprav pri dlhšom intervale, by v podstate odstránilo grupovanie vozidiel. Polus je o niečo kratšia iba v smere z mesta, či nie? A zastávky Vazovova majú čas spočítaný, si myslím.
na šafku je miesta dosť, stačí posunúť zastávku o nejaký meter smerom k tescu, nám. ĽŠtúra - aj tam by sa podľa mňa ešte jeden vozeň zmestil. Veď zo zastávky prejde elina nejaký ten meter a až potom ju stopne semafor...
Je nejaké nariadenie ktoré zakazuje vodičom električiek ak pred nimi stojí na zastávke iná električka otvoriť dvere cestujúcim aby nastúpili/vystúpili/prestúpili?
Viac ako jedna súprava v zastávke mi je na nič, pokiaľ neotvorí dvere aj druhá súprava, čo som už spomínal v #85882. Pchanie druhej súpravy je úplne o ničom keď tam aj tak stojí vlastne len preto aby sa posunula na koniec zastávky k označníku a tam až otvorí dvere. To státie si môže odrobiť aj mimo zastávky ?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk
- obojsmerne zastavky Kamenne namestie a Nam.SNP (prva potencionalne problem - netusim kde)
- nova zastavka Hviezdoslavovo namestie (oproti sucasnej zastavke Jesenskeho; tam kde stali historicaky pocas Dni Bratislavy)
- zrusenie Jesenskeho (smer L.Stura) a Nam.L.Stura
- premenovanie Jesenskeho (smer Kamenne namestie) na Hviezdoslavovo namestie.
Vyhody:
- lepsi pristup k Trescu (babky ocenia); vyhodne aj z hladiska dalsej vystavby na Kamennom namestie
- zastavka Hviezdoslavovo namestie - priama vstupna brana do centra BA
Samozrejme, je tam zopar problemov, ale bolo by to asi lepsie ako teraz.