Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: intony #85893:
pokiaľ sa dobre pamätám, tak pár rokov dozadu som čítal, že na Radlinského (+/- pred daňovým úradom) sa má spraviť nejaký nový prestupný uzol a tým pádom by zrejme tie zastávky zakapali... btw ale tento plán zrejme už skončil na smetisku dejín...
Reakcia na: intony #85893:
Už to prezentoval jeden chlapí, že STU by som spravil obojsmernú ale na ulici Imricha Karvaša pre linky z Hl.st a Vysokú posunul pred STU - Strojnícka Fakulta. Súhlas
Reakcia na: kecho #85886:
Na zastávku Nám. Ľ. Štúra, kde stojí 11, 13, 14 sa nezmestí dlhší ako dvojvozňový vlak.
Reakcia na: 810zssk #85891:
kto v súčasnosti chýba mhd? vodiči... takže reálne ti ostáva X ľudí, ktorí šoférujú - je problém, aby títo, čo existujú viedli 3 vozne namiesto dvoch? čo je pri rovnakom počte vodičov automaticky vyššia kapacita... redukcia CP predsa bude tak či tak...
Reakcia na: Själavrak #85895:
Mne sa to zas stava pravidelne 😃
Reakcia na: 810zssk #85892:
Ešte nikdy sa mi nestalo,že druhé vozidlo na zastávke otvorilo aj keď si to mohlo dovoliť, proste nikdy. Na Kamennom námestí kde je to treba ako soľ lebo na Mariánska je už menšia tak neotvorí a neotvorí. Tie trojičky by ale uvoľnili šoférov na trolejbusy (203,206,207,209) a autobusy (66,iné...)
Reakcia na: 810zssk #85891:
O nič horšie ako dnes, keď idú tri električky jedným smerom potom sedem minút minút nič.
Reakcia na: Själavrak #85888:
Kedy, to neviem, ale raz to budú musieť spraviť. Asi tak ako si povedal. Technická univerzita a Americké nám. v jednom smere by mali ostať, čo mi nepríde tiež vhodné, pretože električky budú mať v jednom smere o zastávku viac.
Vlastne, bolo by treba prehodnotiť celú sieť zastávok, to sú už však šotofantasmagórie.
Reakcia na: Själavrak #85882:
Nesuhlasim. Vacsinou praveze otvaraju a cestujuci mozu od oznacnika prejst celu dlzku supravy pred nou.
Reakcia na: kecho #85883:
A mensia kvalita MHD.
Reakcia na: Själavrak #85815:
lebo sor = j&t...
Reakcia na: Sommelier #85853:
Prečo by som mal za trojičku stavať ešte ďalší vlak? Veď ak sa aj teraz vopchajú do zastávky dve električky, aj tak zväčša druhá dvere neotvorí.
Reakcia na: intony #85887:
Budú sa dávať do novej polohy či ako? Nie náhodou bližšie k Blumentálu a zruší sa Floriánske námestie a tým pádom sa upraví aj zastávka Technická univerzita?
Reakcia na: fobust #85854:
Martin už povedal za mňa, že nasadením kapcitnejších súprav pri dlhšom intervale, by v podstate odstránilo grupovanie vozidiel. Polus je o niečo kratšia iba v smere z mesta, či nie? A zastávky Vazovova majú čas spočítaný, si myslím.
Reakcia na: intony #85851:
na šafku je miesta dosť, stačí posunúť zastávku o nejaký meter smerom k tescu, nám. ĽŠtúra - aj tam by sa podľa mňa ešte jeden vozeň zmestil. Veď zo zastávky prejde elina nejaký ten meter a až potom ju stopne semafor...
Reakcia na: Martin Fundárek #85881:
Je nejaké nariadenie ktoré zakazuje vodičom električiek ak pred nimi stojí na zastávke iná električka otvoriť dvere cestujúcim aby nastúpili/vystúpili/prestúpili?
Reakcia na: fobust #85854:
Viac ako jedna súprava v zastávke mi je na nič, pokiaľ neotvorí dvere aj druhá súprava, čo som už spomínal v #85882. Pchanie druhej súpravy je úplne o ničom keď tam aj tak stojí vlastne len preto aby sa posunula na koniec zastávky k označníku a tam až otvorí dvere. To státie si môže odrobiť aj mimo zastávky ?
Reakcia na: Martin Fundárek #85881:
dlhší interval = menšia potreba vodičov...
Reakcia na: Sommelier #85853:
Máš to úplne jedno, nikdy sa mi nestalo,že ak stáli na zastávke dve električky tak druhá by otvorila dvere. Viď. STU keď L5 mešká a L13 sa za ňu namáčkne. L13 neotvorí dvere ani za nič. To isté aj na Vazovovej keď sa stretnú dve linky z trojice L2, L8 a L9. Proste taký prestup ako môžem urobiť napr. na Zochovej že 83 dobehnem L31 alebo L39 a jeden aj druhý bus majú otvorené dvere tak také dačo sa mi nepodarí s električkou. Napr. keby L13 otvorila za L5 dvere tak by mohol trebars človek idúci z Hl.st do Karlovej Vsi pohodlne prestúpiť.
Reakcia na: fobust #85854:
Prečo by sa musela zmestiť do každej zastávky viac ako jedna súprava? Podľa mňa je grupovanie vozidiel negatívne - dlhšie súpravy (= rovnaká kapacita pri dlhšom intervale) by tomu mohli práve predísť.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.