na šafku je miesta dosť, stačí posunúť zastávku o nejaký meter smerom k tescu, nám. ĽŠtúra - aj tam by sa podľa mňa ešte jeden vozeň zmestil. Veď zo zastávky prejde elina nejaký ten meter a až potom ju stopne semafor...
Je nejaké nariadenie ktoré zakazuje vodičom električiek ak pred nimi stojí na zastávke iná električka otvoriť dvere cestujúcim aby nastúpili/vystúpili/prestúpili?
Viac ako jedna súprava v zastávke mi je na nič, pokiaľ neotvorí dvere aj druhá súprava, čo som už spomínal v #85882. Pchanie druhej súpravy je úplne o ničom keď tam aj tak stojí vlastne len preto aby sa posunula na koniec zastávky k označníku a tam až otvorí dvere. To státie si môže odrobiť aj mimo zastávky ?
Máš to úplne jedno, nikdy sa mi nestalo,že ak stáli na zastávke dve električky tak druhá by otvorila dvere. Viď. STU keď L5 mešká a L13 sa za ňu namáčkne. L13 neotvorí dvere ani za nič. To isté aj na Vazovovej keď sa stretnú dve linky z trojice L2, L8 a L9. Proste taký prestup ako môžem urobiť napr. na Zochovej že 83 dobehnem L31 alebo L39 a jeden aj druhý bus majú otvorené dvere tak také dačo sa mi nepodarí s električkou. Napr. keby L13 otvorila za L5 dvere tak by mohol trebars človek idúci z Hl.st do Karlovej Vsi pohodlne prestúpiť.
Prečo by sa musela zmestiť do každej zastávky viac ako jedna súprava? Podľa mňa je grupovanie vozidiel negatívne - dlhšie súpravy (= rovnaká kapacita pri dlhšom intervale) by tomu mohli práve predísť.
Presne to napadlo aj mňa. Lenže u nás si pozri kde máš ešte k tomu aj miesta kde je prestupná vzdialenosť medzi električkou a autobusom minmálna v centre? Šafko - to je prestup z nutnosti, tá vzdialenosť 90metrov (meral som na Google earth aj na mape) je proste vzorový shit atď ďaľšie zastávky. Proste v tomto meste neexistuje žiadna zastávka kde by bol prestup na "nosný systém" na hrane, všetko peší prestup a k tomu cez prechody. ? To rovno môžu postaviť už metro lebo tam sú také vzdialenosti keď prestupuješ z metra na povrchovú dopravu. ?
Ja viem, že v Košiciach jazdili na výnimku. Išlo mi o niečo iné - bubu11 tvrdil, že "je problem niekedy ustražit normalnu supravu a nie ešte dlhšiu", tak som chcel vedieť, čo chce povedať tým "ustrážiť" a ako to isté "ustrážili" v Košiciach, keď na tú výnimku jazdili.
Ja ten voz beriem ako prototyp, ktorý má potenciál. Je tam zopár vecí na vylepšenie. Napr. točňa v tom Van Hoole je veľmi elegantne vyriešená. Tá tyč pri zemi je funkčná a plne postačuje. Viem si to predstaviť aj v SORe. Detto tie presklené časti pri dverách. Netreba nič vymýšlať, stačí sa obhliadnúť ako to riešia iní a napodobniť. ?
co ukazujes su schopne vylepsovaky, takze dufam ze toto forum cita nejaky SORak a do seriovej vyroby daju ten interier trochu lepsi... inak by som tie klbaky bral v pohode
Ešte som si spomenul k tomu SORu NB18:
Požadoval by som nainštalovanie skla vedľa dverí v interiéri. Dvere sa otvárajú smerom do vozidla a nie je tam žiadna zábrana. Vlky sa môžu veľmi ľahko paprčami dostať do dráhy jednotlivých krídel dverí. nemuselo by to byť také široké ako spodná časť, stačí aj 1/3 alebo 2/3 z nej. Ešteže som si spomenul. ?
6265 nemá ani len držiaky na kladivká... šetrí sa na životoch ľudí... už vidím tu titulku v Novom Čase, alebo nadpis stránky: "Vraždiaci autobus", "Nebezpečné Ikarusy" a tak podobne
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
kecho