On nepísal, že by nebolo spojenie zo Šafka do Dúbravky, ale na smer Dúbravka, teda zároveň k Novému mostu, FTVŠ, PriF UK, MatFyzu, botanickej záhrade, na Molecovu, do Karlovej Vsi a iných bratislavských destinácií. Alebo si myslel, že by som šiel do školy cez Dúbravku (za predpokladu, že by sa mi nechcelo každý deň šľapať na Jesenského, čo mi síce problém nerobí, ide o princíp)? ?
Takže bol som si obhliadnuť megakindervajce Sor NB18. Je to vozidlo, ktoré je unikátne svojou konštrukciou, má však, ako to u prototypov býva, niektoré nedostatky. Verím že prípadné sérové vozy už budú mať tieto chyby odstránené. Za chybu z hľadiska konštrukcie považujem fakt že prvé dvere, ak sú otvorené, tak sa zrážajú s pneumatikou, ak vodič vytočí doprava, a to nemusí ani úplne na doraz. Za chybu z hľadiska bezpečnosti považujem točňu. V nej môže cestujúci veľmi ľahko (nedopatrením) podstrčiť nohu až pod harmoniku, nie je to tam nijako ošeterné. Sám som tam nohu strčil, hmatal som v diere pod ňou, je to dosť hlboké, než som narazil na spodnú harmoniku vedúcu popod vozom. Bolo by vhodné nainštalovať tam niečo podobné ako v točni 15Tr a pod. Inak je ten SOR ceľkom živý, ťahá dobre. To je asi tak všetko, ešte som sa s ním veľmi nevozil. Nafotil som dosť fotiek, aj detailov. Nepodarilo sa mi však zistiť, čo sa nachádza v "bedni" medzi 2. a 3. dverami, nakoľko sa pod tú škatulu pod sedadlami nedá dostať ani zvnútra, ani zvonka a údajne ani z kanála, teda zo spodu. Ostatné veci som mal odkapotované. Pred kĺbom je nádrž ktorú možno plniť z oboch strán, za kĺbom je vzduchotechnika. Večer snáď uploadnem fotky.
Milé dieťatko, už to bolo vysvetľiované tisíckrát. Kúpilo sa 18 9,5 m SOR-ov, lebo už boli vysúťažené, takže sa mohli kúpiť okamžite.
Odborníci z DPB si odmeny neschvaľujú sami a nakupovať môžu len to, na čo majú peniaze.
Tak po prvé, v BA mi SOR-ky pod oknami chodia a normálne ich používam. V Prahe mi popod dom jazdia len električky. Po druhé, MHD v Prahe zaisťujú aj iní dopravcovia ako DPP a tí SOR-ky používajú. Po tretie, zo SOR-iek koprivku nemám a vôbec by mi nevadili. Po štvrté, argumenty "V Amerike zasa bijú černochov" neberiem a od človeka s Tvojim IQ som ich teda ani neočakával.
Si sa v tom SOR-e NB už viezol? Alebo si ho aspoň videl? Inak teda budem musieť bohužiaľ konštatovať, že dúfam, že nikdy nebudú môcť rozhodovať o MHD v BA ľudia ako Ty. Si sa dostal na úroveň ¨Dusan85" z nitrianskej diskusie.
Bez urážky - v čom (konkrétne) je SOR horší a menej reprezentatívny ako niečo iné?
noo a to su tie babky to im nevysvetlis 99 chodi okolo vsetkych obchodov este okolo trhu sak vzdy ma v 99 vykopnu ze co sedim , alebo si ani nesadnem ale 99 sa vozia babky pravidelne ked idu studenti zo skoly aby im zneprijemnovali cestovanie..
83 by mala potom skoro taku istu trasu ako 84 a to by bolo zbatocne...a ja 99 vyuzivam aj dalej nez na jungmanovu...a este ked v ovsisti chceli posilnit linku tak nechceli skratit 99..to by vsetky ovsitianske babky podali staznosti ?
Daj sa na ICQ. Môžeš? Však preto tam posielam 99 lebo je obsluhovaná malými busmi a 83 by ju v špičke s klbákmi pokryla. 99 - 8x v hodine, sólo bus - 95 ľudí = 760, 83 - ráno 8x a poobede 6x v hodine, klbák - 150ľudí = 1200 ľudí ráno, 900 poobede ? čiže neoslabil som spojenie, okrem sedla zo 760ľudí (99) na 600 (83). ?
Zmenit trasu 99?Si sa zblaznil..Sak ona stoji na bulikovej,sustekovej a tam je spojenie s tromi skolami a 99 je vzdy uplne plna naco ju treba dat na dostihovu..a za dalsie kolko rokov nic nechodilo na dostihovu..Vzdy ked som isiel 83 na dostihovu tak som isiel sam...iba v lete isli asi dalsi 2 a ti mali korcule...cize je to zbytocna zachadzka..
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ja_Mego