Čo si pamätám kedysi to bolo minimálne v niektorých 14Tr dokonca česky tuším takto: " Zazní-li signál a rozsvíti-li se světelné znamení nevystupovat/nenastupovat, opusťe dvěřný prostor."
A to ti nenapadlo ísť na 21-ku v opačnom smere, odviezť sa k Volkswagenu a tam do prázdneho busu nastúpiť? To by si v ňom aj sedieť mohol. ? Alebo pre zmenu pri ŽST DNV nastúpiť na vlak. ?
zazil som na vlastnej kozi 21ku... v roku 2003 rannu...
dosiel jeden spoj... otvorili sa dvere... vyvalili sa chrbaty ludi... zmestil sa tam mozno 1 clovek, co sa nechal dobrovolne zlisovat... odisiel...
dosiel dalsi... to iste... dalsi to iste... dalsi... to iste...
kebyze mam cakat na spoj kde by som nestal v priestore dveri tak cakam do 11:00...
co je najhorsie... do autobusov sa nezmestil uz vobec nikto... ale ludi na zastavke pribudalo...
Hej, je to tam..skús si to najbližšie, keď pôjdeš v buse všimnúť. A hlavne netreba zabúdať, že povinnosťou cestujúceho pred nastúpením do vozidla je oboznámiť sa s prepravným poriadkom.
Z, a ani na dlhé diely necestujem a naozaj až tak veľmi netuším aká je tam ráno situácia, ale ľudia by mali mysleť na svoju bezbečnosť. To že DPB tam nedá viac vozidiel, aj keď teraz by sa nejaké vozidlá našli a asi problémom by boli skor vodiči, neznamená, že teraz sa všetci rozutekajme do jedného vozidla...jak sa hovorí trpezlivosť ruže prináša ☺
To čo si napísal je pravda, ale len k tým dverám by som chcel povedať, že nie su konštruované na to, aby sa o ne oprelo stádo dobytka, neviem prečo ľudia tu v Bratislave sa tlačia do autobusu aj, keď je beznádejne plný a potom sa celou svojou váhou oprú chrbátom o dvere, ktoré sa somozrejme pri systéme ako majú karosy 7xx bezproblémov otvoria, alebo ako pri Ikarusoch 2xx a 4xx, TAM BUSoch vyvalia a ľudia sa samozrejme začnú sťažovať, že DPB zanedbáva údržbu (aj keď niekedy to tak je) a bla bla bla.......A skoro na všetkých dverách (ak to odtiaľ nejaký dobrák nestrhol) je vycapené, že je ZAKÁZANÉ STÁŤ V PRIESTORE DVERÍ!!! Somzrejme väčšina cestujúcich to má vysoko niekde. Tak potom sa nemáme čomu čudovať...Aj, keď je jasné, že nie každému sa chce čakať 10min na ďalší spoj.
Ja si zas myslím, že ešte stará L34 (do júna 1997) bola celkom dobrá (Dúbravka > Prievoz a späť). Viem, to sa už nevráti, dnes je už iný (podľa všetkého úspornejší) systém linkovania.
Ale tak tá 86-ka, tá bola na území Ružinova riadny kolotoč. ?
Moja babka chodí dosť často do Prievozu a každodenný 20-minútový interval aj od septembra na 66-ke ju nemilo prekvapil. ?
Ozaj, prečo vlastne za socíku existovali takmer výlučne linky typu "odvšadiaľ všade"?
Själavrak : L 86 bola veli dobra linka, ktora nam Ruzinovcanom...mne aspon hej, ulahcovala doprava, L 66...vyuzivam ju tak 2-3x do tyzdna, myslim ze ten vikendovy, ale aj tyzdnovy interval je dost o nicom ? tak aleco uz narobime
Nie som si istý, že či je až také dôležité ťahať N91 zo stanice, kvôli 10 ľuďom?!?! Lebo v tom autobuse ich viac nie je, keď sa to tak obyvateľom Jaroviec, Rusoviec a Čunova nepáči, nech požiadajú DPB, aby tam jazdili 3 autobusy za noc, ako to bolo nedávno.
Odkedy sa zrušila L86 na Domkársku tak si myslím,že doprava odtiaľ sa zhoršila a to dosť výrazne. L86 bola pre tú oblasť luxus,ale interval 20min cez školský rok je na zaplakanie, už nehovorím o tom,že cez víkend po Drieňovej je to jediná linka, ktorá jazdí.
Inak nebolo by lepšie keby linka N91 premávala radšej zo Zochovej alebo Hlavnej stanice? Lebo mám obavy,že posledný prípad ako N91 "počkala" N93 s cestujúcimi sa ešte zopakuje. A hoc tadiaľ nechodím,viem si predstaviť aké "príjemné" muselo to čakanie byť.
A k celkovému stavu STK vozidiel DPB - ak by sa všetky kontroly STK robili tak ako majú zajtra / Zajtra si chystajme bicykle lebo 85% / vozidiel DPB nemá čo robiť na pozemných komunikáciach lebo patria len a len do šrotu a verte, že to vedia všetci kompetentní. BA sa môže hanbiť - je hl. mesto SK ale má najhorší vozový park a pritom sa v BA tvorí 1/3 HDP a stále nie sú chechtáky - veď vieme kam tie chechtáky sa presúvajú. A prečo nemá DPB dostatok vodičov / profíkov / lebo málo zarábajú a všetci utečú preč keď zistia plat, pomery, na čom jazdiť atď. Kam speje DPB keď vyzýva študentov aby prišli brigádne jazdiť do DPB, to už sú profesionálny vodiči ktorí majú voziť ľudí??????? KDE V EU ešte si dovolia tak hazardovať s občanmi. Za posledné mesiace som mal v zácviku vodičov ktorí nikdy nejazdili s busom a dokonca ani nemali mini. 2 roky najazdené s vozom nad 3.5 t. a skoro ma trafil šľak ako jazdili. Proste úplní amatéri a DPB vsjo charašo - prajem bezpečnú jazdu všetkým Bratislavčanom. Viete o tom že vodiči DPB sú vlastne pracovníci v doprave a nie ako je to v EU vodič profesionál ale to DPB vyhovuje lebo potom by museli dodržiavať pri prijímaní nových vodičov predpisy EU a kde by ich tak nabrali keď by sme museli mať aj všetky atribúty spojené s povolaním vodiča profesionála / plat - skorší odchod do dôchodku a veľa ďalších výhod / Nemôžem si pomôcť ale MHD je spojená s nekončiacim kruhom lží a podvodov.
TAM BUS vyrábal Maribor/ SLOVINSKO / ale par kusov sa zmontovalo na skúšku aj v DPB. Osobne považujem TAM za nebezpečný bus, lebo všetky majú problém s riadením a s kĺbom takže plávajú po ceste a v podstate, ak by bola urobená STK mimo DPB nemá ani jeden šancu. To aký je to s pohľadu vodiča nevyhovujúci bus - zima v kabíne aj v tých prerobených, hlučné ventilátory, trasie sa všetko čo môže, je veľmi hlučný , pri daždi alebo vlhku neustále zahmlievanie skiel aj pri zapnutej ventilácií, o systéme dvier to je pojem sam o sebe.Celkovo aj tie TAM čo prestriekali sú vyhodené peniaze von oknom. No a k tej nehode , každí vodič čo ide dolu kopcom na neutrál je totálny idiot, keby aj zlyhala motorovka postupnými preraďovaním znižovať rýchlosť, retardér je bez zaradenej rýchlosti neúčinný ale treba hlavne brať do úvahy skúseností vodiča a tech. stav vozu. Ak ten blázon šiel len na brzdy a ešte aj rýchlo nie je čo riešiť je vinný za nehodu, náhla závada je pre mňa skôr utopia, lebo to by museli naraz zlyhať všetky brzdové kľúče - zlomiť sa brzd. pedál ale je tu ručná brzda, únik vzduchu / všetci predsa vieme že bez vzduchu sa bus nepohne má zablokované brzdy /kto vie ako fungujú vzduchové brzdy vie o čo píšem, neviem kde sa nehoda stala ale ja pri takomto zlyhaní by som sa bus snažil oprieť o bok a trebárs ho šúchať pravým bokom o svah ale nie zahučať dole svahom aj keby som vytočil plný pravý a treskol do kopca alebo ho aj prevrátil na bok. Ale ako som spomínal je to o skúsenosti panike a znovu ešte raz vodič bol idiot ak išiel na brzdy dolu kopcom !!!!!!!!!
ked je dobre klesanie, ziadna motorovka nepomoze ak nejdu brzdy. Tak ako popisujes si moze vodic dovolit len ak je na relativne rovnom useku, alebo ma retarder.
Zazil som tento rok 2 pripady:
1. na vrakose nesla motorovka tak si sakra daval pozor na brzdy (a v ceste nebol ani ziadny horsky prechod)
2. na rovnakej trase autobus s retarderom - vodic vyuzival neutral na dosiahnutie vyssej rychlosti, rychlost reguloval retarderom.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Emo
Veď to mi je jasné, ja som mal na mysli teraz len tie nápisy. ?