Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Ámos #84702:
Viezol som sa tým pár krát. Nejak som ale nesledoval jazdné vlastnosti, takže k tomuto sa neviem vyjadriť..

Na T3 mi vadí hlavne tá smradľavá farba, ktorou je natretý skoro celý interiér.. Teda je to taká menšia inhalácia riedidla ?
V E6 nič také necítiť, ani v iných viedenských električkách..

T3 sú podľa mňa dosť hlučné... Viedenské električky sú naproti tomu totálne tiché..
E1 trochu "skáču" alebo ako to nazvať, teda nemajú plynulý chod. Ak je to tak aj pri E6, tak potom to moc dobré nie je...

Ale jasné, že najlepšie by bolo, ak by sa konečne kupovali nízkopodlažné električky, potom by som nič takéto neriešil..
Reakcia na: hoppusmark #84688:
uz si sa niekedy viezol vtych viedenskych elektrickach? vies ze tie T3ky su vyrazne pohodlnejsie.. a nielen to?

Re #84701 ike: Teraz miesas jablka s hruskami. Ja som zacal robit tu schemu nocakov ale len na zaklade toho ze som poznal taketo schemy z inych miest...
Spravne by bolo spytat sa autora ci mozes pouzit, nehat tam, (c) deko, tebece s poznamkou uprava Ike (c)
Reakcia na: d3k0 #84700:
myslel ze v ramci imhd si mozme doverovat a dobre vies ze tie nakresy aj tak nikto nepouzije a myslim ze kazdy diskuter vie kto sa s tymi nakresmi skutocne hral....

a mimochodom, ked sme uz pri tom, to (c) ike som tam nedal kvoli nicomu inemu ako kvoli tomu keby to nahodou napadlo niekoho pouzit... ono si totiz pamatame tie pamatne schemy elektriciek na vnutornej strane BUSE transparentov ktore sa 97% percentami podobali tym co sme tu ja s amosom spravili... a bolo tam (c)dpb...
Reakcia na: Ike #84277:
pouzite nakresy by tebece a na obrazkoch (c) Ike? mno, potom sa ani nedivim, ze ich odtialto ktosi zmazal, ked tebece sa s nimi hral dost dlho a ja tiez, a teraz sa na nich objavi (c) Ike... Osobne sa mi ale taky nater vobec nepaci...
Reakcia na: 810zssk #84259:
mozno cez jarne a jesenne tak jazdit budu, ak budu ostatne elektricky jazdit podla sk. prazdnin
Reakcia na: risko1 #84697:
a este jedna DN zo vcera. Na konci Martinskeho cintorina v smere na Suhvezdnu vychadzal VW z vedlajsej ulice a nedal prednost VW iducom po hlavnej.Naraz bol taky silny,ze ten VW iduci z vedlajsej cesty bol odhodeny a letel pomedzi kriky a stromy na prilahle parkovisko kde zdemoloval dalsie zaparkovane auta.Obe DN sa stali v rozpeti medzi 20 a 21 hod. ? ?
Reakcia na: Ike #84696:
vid moj prispevok na vedlajsom fore
Vcera sa na Pasienkoch zrazil Blaguss Avion bus s nejakym inym zajazdovym...
Reakcia na: milannco #84690:
tak tak... ?
zdravím, rád by som upozornil, že na z. Dvory je CP L59 (smer rača) akýsi divný, je tam uvedená o 3 min. kratšia jazdná doba (23 min.) vzhľadom na to že úsek Pionierska - ŽST Vinohrady má byť 0 min. (čo nie je možné stihnúť) ? je to chyba alebo zastávkové CP sú iné ako tie na webe??neviem či je to tak aj na iných zastávkach, videl som to akurát včera na Dvoroch.
Reakcia na: Valec #84691:
Prínos by bol v tom, že by nemusel chodiť schotouschiť do Viedne ? .
Reakcia na: hoppusmark #84687:
Nie. Schotousch si preto, že chceš vymieňať T3 za E6, čiže za technicky zastaralejšie vozidlá. A oháňaš sa tu nezmyselnými argumentami.
Ešte raz sa pýtam: ČO by sme získali tým, že by sme sa miesto T3 vozili v E6? Teda okrem tých výhod, že by sme mohli liezť do vyšších schodov, mohli by sme sa v užšom voze viac tlačiť a mohli by sme sa kvôli zastaralej regulácii pohybovať viac prískokmi?
Reakcia na: hoppusmark #84688:
To čo je za argument že "nemuseli by sme sa voziť v T3". A v čom by bol prínos, keby sme T3 vymenili za E6? ?
Reakcia na: C734.00 #84689:
ja už hej, ale už si nepamätám od koho ?. To bol ten poobedný Samsung?
počuli ste o nehode autobusu pri Senci?
Reakcia na: S499.1023 #84686:
Čo by sme získali... nemuseli by sme sa voziť v T3. Nízkopodlažnosť by sme tým nezískali, to je pravda.. Ale zrejme ju mať tak skoro aj tak nebudeme..
Reakcia na: S499.1023 #84686:
Zrejme si to myslíš odvtedy, odkedy sa diskutuje o náteroch.. Za to, že si myslím, že LBC je otrasný náter, nie som schotousch...
Reakcia na: hoppusmark #84679:
Nebudem to analyzovať. Kedysi som mával dojem, že píšeš dosť inteligentne a k veci. Teraz sa z teba vykľul schotousch par excellence.
Nehovoril som o veku vozidiel ale o ich koncepcii. Čo by sme nákupom vyradených viedenských vozov získali?
Reakcia na: miso1234 #84673:
Neuveriteľné žvásty. To je tak, keď začne niekto zo správnych podkladov vyvodzovať nesprávne závery.
K téme Devínske jazero: lokalita, kde sa nachádza železničná stanica, sa nachádza na území Bratislavy, mestskej časti Devínska Nová Ves.

Dopravné značky D 54a obec a D 54b Koniec obce neoznačujú začiatok a koniec katastrálneho územia obce, ale len oblasť, v ktorej je platí maximálna povolená rýchlosť v obci.

Pre úplnosť, Bratislava má 17 mestských častí a 20 katastrálnych území. K.ú. sú väčšinou totožné s územím MČ, výnimkou je Ružinov (k.ú. Ružinov, Nivy, Trnávka) a Nové Mesto (k.ú. Nové Mesto, Vinohrady).

Domáca úloha: naštudovať hranice mestských častí, tak aby každý poznal, kade vedie hranica jeho MČ 😉
Študijný materiál: Územný plán hlavného mesta Slovenskej republiky Bratislavy - Grafická časť - Priestorové usporiadanie a funkčné využitie územia – komplexné riešenie, hranice sú fialovou prerušovanou čiarou (viď legenda):
http://www.bratislava.sk/soubory/700000/4063753%5F2%5F1Priestorove%5Fusp.pdf

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.