d3k0: slovnaft sice prestupnym uzlom je, ale nie neak vyznamnym.. tam je pohyb cestujucich vyvolany viac tym ze tam mnohi pracuju... a z pod. biskupic sa v sucasnosti do krasnian dostanes rovnako na pazu ako keby 74 ani vobec nebola (citelne pod hodinu to v sedle urcite nezvladnes ani kombinaciou 70, 74, elektricka)
PS: pri uprave tras ktore som vymyslel pri tom istom ako bolo zrusenie 74 by bol aj mimo spicky priamy prestup zo 70 na 201... 67 ako vhodnu alternativu spojenia na trolejbus velmi nepovazujem vzhladom na tristvrtehodinovy interval medzi spojmi v sedle a cez weekendy... (zo zastavky hronska vlastnymi nohami na opacny koniec biskupic prejdem za 15 minut)
PS: pri uprave tras ktore som vymyslel pri tom istom ako bolo zrusenie 74 by bol aj mimo spicky priamy prestup zo 70 na 201... 67 ako vhodnu alternativu spojenia na trolejbus velmi nepovazujem vzhladom na tristvrtehodinovy interval medzi spojmi v sedle a cez weekendy... (zo zastavky hronska vlastnymi nohami na opacny koniec biskupic prejdem za 15 minut)
tr3mp
30 -> 73 Biskupice - Dubravka
34 -> 36 Dubravka - Prievoz
37 -> 38 Dubravka - Petrzalka
101 -> 120 DNV - mesto
104 -> 130 Dubravka - mesto, alebo 138 Dubravka -Petrzalka
105 -> 135 Dubravka - Raca
106 -> 136 Dubravka - Zlate Piesky
112 -> 192 Petrzalka - DNV
115 -> 173 Biskupice - Dubravka
;-)))))))))