To nie je zly napad! Ja by som privital keby tam bolo aj manipulacne obratisko (stacila by jedna kolaj) pre eliny s tym ze by sa dalo ist na vsetky tri smery (Ruzinov, Vajnorska, mesto)..
Navrhujem pri rekonštrukcii Filiálky a zakopaní žel. trate pod zem, vybudovať obratisko pre L68 práve v priestore Filiálky.
Už tu totiž niekdo spomínal, že chýba obratisko v širšom centre mesta, a L68 by to bratisko naozaj potrebovala.
Filiálka je jediné väčšie miesto , kde je to obratisko možné vybudovať, okrem toho tam bude komplex Slovany (2 veže, každá 40 poschodí), ktorý bude asi potrebovať aj lepšiu dostupnosť MHD..
"Pásmový predplatný cestovný lístok môže byť použitý do prvej zastávky nasledujúceho tarifného pásma. " (prepravny poriadok) - znamená to, že teoreticky môžem ísť na električenku až na zastávku Horný dvor (prvá zastávka 3.pásma)?
no to netusim ako to s tymi vozmi bude... ale tak asi sa nepredpoklada ze Slovak lines bude chciet prevadzkovat nejaku linku 58 ako RegioBus a taktiez si neviem predstavit nejaku linku z Cataje do Reci ako CityBus v podani DPB ?
Lenze na L53 by to potom chcelo ine vozy. Predpokladam. Totiz, v koncepte BID je priklad CP a ako priklad dali prave linku s trasou ako ma 53, akurat ze v cislovani primestskom. Preto predpokladam ze ta linka bude od marca ako primestska (RegioBus).
Ok. Ja už sa fakt snažím,ale beh po brigáde kde 8hodín behám so 100kg vrecami alebo stáť na zastávke takých 15min neni príjemné keď sa ledva držím. Čo sa týka spojov asi zlepšenie situácie prinesie už len nákup nových vozidiel a navýšenie počtu šoférov. Lenže to už všetko nejde cestou šetrenia. Už treba investovať aj. Máš to to isté ako s počítačom. Nemôžeš čakať,že ti PC s 256Mb RAM bude ťahať dnešné hry alebo neviem aké grafické programy. Ak chceš tvoriť a poskytnúť kvalitu tak musíš do toho vraziť peniaze. Samozrejme, že za kvalitu sa platí a ja by som aj za terajšie služby si priplatil v pohode na električenke lebo za 790sk cestovať neobmedzene v 1.pásme je luxus. Čo som si tak počítal tak pri uplatnení zľavy,doba tri mesiace,cestovaní len v pracovné dni a 2x denne na dobu 30min tak by ma to vyšlo na 1080sk. A teraz ešte rátajme do toho aj 4 cesty cez víkendy na 30min, tak to je 1512sk. Takže študentská električkenka keby aj stále 900sk alebo 950sk na tri mesiace tak furt by sa rentovala. DPB robí tuto chybu lebo prichádza o mastné peniaze. Ešte som pomlčal o cestách nad 30minút a aj cetách tak 8x denne.
no mohli by sa so SL dohodnut na natere, s tym ze by tam bolo nejaky iny decentny motiv (farba by ostala tmavocervnea) a namiesto Slovak Lines by tam bolo trebars "Bratislava" a na cele "city"
Havinko ukludni sa, dostanes granulky...
1) prestan sa tu spravat agresivne
2) svojim prispevkom si dokazal ze o mhd vies prd
3) este stale ta bavi nadavat na MHD len pre to ze ti zrusili linku co sa ti toci rovno pred vytahom?
4) k zvysku sa nevyjadrujem ale na margo 20 a 22 ti poviem toto...
20 je linka ktora spaja Dubravku a Devinsku Novu Ves a vznikla z linky 63, ktora vznikla ako nahrada linky 101 na useku DNV-Dubravka... Keby si sa v tom vyznal, vedel by si ze do vzniknutia linky 121 (teraz 21) bol hlavny prepravny koridor z DNV do mesta prave cez dubravku za pomoci linky 101... Po vzniku 121 sa prepravne naroky a dopyty zmenili no do Dubravky sa stale bolo trebalo dostat, preto vznikla linka 63 (dnes 20).
22 je posilova spickova linka. Asi ti nie je jasne ze 50% skolopovinnych deti ma zakladnu skolu v Dubravke. Takisto, vzhladom na to ze tu v DNV nie je gymnazium chodi vacsina deciek na Gymple bud do Dubravky (Bilikova) alebo do karlovky (L.Saru,Tilgnerova). Cize v case spicky sa znacne zvysuju prepravne naroky na trase DNV-Dubravka... Kedze je to prioritna linka pre DNV skolopovinne deti, ktorych vacsina ma trvaly pobuyt na sidlisku, tak linka nestoji pri Technickom skle (nastastie) a konecnu ma za sidliskom (na hriadkach)... vzhladom na to na znicovanie vzkm a vhodnosti, vyuzil dpb nadvaznost intervalov a v spicke zrusil linku 43 a nahradil ju predlzenou linkou 22...
Ok. Keby som sa ale mohol dostať v pohode na Zochovu tak by som nepípol lebo odtiaľ ide tak veľa spojov že človek nečaká. Napr. 68 je skvelý spoj lebo ťa dostane na Trnavské mýto. 95 je nosná linka ale dostane ťa len na Šafko kde zas treba prestupovať a už na spoje s úplne iným intervalom. 93 a 94 idú hlbšie do centra, vykonajú tam 4 zastávky. S 95 sa ďalej nepohne, to mi je jasné ale teda, keď by sa predlžovala tak asi po trase 13. Preto sa pýtam aspoň či by sa nedalo 13 posilniť na interval 6 alebo 8minút s obsluhou sólo T3. Hádať sa nechcem, jeden prestup pri ceste na druhú stranu mesta ma nezabije, ale 2x prstupovať pri ceste do centra je trocha moc. Však včera ideme na Šafko s tým,že prestúpime na 13 mali sme rezervu pred 13 čo mala dojsť 19:00 asi tak 3min mať, ale nemali a ako sme sa pohli zo semafórov na Šafko už aj nabiehala 13 do oblúka a veselo na zastávku a 95 pomaličky cez nepoužívané koľajnice na výstupište a potom buď čakať 15min alebo bežať. V prípade čakania môžem počítať s tým, že budem cestovať 8+15(čakanie)+13=36min=lístok za 11sk,ak stihnem dobehnúť tak 8+13=21 a platím 9sk.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Själavrak