si: máš absolútnu pravdu, ale u nás sa predsa v noci nerobí, aj keď ide o takéto dôležité úseky.
Ale aj tak by to podstatne spomalilo dopravu, vieš predsa čo sa deje na Rožňavskej pred, počas a na konci víkendu. Aj počas dňa vlastne praská vo švíkoch a ku koncu týždňa je to horor.
Ale aj tak by to podstatne spomalilo dopravu, vieš predsa čo sa deje na Rožňavskej pred, počas a na konci víkendu. Aj počas dňa vlastne praská vo švíkoch a ku koncu týždňa je to horor.
riko
Keď sedíš v kancli a máš v tam 30°C tak odpadávaš, pot ti kvapká do klávesnice, robíš minimálne pohyby aby si sa menej potil ako doteraz, jedným slovom si hotový.
Keď sedí vodič v kabíne pri 36°C a veze za sebou 100 životov, dáva pozor, aby ich nepozabíjal keďže v BA jazdia pretekári, povedzme si to na rovinu k...ti, skáču mu do cesty dôchodcovia-atléti a na dôvažok sú vozy v takom stave v akom sú, tak sa fakt čudujem, že to funguje.
Treba sa len vedieť vcítiť do kože iného a skúsiť sa zamyslieť prv než vypoviem myšlienku, ako sa asi cíti vodič, čo musí všetko znášať, akú má zodpovednosť, aké má za to všetko morálne a finančné ohodnotenie. Keby sa ľudia viac zamýšlali a pokúšali sa pozrieť na veci aj z opačnej strany, tak by to tu asi vyzeralo trochu inak. Minimálne by tu bola väčšia ohľaduplnosť, nie ako teraz, že každý (teda česť výnimkám) na každého serie, každý rozmýšla koho by ako oje...l, ako by si utrhol čo najviac.