Bohuzial,pokuta je,mal som pripad v ex 502 na Ml.Nivach smer Devin,nastupili 2 holky s byciklami,revizori uz vo voze boli a cvakali pokutu standardnu 1400 kazda jedna
Na prepravu byciklov je urcena linka a to 128 a iba cez vikend a ziadne zlavy neplatia v ostatnych vozoch je preprava zakazana vid prispevok 810zssk #83989
No spom počul vraj Cng. Zachar si postavil viacgeneračnú vilu na Kolibe a pri nej už začal realizovať aj tie sociálne programy pre vodičov, teda že postavil aj im vily na Kolibe. a súčasný generál p. Kadnár v tom bude pokračovať, teda dopyt po spojení Koliba - Voy. Krasňanz sa ešte zvýši. Takisto ďalšie sociálne ubztovne - domz na Palisádoch a následne v Beverly Hills. Aj v tejto trase bude treba zaviesť služobáky ?
Takisto súhlasím ohľadne MPR, skôr ide asi o také veci, že prudké brzednie/rozjazd, neplynulá jazda, prípadne prílišná rýchlosť v zákrutách u autobusov
Dve otázky:
1. Čo je to za prepravný ťah Koliba-Vozovňa Krasňany (str. 22 dole)?
2. Obsluhovanie Mierovej na úkor Gagarinovej - prepojenie Mierovej na Popradskú už nie je? Kedy sa zrušilo? Kedysi chýbalo len prepojenie v opačnom smere.
Nočné električky: veru tak, ak električky, tak celý týždeň. Ak by boli v ne/po-št/pi busy a pi/so+so/ne električky, to by bol pekný chaos.
A k traťovákom iná alternatíva - požičať si šéfa traťovky z Prahy a drotárov z Brna na nejaký čas, aby to naučili tunajších ľudí priamo na mieste - urobil by sa kus dobrej roboty:-).
To je tiež pravda, lenže zas, pri následnom zrušení a-busových nočákov by si musel cestovať z mesta napr. do Rače cez stanicu, čo tiež neviem, či je najlepšie. Možno by sa to dalo riešiť prehadzovaním linky na tej Obchodnej.
Teoreticky by možno, pravda ak by sa to kapacitne dalo, bolo najlepšie prehodiť konečné všetkých nočákov na Hodžovo, resp. Kollárovo nám., alebo aspoň zabezpečiť tade prejazd všetkých liniek.
Teoreticky by to do úvahy prichádzalo, ale znova máš rozbitý prestup, takže by som fakt uprednostnil stanicu, hoci aj s prelistovávaním vozov medzi linkami, napr. kvôli prestávkam (N8 by mala najväčšiu)
Re #84003 Peon: Navrhujem pre začiatok všetky električkové linky, a najlepšie celodenne celotýždenne, ale ak by to nešlo, tak okrem víkendov napr. aspoň v sedle a večer Podmienky by sa mohli stanoviť nejak tak, ako píšeš
Hlavne, že v prípade cestovania 128-kou na krátku vzdialenosť alebo ak v prívese nie je žiaden bicykel, závozník "núti" cestujúceho nastúpiť s bicyklom priamo do vozu (na miesto pre kočíky)...
NÁVRH POKUSU
Myslím, že za zváženie by stálo, keby sa pokusne cez víkendy umožnilo cestovať bicyklom na vybraných linkách za dovozné 22,-Sk/jazda.
Vodič by bicykel mohol odmietnuť prepraviť, len keby napr. už bol vo vozidle kočík. Ako adepta na takýto pokus vidím napr. linku č. 5 (hlavne kvôli Krasňanom a Rači), skúste navrhnúť ďalšie linky.
Neboli by lepšie tie električkové nočáky riešiť priebežne (niečo ako doteraz 516) a viesť ich cez Obchodnú, kde je pešia dostupnosť na Hodžovo nám.?
Mohli by byť N1: Dúbravka - nábrežie - Nám. SNP - Obchodná - Vazovova - Vajnorská - Zlaté Piesky
a N 3: Rača - Račianska - Obchodná - Nám. SNP - Špitálska - Krížna - Ružinov.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
risko1