To je tiež pravda, lenže zas, pri následnom zrušení a-busových nočákov by si musel cestovať z mesta napr. do Rače cez stanicu, čo tiež neviem, či je najlepšie. Možno by sa to dalo riešiť prehadzovaním linky na tej Obchodnej.
Teoreticky by možno, pravda ak by sa to kapacitne dalo, bolo najlepšie prehodiť konečné všetkých nočákov na Hodžovo, resp. Kollárovo nám., alebo aspoň zabezpečiť tade prejazd všetkých liniek.
Teoreticky by to do úvahy prichádzalo, ale znova máš rozbitý prestup, takže by som fakt uprednostnil stanicu, hoci aj s prelistovávaním vozov medzi linkami, napr. kvôli prestávkam (N8 by mala najväčšiu)
Re #84003 Peon: Navrhujem pre začiatok všetky električkové linky, a najlepšie celodenne celotýždenne, ale ak by to nešlo, tak okrem víkendov napr. aspoň v sedle a večer Podmienky by sa mohli stanoviť nejak tak, ako píšeš
Hlavne, že v prípade cestovania 128-kou na krátku vzdialenosť alebo ak v prívese nie je žiaden bicykel, závozník "núti" cestujúceho nastúpiť s bicyklom priamo do vozu (na miesto pre kočíky)...
NÁVRH POKUSU
Myslím, že za zváženie by stálo, keby sa pokusne cez víkendy umožnilo cestovať bicyklom na vybraných linkách za dovozné 22,-Sk/jazda.
Vodič by bicykel mohol odmietnuť prepraviť, len keby napr. už bol vo vozidle kočík. Ako adepta na takýto pokus vidím napr. linku č. 5 (hlavne kvôli Krasňanom a Rači), skúste navrhnúť ďalšie linky.
Neboli by lepšie tie električkové nočáky riešiť priebežne (niečo ako doteraz 516) a viesť ich cez Obchodnú, kde je pešia dostupnosť na Hodžovo nám.?
Mohli by byť N1: Dúbravka - nábrežie - Nám. SNP - Obchodná - Vazovova - Vajnorská - Zlaté Piesky
a N 3: Rača - Račianska - Obchodná - Nám. SNP - Špitálska - Krížna - Ružinov.
- Pod pojmom "riskantná jazda", vnímaná cestujúcim, sa zvyčajne rozumie nie prekračovanie MPR, ale skôr ostré manévre, prudké rozjazdy a brzdenia, neplynulá jazda, pričom sa dá jazdiť aj rýchlo, a pritom udržať v cestujúcom pocit bezpečia. Tú riskantnú jazdu by som skôr riešil výchovou vodičov k tomu, aký manéver je ako vnímaný cestujúcim, a tiež dopravnou kontrolou zameranou na techniku jazdy a nie na blbosti, lenže to by sme si museli tých dopravných kontrolórov najprv vychovať...;-)
- Nočné električky: Prečo len v dňoch pred pracovným voľnom? Udivuje ma, že v takej Prahe to ide, aby jazdili električky po celú noc každých 20 minút, a u nás nie... ak, tak plnohodnotné nočáky, a poslať traťovákov a energo na školenie do Prahy, že ako sa dá robiť údržba bez väčšieho obmedzovania premávky
- Trasy nočných električiek: Skôr by som uprednostnil trasy vychádzajúce z hlavnej stanice, aby nadväzovali na všetku ostatnú nočnú dopravu, a nerozbíjal sa zasa prestup. Teda (asi) N1, N3 a N8, a aj na Vajnorskej by som radšej videl elektrickú trakciu, a N53 by mohla byť len prípoj k N2 na Zlatých pieskoch, podobne ako N56
Poznámka: N1 by nijako nebola vyjazditeľná do 50 minút, preto by si pýtala 2 vozy, a aj vďaka tomu by som ju radšej viedol z Obchodnej cez SNP a nábrežie, obslúži toho viac
Čítal si to pozorne, mudrlant? A čo tak to vyriešiť trasou N95 cez Nám. SNP a Štúrovu, ako to bolo úplne pôvodne navrhované? Len na to treba vôľu magoriátu a dopravného inšpektorátu, ak sa nemýlim...
"obojsmerné zachádzanie linky N95 cez Šafárikovo námestie, ktoré je v súčasnosti nemožné pre nemožnosť odbočenia autobusov z Vajanského nábrežia na Šafárikovo nám." - a co tak to vyriesit tak ze sa zastane na Vajanskeho nabrezi pred odbocenim na most "na ceste" tak ako na X dalsich zastavkach (Zahradnicka, Namestie L.Stura 7/v noci/ a strasne vela dalsich zastavkach)?
A ešte k tomu je to nerealizovateľné. Za železničným priecestím sa nedá odbočiť doľava, bola by nutná zachádzka cez Riazanskú (točenie sa dokola). V smere do mesta by bolo nutné ísť okolo McDonald´s, čo je značne nepraktické. Považujem to za nezmysel. V oboch prípadoch sa narúša súvislá trasa, predlžuje sa jazdá doba a zvyšujú sa kilometrické výkony. Myslím že aj tak sa bude čoskoro zakopávať železnica pod povrch tak, aby už pri Slovanoch bola pod povrchom (alebo aspoň dostatočne hlboko aby sa dala súvisle prekryť). V mieste vyhoretého mlynu Jedľa zrejme niečo postavia.
v nudzovych pripadoch sa samozrejme da dohodnut s vodicom, ak je vo vozidle dost miesta. zalezi vsak od konkretneho vodica, ak povie, ze nie, tak ta z vozidla vyhodi hned po nastupe a nemusis nic riesit s revizorom. v cyklobuse plati 22 Sk listok (hodinovy) pre bicykel, tak je slusne cvaknut si taky aj v pripade, ze mozes cestovat s bikom aj v obycajnych spojoch.
Mňa dosť prekvapuje požiadavka zachádzky k Slimáku. Mňa by také niečo ani nenapadlo. Keby bola N11, tak by také požiadavky neboli prakticky realizovateľné. ?
S tou rysovacou doskou je to trošku nevhodné. Sám som počas štúdua na strednej škole občasne vláčil túto dosku medzi šokolou a bytom a zďaleka som nebol sám. Neviem si predstaviť ako inak by som mal cestovať...
hmm no to je blbé... a aká je pokuta keď ma s nim chytí revízor? Inak som sa dnes pýtala na stanici kde vybavujú električenky a tam mi jedna zamestnankyňa povedala že ak sa dohodnem so šoférom tak môžem, ale že potrebujem 22 korunový cestovný lístok tak teraz neviem...
Na prepravu bicykla je vzhladom na nizsie uvedene mozne pouzit vylucne sezonnu linku 128.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Peon
NÁVRH POKUSU
Myslím, že za zváženie by stálo, keby sa pokusne cez víkendy umožnilo cestovať bicyklom na vybraných linkách za dovozné 22,-Sk/jazda.
Vodič by bicykel mohol odmietnuť prepraviť, len keby napr. už bol vo vozidle kočík. Ako adepta na takýto pokus vidím napr. linku č. 5 (hlavne kvôli Krasňanom a Rači), skúste navrhnúť ďalšie linky.