Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 810zssk #83989:
Hlavne, že v prípade cestovania 128-kou na krátku vzdialenosť alebo ak v prívese nie je žiaden bicykel, závozník "núti" cestujúceho nastúpiť s bicyklom priamo do vozu (na miesto pre kočíky)...

NÁVRH POKUSU
Myslím, že za zváženie by stálo, keby sa pokusne cez víkendy umožnilo cestovať bicyklom na vybraných linkách za dovozné 22,-Sk/jazda.

Vodič by bicykel mohol odmietnuť prepraviť, len keby napr. už bol vo vozidle kočík. Ako adepta na takýto pokus vidím napr. linku č. 5 (hlavne kvôli Krasňanom a Rači), skúste navrhnúť ďalšie linky.
Reakcia na: Beus #84001:
Neboli by lepšie tie električkové nočáky riešiť priebežne (niečo ako doteraz 516) a viesť ich cez Obchodnú, kde je pešia dostupnosť na Hodžovo nám.?
Mohli by byť N1: Dúbravka - nábrežie - Nám. SNP - Obchodná - Vazovova - Vajnorská - Zlaté Piesky
a N 3: Rača - Račianska - Obchodná - Nám. SNP - Špitálska - Krížna - Ružinov.
Reakcia na: d3k0 #83978:
Krásne, a ešte raz krásne 😉 Len zopár výčitiek:

- Pod pojmom "riskantná jazda", vnímaná cestujúcim, sa zvyčajne rozumie nie prekračovanie MPR, ale skôr ostré manévre, prudké rozjazdy a brzdenia, neplynulá jazda, pričom sa dá jazdiť aj rýchlo, a pritom udržať v cestujúcom pocit bezpečia. Tú riskantnú jazdu by som skôr riešil výchovou vodičov k tomu, aký manéver je ako vnímaný cestujúcim, a tiež dopravnou kontrolou zameranou na techniku jazdy a nie na blbosti, lenže to by sme si museli tých dopravných kontrolórov najprv vychovať...;-)

- Nočné električky: Prečo len v dňoch pred pracovným voľnom? Udivuje ma, že v takej Prahe to ide, aby jazdili električky po celú noc každých 20 minút, a u nás nie... ak, tak plnohodnotné nočáky, a poslať traťovákov a energo na školenie do Prahy, že ako sa dá robiť údržba bez väčšieho obmedzovania premávky 🙂

- Trasy nočných električiek: Skôr by som uprednostnil trasy vychádzajúce z hlavnej stanice, aby nadväzovali na všetku ostatnú nočnú dopravu, a nerozbíjal sa zasa prestup. Teda (asi) N1, N3 a N8, a aj na Vajnorskej by som radšej videl elektrickú trakciu, a N53 by mohla byť len prípoj k N2 na Zlatých pieskoch, podobne ako N56 🙂

Poznámka: N1 by nijako nebola vyjazditeľná do 50 minút, preto by si pýtala 2 vozy, a aj vďaka tomu by som ju radšej viedol z Obchodnej cez SNP a nábrežie, obslúži toho viac 😉

Howgh, očakávam konštruktívnu kritiku 😉
Reakcia na: 810zssk #83999:
Čítal si to pozorne, mudrlant? 😉 A čo tak to vyriešiť trasou N95 cez Nám. SNP a Štúrovu, ako to bolo úplne pôvodne navrhované? 🙂 Len na to treba vôľu magoriátu a dopravného inšpektorátu, ak sa nemýlim...
"obojsmerné zachádzanie linky N95 cez Šafárikovo námestie, ktoré je v súčasnosti nemožné pre nemožnosť odbočenia autobusov z Vajanského nábrežia na Šafárikovo nám." - a co tak to vyriesit tak ze sa zastane na Vajanskeho nabrezi pred odbocenim na most "na ceste" tak ako na X dalsich zastavkach (Zahradnicka, Namestie L.Stura 7/v noci/ a strasne vela dalsich zastavkach)?
Reakcia na: 810zssk #83995:

A ešte k tomu je to nerealizovateľné. Za železničným priecestím sa nedá odbočiť doľava, bola by nutná zachádzka cez Riazanskú (točenie sa dokola). V smere do mesta by bolo nutné ísť okolo McDonald´s, čo je značne nepraktické. Považujem to za nezmysel. V oboch prípadoch sa narúša súvislá trasa, predlžuje sa jazdá doba a zvyšujú sa kilometrické výkony. Myslím že aj tak sa bude čoskoro zakopávať železnica pod povrch tak, aby už pri Slovanoch bola pod povrchom (alebo aspoň dostatočne hlboko aby sa dala súvisle prekryť). V mieste vyhoretého mlynu Jedľa zrejme niečo postavia.
Reakcia na: 810zssk #83996:
stalo sa mi ze raz ma pustil s byciklom do voza lebo som mal defekt... niekedy sa da dohodnut, musi mat vodic dobru naladu ?
Reakcia na: qiu #83991:
Pokuta nie je, lebo vodic by ta s tym ani nemal pustit do vozu. Ale da sa dohodnut..
Reakcia na: fobust #83993:
No, to je uplna blbost. Rovnako ako linka do Senca 😃
Reakcia na: qiu #83991:
v nudzovych pripadoch sa samozrejme da dohodnut s vodicom, ak je vo vozidle dost miesta. zalezi vsak od konkretneho vodica, ak povie, ze nie, tak ta z vozidla vyhodi hned po nastupe a nemusis nic riesit s revizorom. v cyklobuse plati 22 Sk listok (hodinovy) pre bicykel, tak je slusne cvaknut si taky aj v pripade, ze mozes cestovat s bikom aj v obycajnych spojoch.
Reakcia na: d3k0 #83978:

Mňa dosť prekvapuje požiadavka zachádzky k Slimáku. Mňa by také niečo ani nenapadlo. Keby bola N11, tak by také požiadavky neboli prakticky realizovateľné. ?
Reakcia na: 810zssk #83989:

S tou rysovacou doskou je to trošku nevhodné. Sám som počas štúdua na strednej škole občasne vláčil túto dosku medzi šokolou a bytom a zďaleka som nebol sám. Neviem si predstaviť ako inak by som mal cestovať...
hmm no to je blbé... a aká je pokuta keď ma s nim chytí revízor? Inak som sa dnes pýtala na stanici kde vybavujú električenky a tam mi jedna zamestnankyňa povedala že ak sa dohodnem so šoférom tak môžem, ale že potrebujem 22 korunový cestovný lístok tak teraz neviem...
Reakcia na: qiu #83988:
Na prepravu bicykla je vzhladom na nizsie uvedene mozne pouzit vylucne sezonnu linku 128.
Reakcia na: qiu #83988:

"Cestujúcemu je zakázané brať so sebou do vozidla:
(...)
g) vec, ktorej rozmer je väčší ako 50x60x80 cm (napr. bicykel, moped, motocykel a pod.); vec dlhšia ako 300 cm s priemerom alebo uhlopriečkou väčšou ako 20 cm (napr. garníža, koberec a pod.); vec tvaru dosky, ak je väčšia ako 100x150x10 cm (napr. rysovacia doska, stojan na maľovanie, rám okna a pod.) s výnimkou detského kočíka a saní na sánkovanie.
Dobrý vie mi nikto povedať ako to je s prepravou bicyklov v MHD? Bicykel je braný ako batožina čiže tam treba zľavnené lístky alebo ako? Dik
Reakcia na: d3k0 #83978:
Super spravené, hlavne to ale muselo stáť veľa času ?
Reakcia na: 810zssk #83981:
Pozri sa na to ešte raz, a hlavne sa nepozeraj na ten obrázok hore, pretože je to starý návrh so štíhlymi budovami..
Pozri sa na ten obrázok nižšie!
"striktné kopírovanie denných liniek nočnými: nový systém nočných spojov berie do úvahu
maximálne možné kopírovanie denných liniek tak, aby bola dosiahnutá maximálna možná
obsluha územia, čoho následkom sú odlišnosti oproti trasám denných liniek; riešenie sa
neodporúča s výnimkou zavedenia nočných električkových liniek N11, N12 a N14" - ak by sa realizovali nocne elektricky a vsetky linky by boli rovnake ako denne (nepise sa nic o trasach ostatnych el. linkach takze neviem..) tak by som pre lepsiu orientaciu N-ko elinam nepridaval a jednoducho im do CP pripisal nocne odchody.
Inak k odchodom nocakov:
cele odchody by sa idealne mohli posunut o 15 minut. Totiz, prvy nocak sa casto kryje s poslednym dennym spojom.. realny priklad: hrozilo ze zmeskam poslednu L2 z Hlavnej stanice (23:29). V takom pripade by som musel pouzit N53. Prva vsak ide tesne po L2 (23:30) a je predpoklad ze zaroven zmeskam aj tu a budem cakat 30 minut. Keby sa posunuli odchody bolo by to len 15 minut. Navyse by sa zmensil rozdiel medzi poslednym nocakom a prvym dennym spojom.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.