Takže tých cca. 20 výpovedí cengáčov je emigrácia na smradobusy? V tom prípade to dáva zmysel. Len neviem či im tých 20 ľudí bude stačiť. Každopádne uvidíme od septembra...
alebo bola v tej novinke písaná nejaká nepravda alebo zavádzajúca informácia, že musela byť stiahnutá?
ja som si vedomý napríklad aj toho, že mnohým kompetentným ujom sa nepáčil update o voze 3026 - že sa na to nemohli pozerať...
ale keby sa títo páni v pracovnej dobe zamysleli, tak by si uvedomili, že nejde o žiadnu novú senzáciu - totiž na rozdiel od vedenia podniku a mesta väčšina ľudí cestuje bratislavskou MHD denne a teda stretávajú takéto (a ešte horšie) vozy dennodenne - sú nútení nimi cestovať, niekedy aj s vedomím, že riskujú vlastný život, ale čo už s nimi, keď nemajú na auto, že?
A ako zareagujú kompetentní ujovia platení z našich daní? Miesto toho, aby sa im po zhliadnutí tých spomínaných nepekných fotiek konečne otvorili oči, a začali problém riešiť, tak radšej scenzurujú novinku (osobne som veľmi prekvapený, že fotky z updatu sú stále na webe) a tým sa problém akože vyrieši? odstráni? a čo cestujúci? nech držia hubu a krok, tak? Tak je to správne? Hlavne nech za takéto služby platia, to je podstatné!
Teraz sa tu nechcem rozpisovať o tom, ako mesto zneužíva monopol DPB a núti ľudí platiť neúmerne vysoké cestovné - vzhľadom na kvalitu ponúkaných služieb... ale raz je to tak, a zatváraním očí pred problémom sa naozaj nič nevyrieši.
Hlavne že sú dotyční dobre platení a do práce nemusia chodiť MHD.
Ale niekedy by sa mohli naozaj zamyslieť, že ako ďalej s budúcnosťou MHD.
(v prípade, ak by sa príspevok z netu náhodou stratil, tak je uložený a bude zaslaný aj s fotkami vozu 3026 do nejakých novín, tam sa hádam nestratí)
A ešte aby som nezabudol. Dnes popoludní vypli svetelnú signalizáciu na križovatke na Námestí SNP. Pevne verím, že toto vypnutie nie je len dočasné a v krátkom čase sa dočkáme demontovania všetkého toho Siemens bordelu.
Čo som tam asi 7 minút sledoval, tak všetci prejdú danou križovatkou rýchlejšie ako predtým.
Asi si mi dobre neporozumel. Emigrant je človek, ktorý odchádza z vlastnej vôle. Väčšia skupina cengáčov odchádza na smradobusy a na električky bežia nové kurzy. Násilím nikto nikoho nikam nesťahuje.
Odstavene Karosy ozivaju
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Z premavky stiahnutu Karosu B 732 #3026/II nahradila od 14.8.2007 z
dovodu nedostatku inych vozidiel odstavena (a opat zaradena) Karosa B
732 #3191, ktora bola z premavky s cestujucimi vyradena uz davnejsie a
sluzila ako dielenske vozidlo. Po vyse polroku vratila do premavky aj
Karosa B 732 #3031/II, s ktorou sa uz tiez v premavke nepocitalo.
Zatial co su media krmene informaciami o neschopnosti prevadzky
jednorocnych Solarisov, DPB nadalej prevadzkuje aj 20-rocne Karosy v
otrasnom technickom stave. Vyrobca u tychto vozidiel udaval zivotnost 7
rokov. Onedlho uplynie 9 mesiacov od nastupu noveho vedenia mesta do
funkcii, no tender na dodavku novych autobusov este vypisany nebol a v
tomto roku pribudne iba 18 midibusov SOR BN 9.5, ktore ale kapacitne
starsie Karosy nenahradia.
Celkom chápem, že tá novinka asi pár ľudí z DPB vytočila. Lebo určite sa tam nájde pár zanietencov, ktorí sa snažia z toho hovna, čo majú v garážach, upliesť bič v podobe slušnej výpravy. A majú len dve možnosti - vypraviť vrak alebo nevypraviť nič. Na nové vozidlá nedostali peniaze už roky a W. a spol. nemôžu ísť ukradnúť zlatý poklad, aby ich mali za čo kúpiť. Nepopieram, že svojím dielom sa na stave vozidlového parku podpísala aj úroveň údržby v DPB, ale uvedomme si, vážení, že takmer dvadsaťročné črepy sa už musia rozpadávať pri akejkoľvek údržbe. Súčasný stav vozidiel nemá korene na Olejkárskej, ale na Primaciálnom námestí.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
TeBeCe